زمان مطالعه: 1 دقیقه
درمان سریع گزیدگی زنبور

درمان سریع گزیدگی زنبور

نیش زنبور موجب درد و ناراحتی موقتی می ‌شود، اما مشكل جدی یا همیشگی برای سلامت ایجاد نمی کند. اما اگر دچاز...

نیش زنبور موجب درد و ناراحتی موقتی می ‌شود، اما مشکل جدی یا همیشگی برای سلامت ایجاد نمی کند. اما اگر دچاز گزیدگی زنبور شدیم چطور آن را درمان کنیم؟ پورتال آسمونی در این بخش چند روش مختلف برای درمان گزیدگی زنبور عنوان می کند. از شما کاربران عزیز آسمونی دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

گزیدگی زنبور و نیش زنبور دردی دارد که شاید در لحظه زیاد باشد اما می‌توانید زود درمانش کنید و مانع از عوارض دیگرش مثل ورم زیاد و خارش و سوزش روزهای بعد شوید. البته این برای کسانی است که به زنبور حساسیت ندارند که اگر خدای ناکرده اینطور باشد باید سریعتر به اورژانس و پوست حساس هستید، مخلوطی از  روغن حامل مانند روغن نارگیل و یا روغن زیتون استفاده کنید یا  آب  برگ نعناع تازه  را استخراج کنید  و آن  را بر روی منطقه آسیب دیده بزنید.  بگذارید خشک شود سپس با آب سرد بشوئید.  1 یا 2 بار تکرار کنید

  1. آسپرین

درمان دیگری برای خنثی کردن سم و بهبود سریع  آن ,آسپیرین است. خواص ضد التهابی آن نیز می توانددرد و تورم  را کاهش دهد.آسپرین را له کرده.چند قطره  آب  به آن زده تا خمیر شود و لایه نازکی از آن را بر روی محل آسیب دیده قرار دهید چند دقیقه بعد با آب ولرم بشوئید  در صورت نیاز دوباره تکرار کنید

  1. خمیر دندان

خمیر دندان  ، می تواند  به درمان نیش زنبور عسل کمک کند درد و تورم را کاهش میدهد بر روی منطقه آسیب دیده خمیر دندان بزنید. چند ساعت بعد با لیف حمام  تمیز کنید در صورت نیاز تکرار کنید. از خمیر دندانهای سفید استفاده کنید از ژلهای رنگی استفاده نکنید.

bee3
bee3
نظر خود را درباره «درمان سریع گزیدگی زنبور» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره درمان سریع گزیدگی زنبور فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.