رزومه برای مهاجرت در اولین مرکز رزومه نگاری ایران
رزومه برای مهاجرت در اولین مرکز رزومه نگاری ایران

آیا میدانستید نگارش انگلیسی رزومه برای مهاجرت مؤثرترین پارامتر برای مهاجرت شغلی و پذیرش تحصیلی میباشد؟ هیچ می‌دانید که در شرکت‌ها و دانشگاه‌های برتر دنیا چگونه رزومه‌ها را بررسی می‌کنند؟ دلیل اینکه رزومه‌هایی، نخوانده رد می‌شوند، چیست؟ تخصصی بودن. بله! تمام مطلب به استاندارد بودن و یا نبودن رزومه‌ها برمی‌گردد. تیم تخصصی شرکت «رزومه پرو ResumePro» ( اولین شرکت ارائه کننده خدمات تخصصی نگارش و ساخت رزومه حرفه ای در ایران ) با شناخت عمیق از رشته های تحصیلی، مشاغل و بازارکار ایران و کشورهای مدرن دنیا و 9 سال سابقه در عرصه رزومه نویسی تخصصی، هدف خود را برای موفقیت تکنسین‎ها، کارشناسان، متخصصان و مدیران در استخدامی های داخلی و خارج از کشور ( مهاجرت با ویزای کاری و دریافت جاب آفر) و موفقیت دانشجویان بورسیه در پذیرش تحصیلی قرار داده است. همیشه این را به یاد داشته باشید، که شما یک بار شانس امتحان کردن دارید. پس برای انجام دادن صفر تا صد نگارش رزومه حرفه ای خود با متخصصان ما در ارتباط باشید. در کنار این‌ها، می‌توانید از الگوها و نمونه‌های خدمات ما نیز بازدید کنید.

resumepro
resumepro

چرا باید رزومه حرفه ای با استانداردهای بین المللی داشته باشیم؟

دلیل این مساله، چندان هم پیچیده نیست. بسیاری از افرادی که برای نگارش و ساخت رزومه حرفه ای به ما مراجعه می‌کنند، اظهار دارند که با وجود سابقه‌ی آکادمیک و حرفه ای بالا، نتوانستند حتی به مرحله‌ی مصاحبه، وارد شوند. ما با بررسی رزومه‌های آنها، سطح کیفیت و مطابقت با استانداردهای بین‌المللی رزومه‌نویسی را مشخص کردیم. نکته‌ی جالب در مورد بسیاری از رزومه‌ها استاندارد نبودن و چشم‌گیر نبودن چیدمان و آوردن سکشن‌های مختلف بود. شما حتما می‌دانید که مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه‌ها، بسیار وقت پری دارند و شاید باور نکنید تنها 31 ثانیه را به مرور رزومه شما اختصاص می‌دهند. آنها به دنبال یک کلیدواژه‌ی خاص می‌گردند. اما نکته اینجاست، از کجا بدانید این کلیدواژه چیست؟ باز هم بر خواهیم گشت به اصل تخصصی بودن رزومه‌های بین المللی یا cv. اگر به دنبال داشتن رزومه های استاندارد، حرفه ای و معتبر در سطح جهانی هستید، باید رزومه‌های داخلی و الگوهای آماده را فراموش کنید. مزیت رزومه‌های بین‌المللی که تیم شرکت ResumePro تنظیم می‌کنند این است که برای شرکت‌ها و فرصت‌های داخل کشور نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید. قرن بیست و یک را عصر دیجیتال نامیده‌اند. فاصله و ارتباط انسان‌ها به سریع بودن تبدیل کدهای صفر و یک است. تمام انسان‌های موفق در کار و زمینه‌ی آکادمیک خود در حال پیشرفت خواهند بود. برای همین رویای بودن در جاهای بهتر حق تمام شماست. اما راز موفقیت در شروع این راه، تنها نگارش رزومه حرفه ای است. اگر سابقه‌ی پیگیری برای عضو شدن در یک شرکت معتبر یا آکادمی خاص را داشته باشید، در مرحله‌ی اول از شما رزومه و یا cv، درخواست خواهند کرد. شما برای ساخت رزومه حرفه ای و فرستادن آن  فرصت زیادی نخواهید داشت. شرکت ResumePro یک تیم تخصصی است که بر روی مهارت‌های شما تمرکز می‌کند و مطابق با هدفی که دارید، رزومه‌ شغلی و تحصیلی شما را تنظیم می‌کند. نحوه‎‌ی معرفی ، مهارت‌ها، سوابق، علایق و استعدادهای شما بسیار مهم است. افرادی که رزومه شما را بررسی می‌کنند، از طرز نوشتن شما، اطلاعات زیادی را به‌دست خواهند آورد. آن‌ها اصلا نمی‌خواهند کسی را به جمع خود راه دهند که اهمیتی به نگارش رزومه حرفه ای خود نداده است. این تلخ است اما حقیقت دارد. وقتی شما رزومه‌ حرفه ای می‌فرستید یعنی آماده‌ی انجام کارهای تخصصی و حرفه ای هستید. خدمات نگارش رزومه حرفه ای شرکت Resumepro مناسب چه کسانی است؟

