زمان مطالعه: 2 دقیقه
قطار سفیر چیست؟

قطار سفیر چیست؟

با قطار سفیر چقدر آشنایی دارید؟ قطار سفیر یکی از معروف ترین قطارهای مسافربری ایران است. اگر می خواهید با...
با قطار سفیر چقدر آشنایی دارید؟ قطار سفیر یکی از معروف ترین قطارهای مسافربری ایران است. اگر می خواهید با قطار سفیر بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که به معرفی قطار سفیر می پردازیم.

قطار سفیر چیست؟

قطار سفیر چیست؟
قطار سفیر چیست؟


شرکت قطار سفیر ، مجموعه‌ای از قطارهایی را که در کشور در حال فعالیت هستند، گردهم آورده است. با خرید آنلاین بلیط قطار سفیر که در برخی موارد حتی قیمت آن از بلیط رجا نیز مناسب تر می باشد، می‌توان از خدمات این مجموعه‌ی بزرگ و متنوع برخوردار شد. خدماتی که علاوه بر مسیرهای متفاوت ریلی، سطح امکانات مطلوبی را نیز شامل می‌شود. امروزه، قطار سفیر با اعتباری که طی سال‌های اخیر به دست آورده، از جایگاه شایسته‌ای در میان مردم برخوردار است.

قطار وانیاریل یکی از قطارهای زیر مجموعه قطار سفیر

یکی از مجهزترین قطارهای شرکت قطار سفیر، قطار وانیاریل است. از سال 1385 واگن‌های غزال نیز به مجموعه‌ی وانیاریل اضافه شد بنابراین از این زمان به بعد شاهد حرکت قطار وانیاریل غزال بوده‌ایم.

بلیط قطار

قطار مهتاب سیرجم یکی از قطارهای زیر مجموعه قطار سفیر

قطار مهتاب سیرجم، نیز از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی سفیر است. واگن‌های قطار مهتاب واگن‌های پارسی (کوپه‌ای) و واگن‌های اتوبوسی هستند که مسافران بنابر نیاز و شرایط‌شان می‌توانند انتخاب‌های مناسب خود را داشته باشند.

قطار نورالرضا یکی از قطارهای زیر مجموعه قطار سفیر

قطار نورالرضا، با امکانات و ویژگی‌های خاص، نیز از اعضای شرکت قطار سفیر است. واگن‌ تازه عروس و دامادها و واگن‌ ویژه‌ی بانوان، از ابتکاراتی است که قطار نورالرضا را متمایز ساخته است.

بلیط اینترنتی قطار

قطار سبا یکی از قطارهای زیر مجموعه قطار سفیر

قطار سبا نیز از دیگر مجموعه‌هایی است که تحت عنوان شرکت قطار سفیر فعالیت می‌کند. قطار سبا اخیراً قطارهای لوکس غدیر را راه‌اندازی کرده است. این قطار با 160 کیلومتر بر ساعت سرعت و امکانات رفاهی بسیار مطلوب، خاطره‌ای شیرین از سفر با قطار را در ذهن مسافران، باقی می‌گذارد.

قطار کوثر یکی از قطارهای زیر مجموعه قطار سفیر

قطار کوثر نیز از دیگر اعضای شرکت قطار سفیر است. قطار غزال کوثر نیز چهار تخته است و سایر واگن‌های این قطار شش تخته‌اند. علاوه بر این واگن‌ها، 2 واگن نیز در قطار کوثر به رستوران اختصاص یافته است.

خدمات قطار سفیر

تمام شرکت‌هایی که تحت نظارت قطار سفیر فعالیت می‌کنند یعنی قطار وانیاریل، قطار مهتاب، قطار نورالرضا، قطار سبا و قطار کوثر امکانات متعدد و مناسبی دارند که می‌توان از میان آنها به وجود مانیتور در کوپه، ارائه بسته‌ی پذیرایی، سیستم‌های صوتی و تصویری و فراهم بودن لوازم خواب اشاره کرد.

راه های ارتباطی با قطار سفیر

تلفن قطار سفیر

021-43457 داخلی 1

آدرس قطار سفیر

تهران - خ کریمخان - خ میرزای شیرازی - کوچه اعرابی 5 - پلاک 21 - واحد 3

safir-train
safir-train
نظر خود را درباره «قطار سفیر چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قطار سفیر چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.