مرکز خرید میگروس در تورهای آنتالیا
مرکز خرید میگروس در تورهای آنتالیا

آنتالیا یکی از مقاصد گردشگری مشهور و شلوغ در دنیا است که هر توریستی به کشور ترکیه سفر کند حاضر نیست آن را از دست بدهد. این شهر زیبا جاذبه‌های بسیار زیادی برای دیدن و تفریح و سرگرمی دارد. یکی از زیباترین جاذبه‌های تفریحی آنتالیا، مراکز خرید آن هستند. مراکز خرید شهر آنتالیا بسیار متنوع و جذاب هستند. یکی از این مراکز خرید با نام مرکز خرید میگروس شهرت دارد که در اینجا با آن، آشنا خواهیم شد. مرکز خرید میگروس برندهای متنوعی را در خود جای داده است به طوری که شما خواهان هر برند معروفی در دنیا باشید بدون شک آن را در این مرکز خرید متنوع خواهید دید.

مشخصات مرکز خرید میگروس مرکز خرید میگروس در آنتالیا در آفر تور آنتالیا سفر باتو ارزان قیمت با نام مرکز خرید M5 هم شناخته می‌شود. جایی که مرکز خرید میگروس در آن قرار گرفته است از لحاظ موقعیت، مکانی بسیار خوب و غنی است که در آن مراکز تجاری و رستوران های خاصی برای استفاده توریست‌ها واقع شده است. ساختمان این مرکز خرید نیز ساختمانی بزرگ است که سه طبقه را شامل می‌شود. اگر برای شما سخت است که طبقات فروشگاه را بالا بروید نرگان نشوید زیرا در مرکز خرید میگروس، آسانسوری برای کسانی که قصد خرید از طبقات بالاتر را دارند در نظر گرفته شده است. مرکز خرید میگروس علاوه بر اینکه یک فروشگاه متنوع از اجناس مختلف است، امکانات زیادی را برای تفریح توریست‌ها نیز طراحی کرده و در نظر گرفته است. مراکز تجاری، تفریحی و رستوران‌های مختلفی که همگی با میگروس به صورت مستقیم کار می کنند.

بهترین برندها در مرکز خرید میگروس مرکز خرید میگروس، فروشگاهی است که تنوع برندهای مختلف دنیا را می‌توانید در آن مشاهده کنید. تنوع برندهای موجود در این فروشگاه، سبب می‌شود توریست‌ها با علاقه بیشتری برای خرید اقدام کنند. در مرکز خرید میگروس، بیشتر از 100 فروشگاه وجود دارد که از برندهای معتبر دنیا تشکیل شده‌اند و تازه‌ترین محصولاتی که در دنیا تولید شده است را برای فروش، عرضه می‌کنند. همچنین در این فروشگاه بیش از 30 عوت کورت برای توریست‌ها در نظر گرفته شده است که غذاهای مورد علاقه آنها را سرو می‌کند. در این مکان ها هم غذای ترک سرو می‌شود و هم مطابق ذائقه توریست‌ها، غذاهای بین‌المللی مورد علاقه آنها برای خوردن سفارش داده می‌شود. بهتر است بدانید مرکز خرید میگروس، در طبقه اول، مکانی را برای نوشیدن قهوه گردشگران، طراحی کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، مک دونالد آیس کریم نیز در طبقه اول مرکز خرید برای خوردن بستنی جهت استفاده توریست‌ها در نظر گرفته شده است. یکی از امکانات جذابی که در مرکز خرید میگروس وجود دارد و برای گردشگران، جذابیت بسیاری دارد این است که این مرکز خرید در مناسبت‌های مختلف، مکانی است برای برگزاری جشن‌ها و فستیوال هایی که در آنتالیا برگزار می‌شوند. بنابراین گردشگران بازدید از این مکان دوست داشتنی را همیشه در برنامه خود برای سفر به آنتالیا قرار می‌دهند.

در مرکز خرید میگروس، چه می‌فروشند؟ مرکز خرید میگروس سه طبقه دارد. در فروشگاه‌های این مرکز خرید اجناس مختلفی به فروش می‌رسد. اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی هستید می‌توانید آنها را در طبقه همکف و طبقه منفی یک جستجو کنید. در این مرکز خرید به طور کلی بیشتر از 15مغازه برای فروش لوازم آرایشی از برندهای مختلف مثل فلورمار و غیره وجود دارد. اگر قصد خرید لباس و پوشاک برای خانواده خود را دارید در حدود 30 فروشگاه در مرکز خرید میگروس در زمینه لباس های زنانه، مردانه و بچگانه وجود دارد که برندهای مختلف ترکی و خارجی را به فروش می‌رسانند. در این فروشگاه‌ها، برندهایی مثل لی، منگو و زارا و غیره برای فروش عرضه می‌شود. اگر قصد خرید لوازم متفاوت را دارید باید طبقات مختلف مرکز خرید میگروس را بگردید. در این مرکز خرید برای خرید ساعت می توانید به فروشگاه نمایندگی سواچ بروید و برای خرید لوازم دیگر نیز نمایندگی‌های آن را می‌توانید پیدا کنید و خرید مورد نظرتان را انجام دهید. برای خرید کیف و کفش در مرکز خرید میگروس، نمایندگی‌های برندهای مختلف موجود هستند. کیفدیس و بامبی برندهای معروفی هستند که در این زمینه می‌توانید انتخاب کنید. لوازم ورزشی یکی دیگر از محصولاتی است که در مرکز خرید میگروس، قابل مشاهده است.

در این زمینه فروشگاه‌های زیادی با برندهای مختلف به چشم می‌خورد. برای تهیه لوازم ورزشی، نمایندگی‌های آدیداس و نایک و بوینر را می‌توانید در مرکز خرید میگروس بجویید و خرید کنید. برای خرید لوازم خانگی در مرکز خرید میگروس آنتالیا، به فروشگاه‌هایی چون مادام کوکو در طبقه اول، فروشگاه کاراچا در طبقه ی اول، فروشگاه انگلیش هوم در طبقه ی منفی یک یا فروشگاه بوینر در طبقه  همکف سر بزنید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا کجاست؟ مرکز خرید میگروس آنتالیا در تور آنتالیا از صبح ساعت 10 تا پایان شب فعالیت می‌کند. این مرکز خرید دارای پارکینگ است و از این بابت توریست‌ها با خیال راحت می‌توانند به این مرکز خرید مراجعه کنند. مرکز خرید میگروس آنتالیا در بلوار آتاتورک در محله آراپسویو قرار دارد و پلاک آن شماره 30 است.

نظر خود را درباره «مرکز خرید میگروس در تورهای آنتالیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز خرید میگروس در تورهای آنتالیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.