زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکاتی درباره سفارش رپورتاژ آگهی

نکاتی درباره سفارش رپورتاژ آگهی

منظور از رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب یک مقاله خبری تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود

منظور از خرید رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب یک مقاله خبری تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند. آسمونی در این بخش نکاتی در مورد رپورتاژ برای شما عزیزان منتشر می کند.

اولویت در خرید رپورتاژ آگهی

1- سایت های سئو قوی
2- سایت های خبری قوی
3- سایت های اطلاع رسانی قوی
4- سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما

حال بر اساس درخواست های بیشمار شما و دوستان شما در سال گذشته، سایت نیوسئو برآن شده است که بخش رپورتاژ را برای استفاده عموم، فعال نماید که البته با توجه به سطح بالای سایت در موتور جستجوگر گوگل (رتبه اول گوگل در بیش از 400 عبارت کلیدی و 50 عبارت کلیدی بسیار پر کلیک) و داشتن حدود 4000 آی پی (بازدیدکننده) روزانه، قطعا هر مطلبی در این سایت منتشر نخواهد شد. یکی دیگر از نکات مهم رپورتاژ خبری این است که با توجه به اینکه مطالب  تنها با گذشت 24 ساعت پس از انتشار توسط ده ها سایت کپی می شوند، ممکن است بک لینک شما در سایت های دیگری هم قرار گیرد و بیش از پیش باعث برندسازی و سئو سایت شما گردد (البته به شرطی که مقاله شما ارزش کپی شدن داشته باشد).

نکات مهم انتشار رپورتاژ آگهی

1. درباره سایت میزبان تحقیق کنید
آگهی شما در یک زمینه، در یک مجله یا یک وب سایت قرار می گیرد. شما باید در آن زمینه مطالعه و تسلط داشته باشید.

2. سرفصل های مناسب انتخاب نید
تیتر هر چه که باشد، سرفصل باید با آن مطابقت داشته باشید.

3. تیتر جذاب انتخاب کنید
در رپورتاژ نویسی شما باید چند جمله اول چندین مقاله را مطالعه کنید. باید درک کنید که رپورتاژ آگهی ها چگونه خوانندگان را به داستان هایشان می کشانند. آیا با معرفی شخصیت باز می شوند؟ آیا یک مکان را توصیف می کنند؟ آیا جملات آغازین معمولا کوتاه هستند یا طولانی تر و دقیق تر؟

4. مخاطبتان را بشناسید
مخاطب کیست؟ مهم تر از همه، چه می خواهد؟ از سایت میزبان بخواهید گزارش جمعیت شناختی و روانشناختی خوانندگان خود را به شما ارائه دهد. 

نظر خود را درباره «نکاتی درباره سفارش رپورتاژ آگهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکاتی درباره سفارش رپورتاژ آگهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.