زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی دانشگاه صنعتی قم

معرفی دانشگاه صنعتی قم

معرفی دانشگاه صنعتی قم یکی از دانشگاه های دولتی ایران دانشگاه صنعتی قم یکی از دانشگاه های دولتی ایران...

معرفی دانشگاه صنعتی قم
معرفی دانشگاه صنعتی قم



معرفی دانشگاه صنعتی قم یکی از دانشگاه های دولتی ایران

دانشگاه صنعتی قم یکی از دانشگاه های دولتی ایران است. دانشگاه صنعتی قم مانند دیگر دانشگاه های دولتی دارای تاریخچه است. تاریخچه دانشگاه صنعتی قم شامل زمان تشکیل و وظایف و فعالیت ها و اهداف دانشگاه صنعتی قم می باشد. اگر می خواهید در مورد دانشگاه صنعتی قم بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی دانشگاه صنعتی قم و تاریخچه دانشگاه صنعتی قم و آدرس سایت دانشگاه صنعتی قم می پردازیم.

تاریخچه دانشگاه صنعتی قم

دانشگاه صنعتی قم در شهر قم و در استان قم واقع شده‌است. این دانشگاه یک دانشگاهی دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و طبق سطح‌بندی دانشگاه‌ها که در سال 96 از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم منتشر شد، در سطح چهار دانشگاه‌های تخصصی قرار دارد. نسبت تعداد اعضای هیئت علمی به دانشجو (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) در این دانشگاه در سال 2018، تقریباً 1 به 40 می‌باشد؛ این در حالی است که میانگین این نسبت در دانشگاه‌های ایران، 1 به 33 است.

دانشگاه صنعتی قم در سال 1387 با حمایت نمایندگان شهر قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس‌جمهور وقت با هدف تربیت و تأمین بخشی از نیروهای متخصص موردنیاز استان و کشور تأسیس شد. ساختمان فعلی دانشگاه به‌طور موقت از سوی بهزیستی استان قم در اختیار دانشگاه قرار گرفته و قرار است در سالهای آتی ساختمان جدید این دانشگاه، در ابتدای آزادراه قم-تهران احداث شود.

سایت دانشگاه صنعتی قم

www.qut.ac.ir

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی دانشگاه صنعتی قم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی دانشگاه صنعتی قم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.