زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکات طلایی روانشناسی و رابطه

نکات طلایی روانشناسی و رابطه

نکات طلایی روانشناسی و رابطه - Psychology and Relationship Golden Tips - آسمونیبه نام یگانه عالمهیچگاه به کسی که درکی از...

به نام یگانه عالم

هیچگاه به کسی که درکی از مطلبی ندارد سعی نکنید توضیح دهید و به او بفهمانید چون همانند ریختن یک پارچ آب درون یک لیوان است چون این شخص گنجایش کافی ندارد.

پس اگر می خواهید همیشه در آرامش باشید از اطرافیان و حتی از آدمهایی که با شما در تماس هستند هیچگونه انتظاری نداشته باشید و به آنها هیچ توضیحی هم ندهید.

اگر به کسی که ظرفیتش محدود است بیش از اندازه محبت کنید مطمئن باشید محبت شما را به نیکی پاسخ نخواهد داد و حتی باعث رنجش خاطر شما می گردد.

همیشه پیش از اینکه به سوالی که از شما پرسیده شده پاسخ دهید کمی فکر کنید و با تامل به آن جواب دهید زیرا پاسخ شما همیشه در خاطر همه خواهد ماند.

زندگی هیچگاه به بن بست ختم نمی شود چون راه های زیادی وجود دارد هرچند طولانی و سخت و دشوار ولی شما را به هدفتان نزدیک تر می سازد. فقط باید خوب ببینید و به لطف خداوند ایمان داشته باشید.

وجود عزت نفس در زندگی انسان نقش آب حیات است زیرا اگر عزت نفس داشته باشی حرص نمی خوری، حسادت نمی کنی، خودت را لایق بهترین ها میدانی و برای رسیدن به بهترین ها تلاش می کنی. هرگز بیهوده خشمگین و عصبانی نمی شوی بلکه همه را دوست خواهی داشت و به همه مهر می ورزی.

همیشه در انتخاب دوست و همراه خود دقت کنید زیرا افرادی که با شما در ارتباط هستند می توانند خیلی چیزها را به شما یاد بدهند ممکن است شما را در مسیر درست زندگی یا غلط قرار دهند.

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نکات طلایی روانشناسی و رابطه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نکات طلایی روانشناسی و رابطه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.