زمان مطالعه: 6 دقیقه
خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

با رپورتاژ آگهی می توانید به جای استفاده از روش‌های سخت‌ تبلیغاتی با وعده‌های فروش بزرگ، داستانی را تعریف کنید و محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید.

سفارش رپورتاژ آسمونی:

ورود به پنل: https://asemooni.com/login

آیدی تلگرام: Asemooni_Admin@

 

اگر برای اولین بار است که کلمه رپورتاژ، ریپورتاژ یا رپرتاژ را می شنوید حتما میخواهید بدانید که ریپورتاژ چیست و در تبلیغات به چه چیزی اشاره دارد. این موضوع ممکن است سوال بسیاری از افراد باشد. به همین دلیل آسمونی در این بخش مطالبی در مورد رپورتاژ آگهی و ویژگی های آن برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

با تبلیغ هایی که هر روز کاربران شبکه های اجتماعی، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین می بینند، یاد گرفته اند که چگونه وجود آن ها را نادیده بگیرند. بازاریاب هایی که می خواهند در مسیر موفقیت باقی بمانند باید به دنبال روش های جدید تبلیغاتی برای انطباق با نیازها و عادات متغیر مخاطبان خود باشند و از روش های تبلیغاتی مدرن استفاده کنند تا جلب توجه بیشتری به همراه داشته باشد. یک رپورتاژ آگهی خوب می تواند در این راه به آن ها کمک کند.

ویژگی‎ های رپورتاژ در آسمونی

اسپم اسکور %1 = SS
دامین ریت DR = 59
دامین اتوریتی 44 = DA
پیج اتوریتی
66 = PA
تعداد لینک
3 لینک فالو
تعداد کلمات نامحدود
تعداد عکس
3 عدد
ایندکس گوگل
فوری
ساعت انتشار
ساعات پر بازدید
محل نمایش
صفحات داخلی (دائمی) و صفحه اصلی (24 ساعت)
مدت ماندگاری رپورتاژ
دائمی
تگ تبلیغات و رپورتاژ
ندارد
رپورتاژ نویسی
دارد

 

رپورتاژ آگهی به گونه ای طراحی شده است که شباهت زیادی به مقاله دارد. از بسیاری جهات، رپوتاژ مانند یک مقاله معمولی عمل می کند و اطلاعات ارزشمندی را به مخاطب ارائه می دهد، اما تفاوت اصلی آن با مقاله این است که رپورتاژ دارای ویژگی های تبلیغاتی نیز می باشد. به این ترتیب، رپورتاژ به جای اینکه فقط به عنوان یک تبلیغ ظاهر شود، با محتوای دیگر ترکیب می شود و به این ترتیب احتمال خواندن آن بسیار بیشتر خواهد شد. بهترین بخش داستان در آموزش رپورتاژ نویسی این است که اگر مخاطبان در نهایت متوجه شوند که مقاله شما یک رپورتاژ آگهی است و جنبه تبلیغاتی دارد؛ تا زمانی که اطلاعات واقعاً ارزشمندی را از آن دریافت کنند، به تبلیغاتی بودن مطلب اهمیتی نخواهند داد، بنابراین با خرید ریپورتاژ می توانید جان تازه ای به کسب و کار خود ببخشید.

کسب و کارها و برندها می توانند از رپورتاژ نه تنها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند، بلکه نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص نیز به عموم مردم تزریق کنند. همچنین می توانند دلایلی را برای اثبات اینکه چرا محصولات یا خدمات آن ها به نفع کاربر است، مطرح کنند.

با رپورتاژ میتوانید به جای استفاده از روش‌های سخت‌ تبلیغاتی با وعده‌های فروش بزرگ، داستانی را تعریف کنید و حقایق را بیان کنید و به خواننده این امکان را بدهید که خودش به نتیجه برسد.

تا اینجا دیدیم که رپورتاژ معنی پیچیده ای ندارد. رپورتاژ آگهی سال هاست که وجود داشته و بازار آن از نشریات چاپی شروع شده است. در حال حاضر، رپورتاژها حتی در پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز رونق گرفته اند. ممکن است بپرسید چه چیزی رپروتاژ آگهی را از تبلیغات های سنتی جذاب تر کرده است؟

اصطلاح رپورتاژ آگهی برای اولین بار در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. رپورتاژ یک قالب و شکل چاپی منحصر به فرد است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خود به‌ صورت بی‌ طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متنی رپورتاژ آگهی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند.

رپورتاژ به زبان ساده یعنی تبلیغ در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک به عنوان یک مقاله در سایتی معتبر

رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارد و از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رپورتاژ آگهی نوشتاری: نشریات، روزنامه ها و مجلات
  • رپورتاژ آگهی تصویری: تلویزیون و رادیو
  • رپورتاژ آگهی خبری

رپورتاژ آگهی چه مزایایی دارد؟

مطالعات متعدد نشان داده‌اند که رپورتاژ به افزایش توجه خواننده به پیام، ارتباط با پیام و یادآوری پیام کمک می‌کند. به دلیل ماهیت تهاجمی تبلیغات ها در چند دهه گذشته، مردم نسبت به روش‌های سنتی تبلیغاتی مانند بنرها بدبین شده‌اند، حتی اگر پیام تبلیغ به خوبی هدف‌گذاری شده باشد و ارزش واقعی را ارائه دهد. بنابراین، سفارش رپورتاژ آگهی و خرید رپرتاژ صرفاً راهی برای تطبیق با عادات مخاطبان امروزی است و همچنین این رویکرد از دیدگاه کاربر نیز جایگزین بسیار بهتری برای تبلیغ سنتی می باشد. اگر با روش های قدیمی تبلیغات و هزینه های گزاف بازاریابی های سنتی به نتیجه مورد قبول نرسیده اید، جذب جامعه جدید مخاطبان خود را به رپورتاژ بسپار!

