زمان مطالعه: 1 دقیقه
ترفندهایی برای بالا بردن احتمال باروری

ترفندهایی برای بالا بردن احتمال باروری

به خود وهمسرتان این شانس را بدهید و تلاش کنید به آرزوی بچه دارشدنتان جامعه عمل بپوشانید.اگر تصمیم گرفته‌...

ترفندهایی برای بالا بردن احتمال باروری
ترفندهایی برای بالا بردن احتمال باروری

به خود وهمسرتان این شانس را بدهید و تلاش کنید به آرزوی بچه دارشدنتان جامعه عمل بپوشانید.

اگر تصمیم گرفته‌ اید صاحب فرزند شوید، باید بیشتر به فکر راه‌های افزایش احتمال باروری باشید. برای افزایش هرچه بیشتر احتمال باروری‌ لازم است مصرف قرص را کنار بگذارید‌ و حواس‌‌تان بیشتر به زمان تخمک‌گذاری باشد، در انتخاب حالت‌های رابطه دقت کنید، به تغذیه‌تان اهمیت بیشتری بدهید. ‌

حال در این بخش آسمونی روش ها و ترفند هایی رو به شما آموزش می دهیم تا احتمال باروری خود را با استفاده از این روش ها افزایش دهید.

از سه ماه قبل از اقدام به بارداری، قرص نخورید

مصرف قرص‌های ضدبارداری آسیبی به کیفیت دوره‌های قاعدگی یا باروری شما نمی‌زند؛ اما بدن نیاز به کمی زمان دارد تا دوباره آمادگی لازم برای باروری را پیدا کند. احتمالا بعد از قطع مصرف این داروها بی‌نظمی‌هایی در قاعدگی یا لکه‌بینی بین عادت‌ها خواهید داشت؛ اما لازم است که از سه ماه قبل‌تر از اقدام به بارداری، مصرف این قرص‌ها به‌طور کامل قطع شود.

به عقیده متخصصان زنان و زایمان، اگر بدن به‌طور کامل از اثرات هورمون‌های ناشی از بارداری سیگار را ترک کنید. باید بدانید که مصرف دخانیات در طول بارداری خطر سقط‌جنین و ناهنجاری‌های جدی در نوزاد را بالا می‌برد.

raise-the-chances-of-fertility(2)
raise-the-chances-of-fertility(2)

تاثیر گرما در اسپرم

منی‌دانه‌ها از گرما بیزار هستند. بیضه‌ها داخل کیسه بیضه و با فاصله از بدن قرار دارند و دمای آنها 4ـ2 درجه کمتر از دمای بدن است. افزایش دمای بیضه‌ها حتی به میزان یک تا دو درجه، کمیت و کیفیت منی‌دانه‌ها را به خطر می‌اندازد؛ در نتیجه لازم است که آقایان از سونا، حمام و جکوزی‌های خیلی گرم بپرهیزند.

از نشستن‌های طولانی‌مدت و بخصوص انداختن پا روی هم و نشستن طولانی‌مدت روی صندلی‌های گرم‌کننده اتومبیل بپرهیزید. از پوشیدن لباس‌های تنگ با جنس الیاف مصنوعی خودداری کنید. جنس‌های کتان و نخی را انتخاب کنید. انجام برخی از ورزش‌ها را محدود کنید.

لپ‌تاپ را روی پاهایتان قرار ندهید. استفاده طولانی‌مدت از تلفن‌های همراه به سلامت‌ شما‌ آسیب می‌زند و احتمال پدر و البته مادر شدن را کاهش می‌دهد.‌

 

برای دانستن اینکه  چرا باید بچه دار شویم، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

چرا باید بچه دار شویم ؟

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ترفندهایی برای بالا بردن احتمال باروری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ترفندهایی برای بالا بردن احتمال باروری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.