زمان مطالعه: 1 دقیقه
دانلود نرم افزارهای ساخت زنگ موبایل برای اندروید و آیفون

دانلود نرم افزارهای ساخت زنگ موبایل برای اندروید و آیفون

همه گوشی های موبایل دارای مجموعه ای از زنگ های تماس هستند که میتوانید آنها را در بخش Ringtone موبایل خود...

چگونه زنگ موبایل بسازیم

همه گوشی های موبایل دارای مجموعه ای از زنگ های تماس هستند که میتوانید آنها را در بخش Ringtone موبایل خود پیدا و انتخاب کنید. اما بسیاری ممکن است این زنگ های پیش فرض را دوست نداشته باشند و بخواهند آهنگ یا قطعه موسیقی خاص و مورد علاقه خود را به عنوان زنگ تماس استفاده کنند. همراه آسمونی باشید تا تعدادی از این نرم افزارها (Application) را برای سیستم عامل های اندروید و IOS معرفی کنیم تا بتوانید ringtone مورد علاقه خود را بسازید.

معرفی نرم افزار های ساخت زنگ موبایل

1- برنامه iPhone Ringtone Maker
iPhone Ringtone Maker نام نرم افزاری برای ساخت ringtone برای گوشی های iPhone می باشد. به کمک این نرم افزار دارندگان گوشی iPhone قادر خواهند بود تا آهنگ های مورد علاقه خود را به ringtone گوشی خود تبدیل کنند. همچنین در این نرم افزار می توان فرمت های صوتی MP3, VMA, OGG, WAV را به به فرمت های Ringtone تبدیل نمود.

لینک دانلود
https://apps.apple.com/us/app/ringtones-maker-the-ring-app/id1358107315

3- برنامه Ringtone Maker 
Ringtone Maker برنامه‌ای رایگان برای ساخت زنگ تلفن، زنگ ساعت، صدای اعلان‌ها از فایل‌های MP3, WAV,AAC/MP4, 3GPP/AMR که در گوشی خود دارید. بر‌خلاف بیشتر برنامه‌ها که تنظیمات آن‌ها در منو‌ها گنجانده شده این برنامه تمام آن‌ها را در رابط کاربری خود قرار داده است.مخصوص اندروید

لینک دانلود
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.herman.ringtone&hl=en&gl=US

4- برنامه Ringtone Maker 2017
Ringtone Maker 2017 یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه محسوب می‌شود؛ اپلیکیشنی ایده‌آل برای برش آهنگ‌ها و ساخت رینگتون که تنها 2 مگابایت حجم و برای اجرا به اندروید 3 یا بالاتر نیاز دارد. این اپلیکیشن که از رابط کاربری جذابی هم برخوردار است، می‌تواند فایل‌های MP3, WAV, AAC/M4A, AMR و‌... را ویرایش کند. فایل‌های ساخته‌شده امکان تنظیم مستقیم از داخل برنامه به‌عنوان Ringtone ،Notification و Alarm دارند.

لینک دانلود
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ringscut.ringtones

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دانلود نرم افزارهای ساخت زنگ موبایل برای اندروید و آیفون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دانلود نرم افزارهای ساخت زنگ موبایل برای اندروید و آیفون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.