زمان مطالعه: 3 دقیقه
 آشنایی با جاذبه های توریستی گوا

 آشنایی با جاذبه های توریستی گوا

گوا با داشتن سواحل معروف و بکر جاذبه های طبیعی شگفت انگیز و دیدنی در غرب هند واقع شده و یکی از کوچکترین ایالت...

گوا با داشتن سواحل معروف و بکر جاذبه های طبیعی شگفت انگیز و دیدنی در غرب هند واقع شده و یکی از کوچکترین ایالت هایش میباشد. تور گوا در سال های اخیر مورد استقبال گردشگرانی ست که علاقمند به تفریح در تفرجگاه های ساحلی و گذراندن اوقات فراغت و تعطیلی شان در مناظر رویایی و منحصر به فرد میباشند.از یانرو در این مطلب بیشترین جاهای گردگشری و پر بازدید را برایتان در گوا حاضر کرده ایم تا هر چه بیشتر با این شهر و جذابیت های آن که توسط سایت "سفر باتو " آماده شده است ، آشنا شوید .



 ساحل موبور

 آشنایی با جاذبه های توریستی گوا
 آشنایی با جاذبه های توریستی گوا

در این منطقه ساحلی در آفر تور هند ، مسافران علاوه بر اقامت در دل طبیعت میتوانند از تفریح هایی چون جت اسکی ، غواصی ، موج سواری و اسکی روی آب استفاده کرده و در منطقه ای آرام به گشت و گذار در پدیده های سر سبز و مناظر چشمگیر بپردازند.در ماه های اواخر تابستان و اوایل پاییز این بخش بیش از هر زمانی دیدنی تر شده و جمعیت گردشگر در ان به اوج خود میرسد.



ساحل میرامار

به گزارش سفر با تو ، این ساحل دارای چشم انداز های خیره کننده و زیبایی از دریا ست و مخصوص عکاسی و قدم زدن در کنار اب های زلال و شفاف و ساعاتی ارام و به دور از دغدغه و هیاهوی شهری میباشد. دارای شن های نرم و طلایی رنگی ست که همگان را برای پیاده روی در کنار خط ساحلی وسوسه کرده و بهترین ساحل گوا برای داشتن آرامش و مراقبه در کنار دختان نخل صف کشیده رو به ساحل به شمار میرود.

این شهر دارای سواحلی ممتاز و درخشان از لحاظ جلب گردشگران و امکانات خوب میباشد که میتوان به ساحل باگا ، انجونا ، پالولم و مور جیم اشاره کرد. در اکثر انها امکانات رفاهی و تفرحی درجه یکی فراهم شده و میتوان در انها از ساده ترین فعالیت مثل اب تنی تا گرفتن ماساژ را تجربه کرد. همچنین رستوران های این مناطق همگی در سرو غذاهای بومی و دریایی اصیل محبوب مسافران و بازدیدکنندگان میباشند و هر روز برنامه های جشن و موسیقی در کنار ساحل بر پا میشود.



معبد شری مانگ شی

این معبد در حدود بیست کیلومتری از مرکز گوا قرار گرفته و در اصل در شهر پوندا واقع شده است. در این معبد سبک معماری جالب و منحصر به فردی را متفاوت از سایر معابد هند میتوان مشاهده کرد زیرا در زمانی این منطقه محل تردد اروپاییان و اقامت انها بود و مستعمره پرتقال به شمار میرفت. در طول عمر خود چندین بار مرمت گردید تا به امروز که مانند مکانی با ارزش تاریخی و مذهبی مورد احترام بسیاری از قشر ها میباشد. همچنان در این مکان مذهبی مراسم ها و نیایش های مخصوص مسیحیت برگزار میگردد و جالب اینجاست هر ساله میزبان فستیوال هایی نیز هست. در اطرافش مانند اکثر اماکن توریستی فروشگاه هایی کوچک بنا شده و میتوان برای تهیه سوغاتی و یادگاری های کوچک از انها خرید کرد.



فورت آگودا

safarbato-goa
safarbato-goa

بنایی جالب در تفرجگاهی زیباست که مناسب گردشگران کاوشکر و  کنجکاو میباشد ، با داشتن چند جاذبه دیدنی میتواند یاعاتی خوش را در سفرتان برایتان رقم بزند.بهتر است عصر ها به انجا بروید تا غروب خورشید را هم در انجا نظاره گر باشید.



معبد ماها لاسا

این معبد نه تنها در گوا بلکه در هند نیز بسیار مشهور است و دارای داستانی افسانه ایست که میگوید زنگ انرا از نپال به انجا هنگام حمله مغول ها اورده اند.

زنگ بزرگ ان جزو بزرگترین زنگ ها در دنیاست و مکانی پر از رمز و راز  وشگفتی ست که هر کس دوست دارد از تمام جاهای ان دیدن کند.  سفر باتو ، بازدید از این مکان عجیب را به همه ی دوستداران تاریخ و هنر توصیه میکند.



کلیسای پانجیم

 آشنایی با جاذبه های توریستی گوا
 آشنایی با جاذبه های توریستی گوا

نام دیگر این کلیسا در بین هندی ها بانوی مقدس بوده و در مرکز گوا واقع است. دارای پله های بسیاری در مسیر ورود خود است که پس از بالا رفتن از انها میتوانید ویوی متفاوت و دل انگیز را از رودخانه ماندوی و مناطق شهری داشته باشید. گالری محبوب نیز در داخل کلیسا وجود دارد که با بازدید از ان چیز های جالبی از فرهنگ و تمدن این منطقه دستگیرتان خواهد شد . گفتنی ست شهرت کلیسای پانجیم بخاطر این است که اولین کلیسای سلخته شده در شهر بوده و در قرن پانزدهم میلادی بنا شد. نور پردازی و چراغانی کردن کلیسا انرا در شب بیش از هر زمانی زیبا تر میکند. همچنین در مورد تور باکو زمینی بیشتر بخوانید.



موزه چیترا

موزه چیترا کامل ترین مجموعه در شناخت فرهنگ ، تاریخ و رسوم گوا بوده و برای تجلیل از اجداد و بزرگان اقوام بومی بنا شد. در این موزه انواع وسایل زندگی وسایل کسب  کارو پیشه ی نسل های گذشته جمع اوری شده و چگونگی زندگی و گذران معیشت اقوام باستانی در انجا را می توان مشاهده کرد. اشیائ بسیاری از خرت وپرت های تاریخ خانه گرفته تا وسایل و ادوات با ارزش ، کار های دستی و ساخته های هنری نقاشی و هنر های چوبی و خراطی در بخش های متفاوتی قابل بازدید است .

نظر خود را درباره « آشنایی با جاذبه های توریستی گوا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره  آشنایی با جاذبه های توریستی گوا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.