زمان مطالعه: 1 دقیقه
شایع ترین دلایل اخراج از کار برای آقایان و بانوان

شایع ترین دلایل اخراج از کار برای آقایان و بانوان

افراد شاغل باید مواردی را رعایت کنند که باعث احترام به خود و شغلشان باشد. رفتار و ادبیات شما در محل کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است

محققان بر این باورند که اگر فردی بخواهد در کار خود بهترین باشد در مرحله اول باید به خودشناسی برسد. با آسمونی همراه باشید تا عادات بدی که ممکن است باعث اخراج شما از کارتان شود را بررسی کنیم.

همه ما عادات بد خود را داریم و در بسیاری از موارد سعی داریم تا آن ها را به حداقل برسانیم. در بسیاری از موارد این عادات بد می توانند برای ما دردسر ساز باشند و بر زندگی شخصی و کاری ما تاثیر منفی داشته باشند و منجر به از دست رفتن شغلمان شوند.

 

" داشتن یک عادت بد به سرعت باعث اخراج شما نمی شود، بلکه علت اصلی تاثیر فزاینده ای است که آن عادت در طی زمان، بر روی عملکرد شما می گذارد"

 

دروغگویی

صداقت مهم ترین ویژگی فردی شماست و این خصوصیت در محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار است. دروغگویی در همه موارد در محل کار یکی از اصلی ترین مواردی است که می تواند به سرعت باعث اخراج شما بشود. اطلاعات غلط راجع به توانایی ها و قابلیت های خود، پیشنهاد زمان بندی های نادرست، دست بردن در ساعت های کاری و... از مواردی هستند که شما را به دره اخراج نزدیک می کنند.

دزدی از منابع شرکت

دزدی از منابع شرکت

افرادی وجود دارند که به راحتی و دور از چشم کارفرما و سایرین از منابع شرکت استفاده شخصی می کنند و این کار را زرنگی می پندارند. اگر حین انجام این کار ناپسند دیده شوید به طور حتم حکمتان اخراج خواهد بود. سوء استفاده از منابع شرکت جرم محسوب می شود. این کار بسیار غیر اخلاقی است حتی اگر ارزش مالی چیزی که برداشته اید بسیار کم باشد. اگر حقوق کافی نیست با رئیس خود دراین باره صحبت کنید، نه این که از شرکت سرقت کنید.

دزدی از منابع شرکت

به تاخیر انداختن کارها

اگر شما جزو افرادی هستید که انجام کارشان را به دقیقه 90 موکول می کنند به هیچ وجه مناسب محیط کاری نیستید. پشت گوش انداختن کارها تاثیر بسیار بدی بر شرایط کاری شما و همکارانتان خواهد داشت. فشار روانی پشت گوش انداختن کارها در درجه اول گریبان گیر شما می شود و بعد از آن اثرات مخربی بر محیط کار و همکاران شما خواهد داشت.

عادات بد محل کار

تاخیر های پیاپی

اگر هر روز با تاخیر وارد محل کار می شوید و یا تعداد مرخصی هایتان بالا رفته مطمئن باشید که در نظر کارفرما وجهه خوبی نخواهید داشت. همه افراد با مشکلاتی در زندگی دست و پنجه نرم می کنند اما از طرفی دیگر کارفرمایان به دنبال افراد قابل اعتماد و متعهدی در تیم خود هستند و اگر شما نمی توانید به خوبی از عهده این کار برآیید آن ها مجبورند شخصی را پیدا کنند که آن کار را بهتر از شما انجام دهد.

نظر خود را درباره «شایع ترین دلایل اخراج از کار برای آقایان و بانوان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شایع ترین دلایل اخراج از کار برای آقایان و بانوان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.