زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با فدراسیون فوتبال روسیه

آشنایی با فدراسیون فوتبال روسیه

فدراسیون فوتبال روسیه با نام کوتاه شدهٔ RFU بالاترین نهاد فوتبالی در کشور روسیه است. آسمونی در این بخش به...

فدراسیون فوتبال روسیه با نام کوتاه شدهٔ RFU بالاترین نهاد فوتبالی در کشور روسیه است. آسمونی در این بخش به معرفی فدراسیون فوتبال این کشور می پردازد.

 

آشنایی با فدراسیون فوتبال روسیه

آسمونی : نهاد فدراسیون  در آغاز با نام روسیه تزاری در فیفا عضو شد اما در سال 1917 پس از انقلاب بولشویکی با نام فدراسیون فوتبال شوروی در این نهاد ادامه فعالیت داد. در سال 1991 این نهاد ورزشی در کشور روسیه پس از فروپاشی نظام کمونیستی شوروی با نام روسیه در عضویت فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، به عضویت خود ادامه داد. لیگ برتر فوتبال روسیه تحت هدایت این نهاد اداره می‌شود. آسمونی : همچنین تمامی تیمهای ملی اعم از تیم ملی و تمامی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف (مردان و زنان) تحت هدایت این نهاد اداره می‌شوند. مقر اصلی این نهاد در مسکو واقع است.  

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با فدراسیون فوتبال روسیه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با فدراسیون فوتبال روسیه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.