زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی صادق محرمی

بیوگرافی صادق محرمی

صادق محرمی نام: صادق محرمی گتگسری ( Sadegh Moharrami Getgasari )متولد: 12 اسفند 1374 : ایران – تالشرشته...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

نام: صادق محرمی گتگسری ( Sadegh Moharrami Getgasari )

متولد: 12 اسفند 1374 : ایران – تالش

رشته ورزشی: فوتبال

پست: دفاع راست

تیم فعلی: دینامو زاگرب (لیگ برتر فوتبال کرواسی)

قد: 174 سانتی متر

شماره پیراهن: 2

بیوگرافی صادق محرمی
بیوگرافی صادق محرمی

درباره صادق محرمی

به گزارش آسمونی ،  صادق محرمی ( 12 اسفند 1374 ) بازیکن فوتبال ایرانی اهل تالش است که در حال حاضر در تیم دینامو زاگرب در لیگ برتر فوتبال کرواسی و در پست دفاع راست بازی می‌کند. صادق محرمی در تاریخ 8 تیر 1395 با عقد قراردادی دو ساله از تیم سقوط کرده ملوان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. صادق در تاریخ 24 اردیبهشت 1397 و بعد از صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود و به دینامو زاگرب کرواسی می‌پیوندد.

sadegh-moharrami
sadegh-moharrami

عملکرد باشگاهی 

ملوان بندر انزلی

صادق محرمی در دوران سربازی خود 33 بازی برای تیم ملوان بندر انزلی انجام داد و در نهایت در سال 1395 این تیم در حال سقوط را رها کرد و به پرسپولیس پیوست.  

بیوگرافی صادق محرمی
بیوگرافی صادق محرمی

پرسپولیس

در نقل و انتقالات تابستان 1395 صادق محرمی ملوان را ترک کرد و به پرسپولیس پیوست. صادق محرمی در نخستین سال حضور در پرسپولیس موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران 96 - 95 برسد و در همان فصل پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران 1396 نیز شد. او در اولین حضورش در تیم پرسپولیس با عملکرد خوب خود توانست  رامین رضاییان و حسین ماهینی را پشت سر بگذارد و در پست دفاع راست این تیم در لیگ برتر قرار گیرد. صادق محرمی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2017 تا نیمه‌نهایی صعود کرد و به جمع چهار تیم برتر آسیا رسید . محرمی دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ، پس از پیروزی مقابل الجزیره ، با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و این تیم را به مقصد دینامو زاگرب کرواسی ترک کرد.

sadegh-moharrami
sadegh-moharrami

دینامو زاگرب

صادق در تاریخ 24 اردیبهشت 1397 و بعد از صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود و به دینامو زاگرب کرواسی می‌پیوندد. پس از پیروزی مقابل الجزیره ، با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و این تیم را به مقصد دینامو زاگرب کرواسی ترک کرد.  

باشگاه های جوانان
نام تیم سال
ملوان -

 

باشگاه های حرفه ای
ملوان بندر انزلی 2016 - 2014
پرسپولیس 2018 - 2016
دینامو زاگرب  . . . - 2018

 

تیم ملی
نوجوانان ایران 2013 - 2010
جوانان ایران 2015 - 2013
امید ایران  2017
 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی صادق محرمی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی صادق محرمی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.