زمان مطالعه: 3 دقیقه
خواص قهوه سبز با لوبیا سفید

خواص قهوه سبز با لوبیا سفید

قهوه سياه: Cafeقهوه را همه ما مي شناسيم و با 2 مدل از قهوه که يکي قهوه سبز و ديگري به اصطلاح قهوه سياه است آشنايي...

Properties of green coffee and white beans
Properties of green coffee and white beans
قهوه را همه ما می شناسیم و با 2 مدل از قهوه که یکی قهوه سبز و دیگری به اصطلاح قهوه سیاه است آشنایی داریم.هر 2 مدل در واقع یکی هستند ولی فرآیند به عمل آوری آنها به هم متفاوت است به همین دلیل رنگ یکی از آنها سبز (خام) بوده و دیگری سیاه یا همان قهوه ای سوخته که فرم به عمل آوری آن است.تاثیرات این دو مدل قهوه با اینکه بسیار شبیه به هم است اما با هم تفاوتی اندکی دارد که اگر بخواهیم مقایسه کنیم حتماً باید بدانیم که قهوه سبز بهتر از مدل سیاه آن است و فواید آن هم بسیار بیشتر است.اما از اصل موضوع دور نشویم ، قهوه برای جلوگیری از بیماری های دیابت نوع 2، بیماری پارکینسون، بیماری کبد، سرطان کبد و سلامت قلب بسیار مفید است و بدلیل اینکه کالری بسیار پایینی دارد حدوداً 2 واحد در هر فنجان ، برای لاغری بسیار مفید است. قهوه
قهوه دارای کافئین در میزان مناسب است که برای کاهش میزان چربی های بدن و سوخت و ساز آنها بسیار مفید است ، همچنین قهوه یک مبع آنتی اکسیدان بسیار عالی محسوب میشود به همین دلیل برای سلامتی روح و روان و آرامش بخشیدن به اعصاب بسیار مفید است ، البته اگر مقدار مصرف آن در روز بالاتر از 200 میلی گرم باشد ممکن است باعث بی خوابی و اختلال در دستگاه گوارش باشد .
استفاده از قهوه به عنوان یک محرک متابولیسم بدن و افزایش دهنده انرژی برای شروع یک روز پرمشغله زندگی در قهوه لاغری نسکافه گنجانده شده است و مصرف این قهوه را برای افرادی که اضافه وزن دارند اما می خواهند با مصرف قهوه لاغر شوند ، بسیار لذت بخش است .
Properties of green coffee and white beans(1)
Properties of green coffee and white beans(1)
چای سبز: Green Tea
چای سبز هم مانند قهوه که دو مدل دارد ؛ دارای 1 مدل سبز و یک مدل سیاه است که در اصل هر دو یک ماده هستند اما روش فرآوری آنها با هم متفاوت است.چای سبز دارای مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان است که در سلامتی روح و روان و احساس آرامش بخشیدن به انسان بسیار تاثیرگذاری میباشد. قهوه سبز
چای سبز برای درمان و پیشگیری بیماری هایی همچون : ام اس ، انواع سرطان ، پارکینسون ، آلزایمر ، بیماری های قلبی و حملات قلبی ، سرطان مری ، بالا بردن سوخت و ساز ، کاهش قند خون ، کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب ، افزایش آنزیم dose-dependently که موجب کاهش چربی کبد میشود افزایش تری گلیسیرید در خون ، رمان روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید) و ...
استفاده از این ماده با ارزش  تعجب ندارد و معلوم است که تاثیرات شگفت آور مصرف چای سبز برای لاغری و کاهش وزن باعث میشود که از چای سبز استفاده شود. امروز چای سبز بدلیل خوش خوراک نبودن مخصوصاً برای ایرانیان بصورت مکمل های غذایی هم موجود است که می توان آنها را جایگزین مصرف چای سبز بصورت دمنوش کرد.
Properties of green coffee and white beans(2)
Properties of green coffee and white beans(2)
لوبیا سفید: Navy bean
لوبیا سفید که در ایران با نام لوبیا فلفلی و کلیوی هم معروف است برای سلامتی بدن ، کاهش وزن ، بلوکه کردن چربی ها و سلامتی پوست بسیار مفید است. لوبیا سفید ابتدا در هند کاشت میشد اما امروزه با شناخت هرچه بیشتر این لوبیا در سراسر جهان این لوبیا کاشته میشود . لوبیا سفید
لوبیا سفید برای ناراحتی های قلبی عروقی ، پیشگیری از یبوست ، نوسازی سلول ها ، درمان کم خونی ، کاهش قند خون ، تنظیم فشار خون است. لوبیا سفید دارای مقادیر زیادی پروتئین است اما کالری بسیار کمی دارد به همین دلیل یک غذایی با ارزش و مقوی محسوب میشود همچنین لوبیای سفید دارای مقادیر زیادی فیبر است که کلسترول ندارد و باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش میشود و در جلوگیری از جذب چربی های غذایی روزمره بسیار مفید است و موجب کاهش وزن و لاغری میشود. لوبیا سفید منبع مناسبی از دو ماده معدنی مهم، منگنز و مس به شمار رفته که نقش مهمی در تجزیه رادیکال‌های آزاد بدن و پیشگیری از ابتلا به سرطان ایفا می‌کند.
قهوه لاغری  در صورتی که کالری بسیار کمی دارد و با قند طبیعی شیرین شده است به همین دلیل به هیچ وجه باعث افزایش وزن نمیشود و می تواند جایگزین استفاده از نسکافه و قهوه های آماده ای باشد که دارای مقادیر زیادی کالری و چربی هستند و موجب افزایش وزن می شوند.

نظر خود را درباره «خواص قهوه سبز با لوبیا سفید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خواص قهوه سبز با لوبیا سفید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.