برخلاف تبلیغات سنتی، کسب و کارها با خرید رپورتاژ آگهی فرصتی منحصربه‌فرد برای بیان داستانی با صدای فروش کمتر بدست می آورند. شرکت‌هایی که به خدمات خود اعتماد دارند، می‌توانند از رپورتاژ آگهی‌هایی با اثربخشی بسیار زیاد استفاده کنند، زیرا پیام آن ها در واقع "ارزش" را به مشتریان ارائه می دهد. برخی از سایت های بین المللی نیز در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت می کنند و خرید رپورتاژ خارجی می تواند در رتبه بندی سایت شما در گوگل تاثیرگذار باشد.

موثرترین و به صرفه ترین راه برای جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت رپورتاژ آگهی است. انواع رپورتاژ در بهبود سئو سایت و تبلیغات در فضای مجازی نقش مهمی دارند. شما می توانید با استفاده از ریپورتاژ و با صرف هزینه ای کمتر از سایر روش های تبلیغاتی در نتایج موتور های جستجو قرار گرفته و بازدید سایت و میزان فروش محصولات و خدمات خود را بالا ببرید. بسیاری از تبلیغات های تلویزیونی با وجود تلاش های بسیار، معمولا نتیجه مورد انتظار را دریافت نمی کنند.

در واقع، رپورتاژ آگهی یک شیوه تبلیغاتی غیرمستقیم است که بر خلاف دیگر شیوه های تبلیغاتی به شکل یک گزارش خبری منتشر می شوند و در ابتدا ماهیت خود را رو نمی کنند. رپورتاژ یک شیوه تبلیغاتی مدرن است که در قالب یک خبر، فایل آموزشی و یا داستان، برند مورد نظر را تبلیغ می کند. نمونه رپورتاژ آگهی را می توانید در سایت آسمونی مشاهده کنید.

 

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت در گوگل میشود؟

در محتوای ریپورتاژ آگهی یک تا سه کلمه کلیدی بصورت فالو به سایت شما لینک می شوند. بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد. روش های نوین رپورتاژ نویسی می تواند در ارتقاء رتبه وبسایت شما نیز موثر باشد.

برای اینکه بهترین بازخورد را از رپرتاژ آگهی خود دریافت کنید، سایت میزبان رپورتاژ شما باید دامین آتوریتی یا اعتبار دامنه مناسبی داشته باشد. برای درک معنی اتوریتی به این نکته توجه کنید که هر وب سایتی که رپورتاژ شما در آن منتشر می شود می بایست جایگاه قابل قبولی در موتورهای جستجو مانند گوگل داشته باشد. در پست زیر در سایت اسموني می بینید که چگونه رپورتاژ آگهی باعث تقویت سئو می شود:

چگونه متن رپورتاژ آگهی را بنویسیم؟

رپورتاژ نویسی چیست؟ با توجه به مطالعات اخیر در حوزه آموزش رپورتاژ، نوشتن تیترهای جذاب بسیار مهم است. در نوشتن رپورتاژ از عبارات تخصصی و نامفهوم استفاده نکنید. درباره چیزی بنویسید که کاربردی و جالب باشد. رپورتاژ آگهی خود را غرق در لینک نکنید! پیشنهاد ما حداقل 3 و حداکثر 5 لینک است. تا اینجا با رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری آشنا شدید و حالا ممکن است تهیه یک رپورتاژ موثر برایتان به یک چالش تبدیل شده باشد. روی لینک زیر کلیک کنید تا با نحوه رپورتاژ نویسی موثر بیشتر آشنا شوید:

آیا رپورتاژ آگهی هزینه دارد؟

قیمت رپورتاژ در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی بسیار پایین تر و معقولانه تر است. از آنجایی که رپورتاژ یک تبلیغ دائمی است، علاوه بر تبلیغ برند شما باعث جذب مخاطب و بالا رفتن جایگاه سئو سایت شما می شود و هزینه رپورتاژ آگهی نیز با توجه به همین موضوع تعیین می شود. یعنی با یک تیر چند نشان خواهید زد! البته، امکان انتشار رپورتاژ آگهی رایگان در برخی سایت های انگلیسی زبان نیز وجود دارد و این یعنی قیمت خرید رپورتاژ با توجه به تاثیری که دارد بسیار مقرون به صرفه است. هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی نیز به صورت جداگانه برآورد می شود. سایت های بسیاری برای خرید و فروش رپورتاژ وجود دارند که باید قبل از سفارش رپرتاژ آگهی از صحت آن ها اطمینان حاصل نمایید.

اکنون، شما از قیمت ریپورتاژ آگهی اطلاع دارید و با انواع رپورتاژ تا حدودی آشنا شده اید. رپورتاژنویسی استراتژی بازاریابی محتوای شما را تقویت می کند و جامعه ای از مخاطبان جدید را برای شما به ارمغان می آورد. ما در شرکت آسمونی تجربه گسترده ای در ارائه پکیج رپورتاژ آگهی داریم که گزینه ای مناسب برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی شما هستند. با خرید پکیج رپورتاژ به کسب و کار خود فرصتی برای رشد کردن ببخشید. برای اطلاع از خدمات و سفارش رپورتاژ آگهی در سایت آسمونی، وارد پنل اسمونی شوید تا بهترین راه را به شما نشان دهیم.

سفارش رپورتاژ آسمونی:

ورود به پنل: https://asemooni.com/login

آیدی تلگرام: Asemooni_Admin@

نظر خود را درباره «خرید رپورتاژ آگهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
    • تحریریه آسمونی
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید رپورتاژ آگهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.