زمان مطالعه: 1 دقیقه
زندگی موش صحرایی ، جونده کوچک

زندگی موش صحرایی ، جونده کوچک

اگر شما به نحوه لانه سازی و زندگی موش صحرایی یا روباه دقت کرده باشید متوجه خواهید شد، لانه ی این دسته جانوران دو دریچه دارد، یکی آشکار و مشخص و دیگری ناپیدا که به فراخور موقعیت عادی و یا خطر از هریک از این دریچه ها استفاده می نماید.

موش جونده کوچکی است که در سراسر جهان تقریباً در همه نوع آب و هوایی پیدا می شود. طول عمر موش شش سال است. بیشتر موش ها لانه هایی در گوشه ها و برآمدگی های امن می سازند. اما بعضی ها سوراخی در زیر زمین حفر می کنند. بسیاری از موش ها بیشتر در شب فعالیت می کنند. آنها ترسو، اجتماعی و منطقه ای (محلی) هستند. اگر به حیوانات و نحوه زندگی آن ها علاقه دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که در مورد سبک زندگی موش صحرایی صحبت می کنیم.





موش صحرایی
موش صحرایی
موش صحرایی

زندگی موش صحرایی ، جونده کوچک

آسمونی :

فرمانرو: جانوران

شاخه: طنابداران

رده: پستانداران

راسته: جوندگان

تیره: موش‌سانان

سرده: Rattus

موش صحرایی یا رات نوع جوندهٔ میان‌جثه و دم‌دراز از خانوادهٔ موش‌سانان است. دو گونهٔ موش صحرایی برای انسان بسیار شناخته‌شده‌اند؛ موش صحرایی سیاه (black rat or Rattus rattuus) و موش صحرایی قهوه‌ای (brown rat or Rattus norvegicus) که در بسیاری از شهرها زندگی می‌کنند.

اگر شما به  نحوه  لانه سازی و زندگی موش صحرایی یا روباه دقت کرده باشید متوجه خواهید شد، لانه ی این دسته جانوران دو دریچه دارد، یکی آشکار و مشخص و دیگری ناپیدا که به فراخور موقعیت عادی و یا خطر از هریک از این دریچه ها استفاده می نماید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «زندگی موش صحرایی ، جونده کوچک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره زندگی موش صحرایی ، جونده کوچک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.