  • دانشجویان کارشناسی وکارشناسی ارشد که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر دنیا را دارند.
  • دانشجویان دکترا و پژوهشگرانی که می‌خواهند عضو گروه‌های تخصصی پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاهی کشورهای مدرن شوند.
  • تکنسینها، کارشناسان و متخصصان که می‌خواهند مهاجرت از طریق ویزای کاری داشته باشند.
  • مدیرانی که قصد دارند در شرکت‌ها و آفیس‌های معتبر کشورهای مدرن مشغول به کار شوند.
  • کارجویانی که میخواهند در شرکتهای تراز اول داخلی استخدام شوند.

اصول نگارش صحیح برای رزومه‌های حرفه ای که شامل خوانا بودن، اصولی بودن، کاملا مرتبط بودن، خلاصه یودن، آشنا بودن، به کار بردن فرمت‌های کاملا آشنا و متداول، متناسب بودن با هدف ارسال رزومه و ... در رزومه‌های شرکت ResumePro کاملا توسط تیم تخصصی ما بررسی و چک می‌شوند. رویای بودن در شرکت‌ها و تیم‌های حرفه ای، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. البته شما باید همت کنید و در این راستا تلاش کنید. ما در مرحله‌ی ساخت رزومه حرفه ای و دریافت جاب آفر با شما خواهیم بود. پس خیالتان از این مرحله راحت باشد. رزومه‌های باکیفیت و اصولی ویژگی‌های خاص خود را دارند. نکته‌ی مهم این است که رزرومه‌ها بسته به تخصص و حیطه‌ی نیاز شما متفاوت است. مشاوران نگارش رزومه حرفه ای ما به شما کمک می‌کنند که اطلاعات خود را به تخصصی‌ترین شکل ممکن سازمان‌دهی کنید و ساخت رزومه حرفه ای را شروع کنید. به رزومهپرو بسپارید دانشجویان بورسیه و علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های خارج از ایران، کارشناسان، متخصصان، تکنسین ها، مدیران شرکتها، محققان، پژوهشگران و تمام افرادی که در پی مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری از طریق ویزای شغلی و جاب آفر هستند، بهتر است بدانید که رزومه شما، برگ برنده شما برای مهاجرت و یا استخدام است؛ با مراجعه به صفحه‎ی https://resumepro.ir میتوانید خدمات تخصصی رزومه نویسی مدنظر خود را انتخاب کرده و آماده‎ی استخدام و یا‎ مهاجرت شوید. 

برای بهره مندی از خدمات تخصصی نگارش، ویرایش و طراحی رزومه های حرفه ای بین المللی به صفحه رزومه انگلیسی resumepro مراجعه کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «رزومه برای مهاجرت در اولین مرکز رزومه نگاری ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره رزومه برای مهاجرت در اولین مرکز رزومه نگاری ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.