زمان مطالعه: 1 دقیقه
بازار کامپیوتر رضا تهران

بازار کامپیوتر رضا تهران

بازار کامپیوتر رضا تهران یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید و فروش کامپیوتر و لوازم جانبی آن در تهران است.

بازار کامپیوتر رضا تهران یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید و فروش کامپیوتر و لوازم جانبی آن در تهران است. در این مقاله از آسمونی قصد داریم با بازار کامپیوتر رضا تهران و راه‌های دسترسی به آن بیشتر آشنا شویم. با آسمونی همراه باشید.

معرفی بازار کامپیوتر رضا تهران

بازار کامپیوتر رضا تهران
بازار کامپیوتر رضا تهران

بازار کامپیوتر رضا تهران واقع در چهارراه ولی عصر، تهران، با بنای بتون آرمه و نمای آجری در سال 1367، در زمینی به مساحت 9237 متر مربع در 7 طبقه مشتمل بر 105 واحد تجاری با 5 ورودی (2 درب از خیابان ولیعصر، 2 درب از خیابان صبا و یک درب پارکینگ) ساخته شده است. بازار کامپیوتر رضا تهران در سال 1369 با زمینهٔ کاری خدمات کامپیوتر و IT به عنوان اولین مجتمع کامپیوتری ایران شروع به کار خود را اعلام نمود. در این راستا زمینه اصلی فروشگاه‌های مجتمع، عرضهٔ نرم افزار، سخت‌افزارهای کامپیوتری (همانند هارد دیسک، مادربرد، CPU، کارت‌های گرافیکی و...)، تجهیزات شبکه، نوت بوک، تبلت، پخش کننده‌های موسیقی و سیستم‌های صوتی و ... می‌باشد.

بازار کامپیوتر رضا
بازار کامپیوتر رضا

بازار کامپیوتر رضا تهران پیشگام در معرفی نوت بوک و تبلت در بازار داخلی کشور و قوی ترین مرکز ارائه خدمات مشاوره سیستمی و سخت افزاری می باشد همچنین این مجتمع بعنوان یکی از مراجع اصلی تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات رایانه ای درتهران شناخته شده می باشد.

نشانی بازار کامپیوتر رضا تهران

آدرس بازار کامیپوتر رضا در ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر در خیابان ولیعصر
تلفن 02164018
ساعت کاری از ساعت ۸ تا ۲۰
لوکیشن نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

 

دسترسی به بازار کامپیوتر رضا تهران

بازار کامپیوتر رضا کجاست؟
بازار کامپیوتر رضا کجاست؟

برای رسیدن به بازار کامپیوتر رضا تهران ، می‌توانید در خط 4 مترو و در ایستگاه «تئاتر شهر» از قطار پیاده شده و برای خروج از ایستگاه در زیرگذر گیج‌کننده چهارراه ولیعصر، از خروجی ولیعصر شمال - انقلاب غرب خارج شوید. شما در ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر خواهید بود و به بازار کامپیوتر رضا می‌رسید. همچنین می‌توانید از اتوبوس‌های بی‌آرتی مسیر آزادی - تهرانپارس، راه‌آهن - تجریش و راه‌آهن - پارک‌وی استفاده کنید و در ایستگاه چهارراه ولیعصر از اتوبوس پیاده شوید و به بازار کامپیوتر رضا تهران بروید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بازار کامپیوتر رضا تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بازار کامپیوتر رضا تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.