زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی رضا آذری

بیوگرافی رضا آذری

رضا آذری (21 بهمن 1376) بازیکن فوتبال ایرانی اهل اردبیل است که در حال حاضر در تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست هافبک هجومی بازی می‌کند.
نام رضا
نام خانوادگی آذری
محل تولد ایران- اردبیل
تاریخ تولد 21 بهمن 1376
حرفه کاری فوتبالیست
پست بازی
هافبک
قد
178 سانتی متر
باشگاه ها
استقلال تهران(فعلی)- ماشین سازی- مقاومت تهران

درباره رضا آذری

رضا آذری (21 بهمن 1376) بازیکن فوتبال ایرانی اهل اردبیل است که در حال حاضر در تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست هافبک هجومی بازی می‌کند. این هافبک جوان و بااستعداد مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است. رضا آذری در پست پلی میکر بازی می‌کند و از محصولات آکادمی استقلال که سابقه بازی در مقاومت را هم دارد که در ابتدای لیگ 98-97 با قراردادی پنج ساله به تیم بزرگسالان استقلال پیوست.

الگوی فوتبالی آذری

رضا آذری نیز در مصاحبه ای اعلام کرده از بچگی به بازی مجتبی جباری علاقه داشته است و او به همراه فرشید اسماعیلی را الگوهای ورزشی خود در داخل فوتبال ایران می داند.

شروع فوتبال

رضا آذری در اوایل لیگ برتر فوتبال ایران 1397- 1398 از تیم جوانان استقلال وارد تیم اصلی گردید، در بازی های قبل فصل به زودی توانست بدرخشد و توانایی های خودش را به نمایش بگذارد، به طوری که در نخستین هفته لیگ اولین بازی رسمی خود را برای تیم استقلال در برابر تیم پیکان شکل داد، این هافبک جوان در این بازی توانست خیلی خوب دیده شود، به طوری که در دقیقه 80 با علی کریمی تعویض شد و وارد زمین بازی گردید، وی در بازی استقلال در برابر سایپا برای نخستین دفعه در ترکیب اصلی و ثابت جای گرفت.

مصدومیت بد موقع

در تاریخ 23 خرداد ماه 1399 در بازی دوستانه برابر تیم هوادار، رضا آذری رباط صلیبی یاره کرد، بعد از این مصدومیت کسی انتظار بازگشت مجدد رضا را به تیم نداشت، با آمدن استراماچونی به استقلال با انگیزه ای تازه و پرانرژی مشغول تمرینات گردیده است، بعد از رفتن مجتبی جباری که این فوتبالیست باسابقه و موفق نیز تربیت یافته آکادمی همین باشگاه بود، قرار است مهره ای بااستعداد به نام رضا آذری جا پای او گذارده و موفقیت های بسیاری را نصیب تیم استقلال نماید.

پیج اینستاگرام رضا آذری

جهت دنبال کردن این بازیکن در اینستاگرام روی https://instagram.com/77rezaazari77?utm_medium=copy_link ضربه بزنید.(ID:77rezaazari77)

عکس های رضا آذری

رضا آذری در کنار فرشید اسماعیلی
رضا آذری
رضا آذری
رضا آذری
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی رضا آذری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی رضا آذری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.