زمان مطالعه: 5 دقیقه
با تولید محتوای انگلیسی درب‌های جهان را به روی کسب‌وکار خود باز کنید

با تولید محتوای انگلیسی درب‌های جهان را به روی کسب‌وکار خود باز کنید

شرکت های بزرگ سراسر جهان از روش های تبلیغاتی متنوعی برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده می کنند.

در دنیای امروز فضای مجازی تمام ساختارهای بازاریابی را متحول کرده است. بسیاری از کسب‌وکارهای فعال در سراسر دنیا به‌درستی این فرصت بزرگ را شناسایی کرده‌اند و در حال بهره‌گیری از آن برای افزایش درآمد خود هستند. در این بین حدود یک دهه است که صاحبان بنگاه‌های اقتصادی در کشور ما نیز بازاریابی دیجیتال را به‌عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی خود در دستور کار قرار داده‌اند. اما نکته مهم این است که تاکنون عمده فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تولید محتوای فارسی بوده است. این در حالی است که یک بازار بسیار بزرگ‌تر از ایران در کشورهای خارجی پیش روی کسب‌وکارهای فعال در کشور وجود دارد. به کمک تولید محتوای انگلیسی در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی می‌توان از این فرصت بزرگ نهایت بهره‌برداری را نمود.

اما چه کسب‌وکارهایی باید به سراغ تولید محتوای انگلیسی بروند؟ مزایای تولید محتوای انگلیسی چیست؟ آیا امکان کسب درآمد با تولید محتوا به زبان انگلیسی وجود دارد؟ این‌ها سؤالات مهم و جدی است که در زمینه تولید محتوا به زبان انگلیسی مطرح است. در ادامه به بررسی پاسخ‌های این سؤالات می‌پردازیم.

چه کسب‌وکارهایی باید از ظرفیت تولید محتوای انگلیسی استفاده کنند؟

هر کسب‌وکاری که به نحوی با خارج از این کشور در ارتباط باشد، باید از ظرفیت تولید محتوای انگلیسی نهایت بهره‌برداری را داشته باشد. در کشور ما محصولات گوناگونی در حوزه‌های صنایع دستی، مواد غذایی، صنعت نفت و پتروشیمی و ... وجود دارد که تاکنون مشتریان فراوانی در خارج از کشور داشته است. اما باید توجه داشت که بازار دنیا به شدت رقابتی شده است و بسیاری از کشورهای رقیب ما در حال تلاش برای گرفتن جای ایران در بازارهای هدف هستند. بازاریابی دیجیتال به‌عنوان یک روش مؤثر در حفظ جایگاه محصولات ایرانی در بازارهای بین‌المللی به شمار می‌رود.

مزایای تولید محتوای انگلیسی چیست؟

ظرفیت‌های فراوانی در خارج از کشور برای صادرات یا واردات محصولات مختلف وجود دارد. مدل‌های برقراری ارتباط نیز با توجه به توسعه زیرساخت‌های اینترنت در سراسر دنیا، تغییرات اساسی کرده است. بسیاری از افراد برای پیدا کردن خواسته‌های خود به سراغ گوگل می‌روند و با جستجوی اینترنتی به دنبال نیاز خود می‌گردند. این یک فرصت نسبتاً عادلانه و برابری را برای رقابت در دنیا با هزینه‌های بازاریابی به‌مراتب کمتر از روش‌های سنتی فراهم آورده است.

تولید محتوای انگلیسی فرصتی است برای آنکه صدای خود را به بازار بزرگ بیرون از ایران برسانید. شاید کمتر از یک دهه قبل کمتر کسی نسبت به تولید محتوا حتی به زبان فارسی در ایران توجه می‌کرد. اما در حال حاضر تمام بنگاه‌های اقتصادی اهمیت تولید محتوای فارسی را به‌خوبی درک کرده‌اند. تولید محتوای انگلیسی نیز به هیچ عنوان از این روند مستثنی نیست. شاید اگر فردا برای این کار اقدام کنید، دیر شده باشد و از چند رقیب خود عقب بمانید.

در ادامه تعدادی از مهم‌ترین مزایای تولید محتوای انگلیسی را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.



افزایش ترافیک سایت و شبکه‌های اجتماعی

اولین دستاورد تولید محتوای انگلیسی افزایش نرخ کلیک سایت شما است. به این ترتیب یک ظرفیت بزرگ برای شما به ارمغان می‌آید که افراد بیشتری با شما و کسب‌وکارتان آشنا شوند و از این طریق فرصتی برای عرضه بهتر محصولات و خدمات‌تان به وجود می‌آید. توجه داشته باشید که تولید محتوای باکیفیت می‌تواند شما را به این هدف برساند. همان‌طور که هر محتوایی که به زبان فارسی تولید می‌شود، نمی‌تواند مؤثر باشد، هر محتوایی که صرفاً به زبان انگلیسی باشد نیز کارآمد نیست؛ بنابراین حتماً کار تولید محتوای انگلیسی را به افراد متخصص بسپارید.

بهبود سئو و ارتقای رتبه سایت در گوگل

سئو یکی از مفاهیم بنیادی در دیجیتال مارکتینگ است. برای موفقیت در بازاریابی آنلاین باید تمام کارهایی که به‌منظور بهینه‌سازی سایت وجود دارد را در دستور کار قرار دهیم. تولید محتوای انگلیسی یکی از این راه‌ها است که می‌تواند در بهبود وضعیت سئو سایت به‌خوبی کمک کند. در کنار این مسئله با بهبود سئو، رتبه سایت شما در گوگل ارتقا پیدا می‌کند و در نتیجه فرصت‌های بیشتری برای دیده شدن پیش روی کسب‌وکار شما قرار می‌گیرد.

