زمان مطالعه: 1 دقیقه
زندگی نامه راضیه شیرمحمدی

زندگی نامه راضیه شیرمحمدی

راضیه شیرمحمدی در 1 شهریور 1356 متولد شد، او در سن یکسالگی در اثر حادثه‌ای درون دستگاه مخلوط کن مرغداری که پدرش سرپرست آن بود افتاد و پای راست خود را از بالای

راضیه شیرمحمدی ورزشکار تیراندازی با کمان پارالمپیکی ایرانی و عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان ایران بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با راضیه شیرمحمدی این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.

بیوگرافی مرحومه راضیه شیرمحمدی ، دارنده مدال برنز پارالمپیک لندن
بیوگرافی مرحومه راضیه شیرمحمدی ، دارنده مدال برنز پارالمپیک لندن
بیوگرافی مرحومه راضیه شیرمحمدی ، دارنده مدال برنز پارالمپیک لندن

درباره راضیه شیرمحمدی

راضیه شیرمحمدی از سال 2006 به نمایندگی از ایران در مسابقات بین‌المللی شرکت کرد و از مهم‌ترین افتخارات وی می‌توان به مدال برنز پارالمپیک لندن و مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2017 اشاره کرد. وی در شامگاه 3 تیرماه 1398 بر اثر سکته در مشهد درگذشت.

زندگی راضیه شیرمحمدی

راضیه شیرمحمدی در 1 شهریور 1356 متولد شد، او در سن یکسالگی در اثر حادثه‌ای درون دستگاه مخلوط کن مرغداری که پدرش سرپرست آن بود افتاد و پای راست خود را از بالای زانو و پای چپ خود را از زیر زانو از دست داد. وی از سنین پایین فعالیت ورزشی خود را آغاز کرد بطوریکه از دوران راهنمایی تا دبیرستان در رشته والیبال ایستاده فعالیت می‌کرد و پس از آن با دعوت نایب‌رئیس هیئت والیبال مشهد به والیبال نشسته روی آورد و توانست جزو اولین نفرات تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران باشد اما پس از 7 سال فعالیت در این رشته سرانجام به دلیل ساییدگی کمر که از عوارض استفاده از پروتز بالای زانو است مجبور به رها کردن والیبال نشسته شد. سپس در سال 1382 به صورت حرفه‌ای تیراندازی با کمان را آغاز کرد. راضیه شیرمحمدی در سال 1375 با با یک تکنسین ساخت پروتز ازدواج کرد و دارای دو فرزند بود. وی در سال 1393 برای مدت یکسال به دلیل مراقبت از فرزندش اعلام بازنشستگی کرد اما پس از یکسال با تغییر رشته از ریکرو به کامپوند به میادین قهرمانی بازگشت.

حضور راضیه شیرمحمدی در پارالمپیک

او در بازیهای پارالمپیک تابستانی لندن، سال 2012 میلادی عضو کاروان اعزامی ایران به این رقابتها بود. در ریکرو انفرادی با شکست برابر کمانداری از سوییس حذف گردید. اما در مسابقات تیمی این ماده، در کنار زهرا نعمتی و زهرا جوانمرد با پیروزی بر تیم ملی ایتالیا به عنوان سوم و نشان برنز دست یافت.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «زندگی نامه راضیه شیرمحمدی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره زندگی نامه راضیه شیرمحمدی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.