زمان مطالعه: 1 دقیقه
تاریخ برگزاری نمایشگاه قرآن

تاریخ برگزاری نمایشگاه قرآن

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی دینی می باشد که هر ساله در مصلی امام خمینی (ره) در شهر تهران برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی دینی می باشد که هر ساله در مصلی امام خمینی (ره) در شهر تهران برگزار می شود.

زمان نمایشگاه  1 تا 14 فروردین 1403
ساعت بازدید نمایشگاه  17:30 تا 23:30
محل نمایشگاه مصلی امام خمینی(ره) تهران
شماره
02161905
لوکیشن  نمایش نقشه در گوگل مپ ، بلد ، نشان

 

نمایشگاه قرآن با بخش‌های مختلف و متنوعی همچون بخش صنایع دستی قرآنی، حجاب و عفاف، فروش محصولات قرآنی و اسلامی، بخش مکتوبات و ناشران و قسمت‌های هنری مانند نمایش‌های قرآنی، انیمیشن، نرم‌افزار و … پذیرای مخاطبان خواهد بود.

سامانه اینترنتی فروش محصولات قرآنی

از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال قرآن، برپایی نمایشگاه مجازی برای آن عده از افرادی است که به هر علتی توانایی حضور در محل نمایشگاه را ندارند، بر این اساس، بناست هرآنچه در نمایشگاه حضوری عرضه می‌شود در نمایشگاه مجازی نیز ارائه شود، علاقه‌مندان از طریق آدرس www.iqfa.ir می‌توانند از امکانات این پایگاه استفاده کنند.

افراد از طریق این سامانه می‌توانند کتاب‌هایی را خریداری و برای افراد دیگر و یا کتابخانه‌های مناطق محروم و مساجد ارسال کنند. کتاب‌ها با 40 درصد تخفیف و هزینه پستی اندک در دسترس خواهند بود. این سامانه همزمان با افتتاحیه این دوره از نمایشگاه قرآن، رونمایی می‌شود.

نظر خود را درباره «تاریخ برگزاری نمایشگاه قرآن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تاریخ برگزاری نمایشگاه قرآن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.