زمان مطالعه: 1 دقیقه
پولنتا غذای ساده در 20 دقیقه

پولنتا غذای ساده در 20 دقیقه

 این غذای ایتالیایی بسیار ساده تهیه می شود و غذایی سریع و سبک برای شب هایتان آماده کنید.این غذای خوشمزه...

polentaa
polentaa

 این غذای ایتالیایی بسیار ساده تهیه می شود و غذایی سریع و سبک برای شب هایتان آماده کنید.این غذای خوشمزه ترکیبی از مرغ سرخ شده به همراه سس گوجه فرنگی و قهوه‌ای پاشیده و در ماکرویو قرار دهید. حدود 3 دقیقه و یا تا موقعی که پوست آن از هم پاشیده شده و گوجه فرنگی‌ها نرم شوند. آنها را هم بزنید و جدا آن را کنار بگذارید.

در یک ماهی‌تابه 5/2 فنجان آب همراه با 1 قاشق چای خوری نمک ریخته تا به جوش آید، سپس پولنتا را در آن قرار داده حرارت را کم کنید و گاهی اوقات آن را هم بزندید و برای 5 دقیقه آن را بپزید.

در ظرف کم عمقی آرد را با 2/1 قاشق چای خوری نمک و فلفل مخلوط کرده و به آن آبدوغ را اضافه کنید، سپس مرغ‌ها را درون آن بغلتانید و سپس 3 قاشق سوپخوری روغن در یک ماهی‌تابه ریخته و با حرارت ملایم، آن‌ها را در 4 دقیقه و یا تا وقتی که صورتی شود سرخ کنید.اسفناج‌ها را بپزید و در بشقاب سروتان به همراه بقیه مواد تهیه شده قرار دهید.

polenta
polenta

نظر خود را درباره «پولنتا غذای ساده در 20 دقیقه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پولنتا غذای ساده در 20 دقیقه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.