زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کاپ کیک قرمز

طرز تهیه کاپ کیک قرمز

کاپ کیک قرمز یکی از کیک‌های پرطرفدار برای روز عشق یا روز دوست داشتن است که می‌توانید آنرا در خانه تهیه کنید.

کاپ کیک رنگ قرمز یکی از کاپ‌کیک‌های زیبا و خوشمزه برای روز دوست داشتن است. طرز تهیه کاپ کیک با کمی دقت بسیار ساده است. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه کاپ کیک رنگ قرمز را آموزش ببینید.

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک قرمز

 تخم‌ مرغ ۳ عدد
کره و شکر ۱/۴ پیمانه
رنگ خوراکی قرمز ۲ قطره
سرکه یک و نیم ق چ
پنیر خامه‌ای ۱۰۰ گرم
خامه فرم گرفته ۱/۴ پیمانه
آرد ۳ پیمانه
پودر کاکائو ۲ ق چ
وانیل ۱/۸ ق چ
بیکینگ پودر یک و نیم ق چ
نمک ۱/۸ قاشق ق چ
پودر قند ۱ ق غ

 

red-cup-cakes
کاپ کیک قرمز

طرز تهیه کاپ کیک قرمز

ابتدا برای تهیه کاپ کیک قرمز، تخم‌مرغ و نصف کره را در کاسه‌ای با همزن زده و در دمای محیط ۳۰ دقیقه استراحت دهید. حال فر را با حرارت ۱۷۰ درجه سانتی گراد روشن کرده و داخل قالب‌‌های مافین کپسول (کاغذهای مخصوص کاپ کیک) بگذارید.

آرد، پودر کاکائو و نمک را در کاسه‌ای الک کنید، باقی کره را ذوب کرده و به همراه شکر و وانیل با همزن برقی زده تا حجم بگیرد. رنگ و مخلوط تخم‌مرغ را به تدریج افزوده و به هم‌زدن ادامه دهید. مخلوط آرد را هم کم کم به مواد اضافه کنید تا یک‌دست شود.

ظرف مخلوط مواد را روی بخار آب قرار داده، سرکه و بیکینگ پودر را اضافه کرده و مرتب هم بزنید تا مایه کیک ولرم و یکنواخت شود. مایه را داخل قالب‌ها ریخته و سر قالب را خالی بگذارید.

قالب مافین‌‌ها را روی پنجره وسط فر به مدت ۱۵ دقیقه بپزید. پس از سرد شدن مافین‌ها در کاسه‌ای پنیر خامه‌ای و پودر قند را با همزن زده تا مخلوط شوند. حالا خامه را اضافه و مخلوط کرده و روی مافین‌‌ها را با آن تزئین کنید. برای زیبایی کاپ کیک می‌توانید با تکه‌های کوچک شکلات، خامه، تکه شیرینی‌های شکلدار و یا میوه‌های مختلف تزیین کنید.

نظر خود را درباره «طرز تهیه کاپ کیک قرمز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کاپ کیک قرمز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.