زمان مطالعه: 3 دقیقه
رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

در این بخش آسمونی 10 کشور برتر جهان که بیشترین حملات سایبری را بر عهده داشته اند معرفی خواهیم کرد. در واقع این...

در این بخش آسمونی 10 کشور برتر جهان که بیشترین حملات سایبری را بر عهده داشته اند معرفی خواهیم کرد. در واقع این کشور ها بیشترین مجرمان اینترنتی و هکر را دارند و علت احتمالی این حملات سایبری را ارائه میکنیم. با ما همراه شوید تا در مورد رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت صحبت کنیم.

رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت
رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت



رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

رتبه چین در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

شاید برایتان عجیب باشد که چین در رتبه ی اول حملات سایبری قرار دارد و این موضوع به امنیت بالای این کشور برمیگردد. در واقع به دلیل ارتقا سطح امنیتی، سواد سایبری خوبی در بین افراد تحصیل کرده ایجاد شده است در نتیجه حملات سایبری به صورت بسیار پیشرفته در چین رایج شده است. براساس گزارشات تقریباً 41 درصد حملات سایبری جهان متعلق به کشور چین است. نکته ی جالب توجه این است که شبکه ی هکر های سازمان یافته توسط ارتش چین پشتیبانی میشوند و هدفشان نفوذ در سیستم های نظامی آمریکا و متحدانش است.

رتبه ایالات متحده در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

در واقع 10 درصد از حملات سایبری جهان توسط ایالات متحده صورت میگیرد. باراک اوباما رئیس جمهور سابق این کشور، ادعا داشت که این کشور بزرگترین و بهترین مرکز حملات سایبری است و بیشتر حملات پیچیده ی دنیا توسط هکرهای این کشور اتفاق افتاده است. در واقع پس از حمله به نیروگاه هسته ای ایران و مختل کردن سانتریفیوژ ها میتوان به این موضوع پی برد. همچنین میتوان گفت که معروف ترین هکر های دنیا متعلق به ایالات متحده است.

رتبه ترکیه در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

سومین جایگاه متعلق به کشور ترکیه است. ترکیه 4.7 درصد از ترافیک حملات سایبری جهان را به خود اختصاص داده است. هکرهای ترکیه در دهه ها ی اخیر فعالیت خود را افزایش داده اند.

رتبه روسیه در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

طبق محاسبات روسیه 4.3 درصد حملات جهان را به عهده دارد و هکر های روسی در سراسر جهان بسیار معروف هستند. هکر های این کشور توانایی حمله به شبکه های امنی چون گوگل، فیس بوک و اپل را داشته اند و بارها خود را در این زمینه مطرح کردند. همچنین در مسائل و مشکلات سیاسی جهان میتوان از هکر های روسی یاد کرد.

رتبه تایوان در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

کشوری کوچک اما قوی، باید شعار هکرهای تایوانی باشد. جزیره کوچکی که در نزدیکی چین واقع شده است و سهم حملات سایبری آن در جهان تقریبا 3.7 درصد است.

رتبه برزیل در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

پس از المپیک برزیل دنیا توانست هکر های برزیل را بشناسد و این کشور در آن سال توجه زیادی را به خود جلب کرد. در واقع با به عهده داشتن 3.3 درصد حملات جهان توانسته است تا رتبه ی پنجم دنیا بدست آورد. دلیل افزایش حملات سایبری را میتوان پرداخت های زیاد الکترونیکی و خرید و فروش های آنلاین اعلام کرد و این موضوع باعث شده تا فرصت بیشتری برای هکر ها به وجود آید.

ranking-hacking-countries
ranking-hacking-countries

رتبه رومانی در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کشور رومانی مرکزی به نام Ramnicu Valcea، برای هکر های جنایی دارد و هکر های شناخته شده ای از این کشور هستند. بر اساس ردیابی ها میتوان گفت که بیشتر حملات سایبری رومانی از مرکز Ramnicu Valcea، نشأت میگیرند.

رتبه هند در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

هند هشتمین کشور در فهرست مجرمان سایبری و مرکز IT جهان است. در سال های اخیر شاهد رشد جرایم سایبری در هند بوده ایم و کاربران هندی مدام در خطر حملات سایبری از سوی هکر های هستند. هکر های هندی 2.3 درصد حملات سایبری جهان را تشکیل داده اند.

رتبه ایتالیا در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

ایتالیا دو هکر بسیار معروف را با نام های Luigi Auriemma و Donato FarranteAureima در دنیای سایبری دارد. این دو هکر توانستند با سازمان های دولتی مشارکت کنند و از تهدیدات امنیتی جلوگیری کنند. این کشور جایگاه نهم را به خود اختصاص داده و 1.6 درصد از حملات را در دنیای سایبری انجام داده است.

رتبه مجارستان در رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت

مجارستان یک کشور اروپایی کوچک است که دارای شبکه ای قوی است. این کشور با رقابت با کره ی جنوبی توانست جایگاه دهم را در حملات سایبری بدست آورد و 1.4 درصد حملات دنیا را به عهده دارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره رتبه بندی کشورها از لحاظ هک و امنیت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.