زمان مطالعه: 1 دقیقه
نیازمندی یا آگهی نامه چیست؟

نیازمندی یا آگهی نامه چیست؟

نیازمندی یا آگهی نامه معمولاً به مجموعه‌ای از تبلیغات دسته‌بندی شده گفته می‌شود که از روش‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

آشنایی با تبلیغات دسته بندی شده یا آگهی نامه

نیازمندی یا آگهی نامه معمولاً به مجموعه‌ای از تبلیغات دسته‌بندی شده گفته می‌شود که از روش‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و به آن‌ها این امکان را می‌دهند که نیازهای روزمره خود را از طریق فهرست موضوعی آگهی نامه، بیابند.نیازمندی یا آگهی نامه در روش‌های مختلفی عرضه می‌شوند. یکی از روش‌های سنتی انتشار آگهی نامه، روش چاپی می‌باشد. سایر روش‌های آگهی نامه می‌توان وب سایت، نرم‌افزارهای مالتی مدیا و نرم افزارهای موبایل نام برد یکی از معروف‌ترین آگهی نامه‌های چاپی، نیازمندی‌های همشهری ست. از روش‌های جدید و مدرن در ایران، آگهی نامه‌های اینترنتی می‌باشند و شبکه بی پی کارت از جمله مطرح ترین‌های حوزه وب سایت و اپلیکیشن موبایل می‌باشد.

معمولاً دو شیوه در نیازمندی یا آگهی نامه بیش تر رواج دارد.
روش اول:
صاحبان مشاغل، فروشندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات، شرحی از فعالیت خود را به مخاطبان معرفی می‌کنند و به جذب مشتری اقدام می‌کنند
روش دوم:
آگهی نامه‌ها نقش بنگاه‌های حراجی را بازی می‌کنند. بدین صورت که فروشنده محصول، مشخصات یک وسیله (معمولاً مستعمل و دسته دو) را در آگهی نامه درج می‌کند و کسانی که به وسیله معرفی شده نیاز دارند، آن را خریداری می‌کنند؛ که این مورد گاهی به صورت مزایده نیز ایجاد می‌شود.

معرفی محدودیت‌های درج نیازمندی یا آگهی نامه

نیازمندی یا آگهی نامه چیست؟
نیازمندی یا آگهی نامه چیست؟

در تاریخ 2 شهریور 1389، با اعلام دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپ و انتشار آگهی‌های مربوط به نگهداری، خرید و فروش، غذای حیوانات خانگی (به ویژه سگ و گربه) در آگهی نامه‌ها ممنوع شد.

در تاریخ 28 آذر 1389، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: انتشار هر گونه نشریه به صورت آگهی نامه ممنوع و غیرمجاز است و انتشار نشریات به این صورت که 100 درصد مطالب آن آگهی باشد، غیرقانونی بوده و هر نشریه‌ای حداکثر 30 درصد حجم خود را می‌تواند به آگهی اختصاص دهد.

نظر خود را درباره «نیازمندی یا آگهی نامه چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نیازمندی یا آگهی نامه چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.