برقراری ارتباط با شرکا و مشتریان خارجی

رمز موفقیت در هر کسب‌وکاری در وهله اول برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان است. شما باید ابتدا در مقام بازارساز حاضر شوید و در بین بازار بزرگی که پیش روی شما قرار دارد، جامعه هدف خود را جذب کنید. برای این منظور می‌توانید از فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنید. حتی برای جذب شریک خارجی به‌منظور توسعه کسب‌وکار در خارج از کشور نیز می‌توانید از این ظرفیت بزرگ استفاده کنید. توجه داشته باشید که محتوای وب‌سایت شما نخستین چیزی است که یک مخاطب خارجی از کسب‌وکار شما مشاهده می‌کند. باید بتوانید قلاب خود را به‌خوبی در همان اولین قدم به مخاطب گیر بدهید تا بتوانید او را به جمع مشتریان خود بیفزایید. این کاری است که به کمک تولید محتوای انگلیسی می‌توانید انجام دهید.

افزایش جذب مشتری و کسب درآمد بالاتر

با افزایش جذب مشتری درآمدهای بنگاه اقتصادی شما افزایش پیدا می‌کند. نکته مهم در خصوص درآمد حاصل از تولید محتوای انگلیسی آن است که به‌صورت دلاری عاید شما می‌شود و این خود مزایای زیادی را به همراه دارد. هر چه در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشید و محتوای باکیفیت‌تری تولید کنید، قطعاً درآمد بسیار بیشتری خواهید داشت.

افزایش اعتبار برند کسب‌وکار

فضای مجازی تبدیل به یک ویترین بسیار بزرگ شده است. کاربران نیز به طور مستمر در حال تماشای سایت‌های موجود در این ویترین هستند. تولید محتوای انگلیسی باکیفیت دقیقاً مانند آن است که ویترین خود را به زیباتری شکل ممکن آراسته کنید. این کار موجب می‌شود که دیگران به‌خوبی با کسب‌وکار شما آشنا شوند. هرچه ویترین کسب‌وکار شما بهتر باشد، زمینه برای جلب اعتماد بیشتر فراهم می‌شود و این نقطه سرآغاز یک همکاری بزرگ میان شما با مشتریان‌تان است.

کاهش هزینه‌های بازاریابی

تولید محتوای انگلیسی هرچند هزینه‌هایی را برای کسب‌وکارها به همراه دارد، اما باید توجه داشته باشید که هزینه بازاریابی دیجیتال از سایر روش‌های سنتی بازاریابی به‌مراتب کمتر است. در واقع این کار موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. به‌علاوه اثرگذاری روش‌های نوین بازاریابی نیز به‌مراتب بالاتر است. به این ترتیب با پرداخت هزینه کمتر بازدهی بیشتری را برای خود و کسب‌وکارتان به دست می‌آورید.



کسب درآمد دلاری با استفاده از گوگل ادسنس

گوگل ادسنس را نباید با گوگل ادوردز اشتباه گرفت. گوگل ادوردز بستری برای سفارش تبلیغات به گوگل است. یعنی شما به کمک این سرویس از گوگل درخواست می‌کنید تا به‌ازای دریافت مبالغ مشخصی، محتوای شما را در کلمات کلیدی خاصی در صفحه اولی به نمایش درمی‌آورد. اما سرویس گوگل ادسنس کاملاً متفاوت است. گوگل ادسنس بستری است که به کمک آن بخش‌هایی از سایت خود را در اختیار گوگل قرار می‌دهید تا در آنجا نسبت درج تبلیغات اقدام کند. گوگل نیز به‌ازای تعداد مشخصی از بازدید تبلیغات، مبلغی را به شما پرداخت می‌کند. تولید محتوای انگلیسی امکان بهره‌برداری از این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

نحوه استفاده از گوگل ادسنس

استفاده از سرویس گوگل ادسنس کار آسانی است. اما باید توجه داشته باشید که آی‌پی‌های ایرانی در این سرویس مسدود هستند. با تغییر آی‌پی می‌توانید به‌راحتی در این سرویس حساب کاربری ایجاد کنید. برای افتتاح حساب کاربری در گوگل ادسنس تنها به یک اکانت Gmail احتیاج دارید. برای این منظور با مراجعه به سایت گوگل ادسنس، می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. با اتمام فرآیند ثبت‌نام یک کد اختصاصی به سایت شما اختصاص پیدا می‌کند. با قرار دادن این کد در صفحات سایت خود، تبلیغات گوگل در سایت قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید که فرآیند بارگذاری تبلیغات به‌صورت هوشمند انجام می‌شود و تبلیغات مرتبط با محتوای شما در سایت‌تان قرار می‌گیرد. به این ترتیب با تولید محتوای انگلیسی امکان کسب درآمد دلاری برای شما فراهم می‌شود.

تولید محتوای انگلیسی خود را به راسا بسپارید

تصمیم خود را برای تولید محتوای انگلیسی گرفته‌اید؟ آژانس دیجیتال مارکتینگ راسا آماده است تا صفر تا صد تمام امور مرتبط با تولید محتوا به زبان انگلیسی سایت شما را انجام دهد. تیم تولید محتوای انگلیسی راسا، یک تیم متخصص و با تجربه است که سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده است. راسا رؤیای درآمد دلاری را برای شما و کسب‌وکارتان محقق می‌کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «با تولید محتوای انگلیسی درب‌های جهان را به روی کسب‌وکار خود باز کنید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • سارا
  • سعید
: برای دریافت مشاوره درباره با تولید محتوای انگلیسی درب‌های جهان را به روی کسب‌وکار خود باز کنید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.