مشاور املاک، امروز باید بر فشار کاری در یک بازار رقابتی آسیب دیده از رکود اقتصادی، غلبه کنند و اطلاعات بیشتری نسبت به قبل در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهند. همچنین باید با تکنولوژی های نوآورانه که در حال تغییر نحوه ی عملکرد بازار هستند، هماهنگ باشند. در اینجا چند ایده جدید و خلاقانه برای کمک به شما برای ماندن در این رقابت ارائه می شود.

روز مشاورین املاک - Real Estate Advisor day

5 نکته مهم برای یک مشاور املاک به روز

از مزایای ضبط ویدیو استفاده کنید.

شما مشاور املاک ممکن است از دانستن این مطلب تعجب کنید که در حال حاضر دوربین ویدئویی با کیفیت بالا و قابلیت های ویرایش در جیب خود دارید، تلفن هوشمندتان. ما مشاوران املاک باید  تیم خود را ملزم کنیم تا از هر ملکی که اداره آن را در دست دارند، فیلم بگیرند و از این ویدیو به عنوان ابزار کلیدی بازاریابی خود استفاده کنند. جالب توجه است، فهرست آژانس های املاکی که فقط از عکس ها و متن استفاده می کنند، تنها چندین بار بازدید داشته اند، در حالی که لیست های ویدئویی آنها ده ها هزار بازدید می شوند. چند برنامه ویرایش ویدئو برای شروع وجود دارد که عبارتند از Magisto ، Viddy و Qik Video

تور مجازی

برخی از آژانس های املاک، ویدئو های خود را به را حتی با ارایه ی تورهای مجازی هدایت شده برای نشان دادن ویژگی های ارزشمند لیست خود، ضبط می نمایند. با کمک یک فیلمبردار حرفه ای و یا با استفاده از یک دوست برای ضبط ویدئو بر روی تلفن هوشمند خود، مشاور املاک می توانند نظر بینندگان خود را به یک تور مجازی از خانه مورد نظر جلب نمایند. شما مشاور املاک گرامی می توانید با کمی تحقیق با دوربینهای 360 درجه و نحوه ی ساخت تور مجازی آشنا شوید.

ارایه ی مشوق ها

این تکنیکی است که توسط سازندگان و مشاوران املاک به طور آزادانه اعمال می شود. یکی از موثرترین راههای متقاعد کردن یک خریدار بالقوه برای خرید ملک بیش از دیگری این است که ارزش پول بیشتری را برای آنها به ارمغان بیاورد. سازندگان می توانند خدمات و محصولاتی را ارایه دهند که بالاتر از حد معمول هستند، از قبیل ضد آب کردن، لوازم خانگی پیشرفته، ویژگی های منحصر به فرد مانند سان روف یا انرژی خورشیدی یا گارانتی ساختمانی خانه. مشاور املاک همچنین می توانند مزایایی بالاتر و فراتر از آن را ارایه دهند که می تواند شامل تعمیرات اضافه بر سازمان یا یک قرارداد خدمات گارانتی خانه باشد که می تواند در بلندمدت به نفع آنها باشد.

استفاده از عبارات تاکیدی که تمرکز را بالا می برند.

فروش، یک هنر چالش برانگیز است و عدم موفقیت می تواند آسیب جدی در ذهن شما ایجاد نماید. سعی کنید برای یک هفته یک عبارت تاکیدی را برگزینید و با خودتان تکرار کنید تا ببینید آیا روش فروش شما را بهبود می بخشد. نظر شما به چند عبارت تاکیدی جلب می کنیم:

  • "مردم می خواهند بخرند، نه اینکه فروخته شوند."
  • " آنچه که می دانی را بفروش."
  • "به آنچه در حال فروش هستی، باور داشته باش."
  • "به خدمات فکر کن، نه فروش."
  • "امید، یک استراتژی فروش نیست."
  • "کارهای صحیح را به طور مستمر انجام بده."

استفاده از پرسشهایی که پاسخ بازیابی انتها دارند.

در حالی که این نوع پرسش ها همیشه پاسخ ثابتی ندارند، اما به پاسخ های معنی دارتری منجر می شوند و پرسش های بیشتری به دنبال می آورند. شما مشاور املاک هرچه بیشتر درمورد یک مشتری بالقوه اطلاعات داشته باشید، درک بیشتری نسبت به آنچه که آنها در زندگی خود دنبال می کنند و از طریق آن نسبت به خانه هایشان، خواهید داشت. مشاور املاک ممکن است موفق نشوید که اولین خانه ای را که نشان می دهید به قرارداد منجر کنید اما اگر مشتری ویژگی های مورد نظر و علاقه خود را از ابتدای فرایند مشاهده کند، احتمال بیشتری دارد که شما را به عنوان مشاور خود نگه دارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «8 خرداد، روز مشاورین املاک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 8 خرداد، روز مشاورین املاک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.