مطالعه: 1 دقیقه
دریافت و پرداخت آخرین صورتحساب برق

دریافت و پرداخت آخرین صورتحساب برق

روش‌های پرداخت قبوض آن‌قدر گوناگون و متنوع هستند که دیگر کسی برای پرداخت سریع، آسان و به موقع قبض‌های خود مشکلی نداشته باشد.

روش‌های پرداخت قبوض آن‌قدر گوناگون و متنوع هستند که دیگر کسی برای پرداخت سریع، آسان و به موقع قبض‌های خود مشکلی نداشته باشد. با آسمونی همراه باشید.

روش‌های استعلام و پرداخت قبض برق

مشاهده قبض برق با ارسال پیامک

در این روش کافیست عبارت *۱*شناسه قبض# به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ پیامک شود. پس از ارسال این کد، صورتحساب قبض هر دوره به شماره تماس مشترک پیامک می‌شود. قابل توجه است که این شماره صرفاً برای مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض برق تهران کاربرد دارد.

از طرفی تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند با ارسال ۱*شناسه قبض# به شماره 20001521 شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض را به صورت الکترونیکی دریافت و پرداخت کنند.

پرداخت قبض برق با تلفن

روش دیگر رویت و پرداخت قبض برق، شماره‌گیری تلفن گویای ۱۵۲۱ است که با وارد کردن عدد 13 رقمی شناسه قبض، اطلاعات صورتحساب برای کاربر خوانده می‌شود. در مرحله بعد باید اطلاعات کارت بانکی را وارد کرده تا قبض پرداخت شود.

پرداخت قبض برق از طریق وبسایت شرکت توزیع برق

برای پرداخت قبض برق تهران می‌توانید با مراجه به وبسایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir از خدمات استعلام و پرداخت ارائه شده در این وبسایت استفاده نمایند.

روش‌های استعلام و پرداخت قبض برق
روش‌های استعلام و پرداخت قبض برق

پرداخت قبض برق از طریق اینترنت بانک

راه دیگر برای پرداخت قبض، اقدام از طریق اینترنت بانک است. ولی برای پرداخت قبض از مبدا هر بانک باید وارد اینترنت بانک همان بانک شوید. مثلا اگر قصد دارید کارت بانک ملت را به عنوان کارت مبدا پرداخت قبض انتخاب کنید، وارد اینترنت بانک ملت شده و اطلاعات پرداخت (شناسه قبض و شناسه پرداخت) را وارد نمایید.

پرداخت قبض برق با دستگاه خودپرداز

یک راه دیگر پرداخت قبض برق مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز موجود در سطح شهر است. کافی است پس از وارد نمودن کارت بانکی، شناسه قبض و پرداخت را در منوی پرداخت قبض وارد کرده و قبض خود را پرداخت کنید.

پرداخت با دستگاه کارتخوان

در این روش، كارت بانکی خود را در دستگاه POS قرار دهيد. گزينه پرداخت بر روی دستگاه را انتخاب نماييد. سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد كنيد، دستگاه مبلغ را نمايش خواهد داد. با تاييد مبلغ، دستگاه رمز را درخواست كرده و در انتها رسيد به شما نمایش داده می‌شود.

نظر خود را درباره «دریافت و پرداخت آخرین صورتحساب برق» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دریافت و پرداخت آخرین صورتحساب برق فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.