زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کدو پلو خوشمزه

طرز تهیه کدو پلو خوشمزه

 کدو پلو یک غذای سنتی آمل است که به آن کی پلا می گویند.در آمل کدو را مخلوط با برنج می پزند و مصرف می کنند....

 

pumpkin-polo1
pumpkin-polo1

کدو پلو یک غذای سنتی آمل است که به آن کی پلا می گویند.در آمل کدو را مخلوط با برنج می پزند و مصرف می کنندشمال ایران پخته میشه و شاید در شهرهای دیگر هم پخت شود ولی من اطلاع ندارم.

در آمل کدو را مخلوط با برنج می پزند و مصرف می کنند.

من برنج سفید درست میکنم. خود شمالی ها کدو پلو را بدون گوشت مصرف میکنند اما من 1/4 سینه مرغ را قیمه میکنم و با نمک و پیاز و زردچوبه تفت میدم وبا یک لیوان اب میگذارم تا بپزد واب ان بخوردش برود.

پیاز را ریز خرد میکنم و سرخ میکنم و سیر له شده را هم به پیاز اضافه میکنم و کمی تفت داده و بعد کدوی خرد شده را هم اضافه میکنم و تفت داده و به ان زردچوبه ودارچین راهم اضافه میکنم.

حرارت را کم کرده و گوشت مرغ را هم به کدو اضافه میکنم (گوشت پخته) و در ظرف را میگذارم تا ارام بپزد ولی له نشه و اگر کدو بی مزه بود 1قاشق غذا خوری شکر به کدو اضافه میکنیم بعد بزنج را لایه لایه میکشیم یعنی یک لایه برنج و روی ان از مواد کدو و دوباره برنج...

حتما یک مقداربرنج زعفرانی هم درست کنید و روی برنج سفید بکشید و بعد کدو را اضافه کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه کدو پلو خوشمزه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کدو پلو خوشمزه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.