زمان مطالعه: 1 دقیقه
ریپورتاژ ، رپرتاژ یا رپورتاژ؟

ریپورتاژ ، رپرتاژ یا رپورتاژ؟

رپورتاژ توعی تبلیغ است اما به گونه ای که کاربران تصور می کنند که یک مقاله را می خوانند. رپورتاژ یا رپرتاژ یا ریپورتاژ ریپرتاژ همه این واژه ها یک معنی دارند.

اگر برای اولین بار است کلمه رپورتاژ یا رپرتاژ را می شنوید یا می بینید حتما میخواهید بدانید که رپورتاژ یا رپرتاژ به چه معنایی است. رپورتاژ توعی تبلیغ است اما به گونه ای که کاربران تصور می کنند که یک مقاله را می خوانند. رپورتاژ یا رپرتاژ یا ریپورتاژ ریپرتاژ همه این واژه ها یک معنی دارند. آسمونی در این بخش مطالب مفیدی در مورد این نوع از تبلیغات را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

رپورتاژ آگهی، رپرتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی همگی به یک مفهوم اشاره دارند. همه این ها نوعی از آگهی است که در قالب یک گزارش تهیه و ارائه می شود. این گزارش کاملا بی طرف بوده و فقط جنبه معرفی دارد. توجه داشته باشید رپورتاژ آگهی یک فعالیت هدفمند در راستای تقویت ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن مشتریان و کاربران می باشد.

تبلیغ ریپورتاژ یا همان، رپورتاژ آگهی تبلیغ شما در قالب تصاویر و متن به همراه لینک وب سایت خود در یک مطلب است که در یک وب سایت دیگر منتشر می شود.

یکی از روش های برند سازی و بازاریابی اینترنتی ریپورتاژ آگهی است که برای معرفی برند و محصولات جدید خود از آن استفاده می شود. رپرتاژ یک نوع تبلیغات غیر مستقیم است. رپورتاژ یک خبر متنی به همراه گاها تصویر است که در قالب مقاله یا یک گزارش در وب سایت های خبری معتبر ارسال می شود. رپرتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن ها است.

اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت در قانون آگهی‌های خود که در سال 1997 به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند.

نظر خود را درباره «ریپورتاژ ، رپرتاژ یا رپورتاژ؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ریپورتاژ ، رپرتاژ یا رپورتاژ؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.