درج نظر
مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه شیرینی کشمشی

طرز تهیه شیرینی کشمشی

شیرینی کشمشی یکی از شیرینی‌های خوشمزه و خوش‌طعم است که برای مهمانی‌های عید نوروز، عید فطر و مهمانی‌های دوستانه بسیار مناسب می‌باشد.

شیرینی کشمشی یکی از شیرینی‌های خوشمزه و پرطرفدار برای مهمانی‌ها است. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه شیرینی کشمشی که بسیار آسان است را آموزش ببینید.

مواد لازم برای تهیه شیرینی کشمشی

کشمش پلویی ۱ لیوان
آرد ۳۵۰ گرم
تخم مرغ ۳ عدد
روغن ۱۸۰ گرم
پودر قند ۳۵۰ گرم
وانیل نصف ق چ

طرز تهیه شیرینی کشمشی

پودر قند و روغن را در یک ظرف گود بریزید و آن‌قدر آن را هم بزنید که از ظرف نریزد. تخم‌مرغ را اضافه کنید. حال کشمش، آرد و وانیل را هم مخلوط کرده و به آرامی هم بزنید.

فر را از قبل گرم کرده و سینی فر را با یک ورق کاغذ روغنی پوشش دهید. مواد را در قیف ریخته و منظم و با فاصله روی کاغذ روغنی بریزید و سینی را در فر قرار دهید.

این شیرینی در دمای ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد و به مدت ۵ تا ۸ دقیقه پخته می‌شود. بلافاصله بعد از پخت آن را از کاغذ جدا کنید و در ظرف مناسبی چیده و روی آنها را با سلفون بپوشانید تا نرم و تازه بمانند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه شیرینی کشمشی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه شیرینی کشمشی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.