زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوشی هوشمند جدید Redmi

گوشی هوشمند جدید Redmi

نسخه‌ی پرو گوشی ردمی K30 در رونمایی امروز، افشاگری در توییتر اعلام کرد که این نسخه ماه مارس سال آینده با تراشه‌ی اسنپدراگون 865 معرفی خواهد شد.

آشنایی با گوشی هوشمند Redmi K30 5G , K30 

پس از معرفی‌نشدن نسخه‌ی پرو گوشی ردمی K30 در رونمایی امروز، افشاگری در توییتر اعلام کرد که این نسخه ماه مارس سال آینده با تراشه‌ی اسنپدراگون 865 معرفی خواهد شد. شیائومی به‌تازگی ردمی K30 و ردمی K30 5G را در چین معرفی کرده است. حال یک افشاگر اعلام کرده که گوشی موبایل ردمی K30 پرو نیز در راه است و سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد. سوداشو آمبوره (Sudhashu Ambhore)، افشاگر، در توییتی عنوان کرده که K30 پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد و مارس 2020 (اسفند 1397) معرفی خواهد شد. به‌گفته‌ی وی، K30 پرو برای اتصال 5G به تراشه‌ی کوالکام X55 مجهز شده است؛ کوالکام قبلا اعلام کرده بود که تمام گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 865 دارای مودم 5G هستند. هنوز مشخص نیست که شیائومی چگونه قیمت دستگاه با این تراشه در محدوده‌ی مقرون‌به‌صرفه نگه خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات کمی درباره‌ی ردمی K30 پرو در دست است. بااین‌وجود، بنا به مشخصات ردمی K30، شیائومی می‌تواند همان صفحه‌نمایش 120 هرتزی FHD+ را در این دستگاه نیز داشته باشد.

باتوجه به استفاده از اسنپدراگون 865 که تا حسگرهای 200 مگاپیکسلی را نیز پشتیبانی می‌کند، می‌توان انتظار به‌روزرسانی در دوربین نسخه‌ی پرو را داشت. همچنین تراشه‌ی مذکور قادر به ضبط ویدئوهای با سرعت 960 فریم ثانیه و رزولوشن 720 پیکسل در حالت اسلوموشن و فیلم‌برداری با کیفیت 8K و سرعت 30 فریم‌بر‌ثانیه است. علاوه بر تغییر در مشخصات دوربین، می‌توان انتظار تقویت عملکرد CPU و GPU ردمی K30 پرو را داشت. همچنین این گوشی قدرتمند می‌تواند به‌جای اسکنر جانبی اثر انگشت نسخه‌ی استاندارد از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش استفاده کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گوشی هوشمند جدید Redmi» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گوشی هوشمند جدید Redmi فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.