زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی ; وعده دیدار مجدد در روسیه!

دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی ; وعده دیدار مجدد در روسیه!

دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی/ اختصاصی آسمونی - مهدی زارعی وعده دیدار مجدد در روسیه!1950/ برزیل-...

دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی/ اختصاصی آسمونی - مهدی زارعی

وعده دیدار مجدد در روسیه! 1950/ برزیل- سوییس

عواقب تغییر ترکیب برنده تیم برزیل در روز 28 ژوئن 1950 در خانه به مصاف سوییس رفت و حالا باید در 18 ژوئن 2018 حریف این تیم در مسابقات روسیه شود. در سال 1950 فلاویو کوستا مربی تیم فوتبال برزیل مردی با رفتار خشن و قیافه ای اخمو بود که تازه به این سمت منسوب شده بود و گفته می شد که در ماه هزار لیر حقوق می گیرد وی از ابتدای کار چنان رفتار می کرد که گویی تصمیم گرفته است نگذارد شکست سال 1938 برزیل تکرار شود و عواقب آن گریبان برزیل را بگیرد. نفرات تیم برزیل برای مدت چهارماه تمام در خانه ای خارج از شهر ریو مستقر بودند. این خانه دارای باغچه و استخر شنا بود و تمامی قسمت های آن با مجلل ترین اثاثیه توسط شرکت های بازرگانی آراسته شده بود. بازیکنان همگی ساعت 10 شب به رختخواب می رفتند و قبل از خواب تمامی آنها مجبور بودند یک نوشیدنی محتوی ویتامین بنوشند.

promise-to-rematch-in-russia
promise-to-rematch-in-russia

جهانی 1950 با تشریفات بسیار جالبی در استادیوم دویست هزار نفری ماراکانا آغاز شد. ازدحام و تراکم وسائط به حدی بود که بسیاری از صاحبان وسایل نقلیه ناگزیر شدند اتومبیل های خود را در فاصله دوری از استادیوم رها کرده و پای پیاده به استادیوم بروند.به گزارش آسمونی برخی از دروازه های ورودی استادیوم در آن موقع آماده شده بود و دروازه های دیگر به علت ازدحام مردم یا باقیمانده مصالح ساختمانی و داربست های فلزی مسدود شده بود. هنگامی که اعضای تیم فوتبال برزیل با پیراهن های سفیدی که نوارهای آبی داشت وارد میدان شدند به افتخار آنها بیست و یک گلوله توپ شلیک شد و مردم با رها ساختن فشفشه و آتش بازی سرو صدای گوشخراشی به وجود آوردند.

دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی ; وعده دیدار مجدد در روسیه!
دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی ; وعده دیدار مجدد در روسیه!

بادکنک های متعددی به آسمان رها شد و قوای نظامی برزیل پنج هزار کبوتر به آسمان رها کردند. اما برزیل که در روز نخست به آسانی با 4 گل مکزیک را در هم کوبیده بود، چهار روز بعد در برابر سوییس به مشکل خورد. دلیل این امر برگزاری دیدار در شهر سائوپائولو بود. به گزارش آسمونی 42032 تماشاگر به استادیو د پاکمبو آمده بودند تا شاهد هنرنمایی برزیل باشند و مربی تیم هم برای این که رضایت هواداران این شهر را جلب کند، ترکیب اصلی تیم را تغییر داد و چند بازیکن سائوپائولو را به ترکیب آورد. هر چند آلفردو در دقیقه 3 گل اول را برای برزیل به ثمر رساند اما ژاک فالتون در دقیقه 17 نتیجه را مساوی کرد. در ادامه بالتازار در دقیقه 32 برزیل را مجددا پیش انداخت. اما این آخرین گل برزیل در دیدار بود و سرانجام در دقیقه 88 فالتون گل مساوی سوییس را به ثمر رساند. برزیل در خانه مقابل حریفی متوقف شد که در روز نخست(3-0) در برابر یوگسلاوی مغلوب شده بود!

نظر خود را درباره «دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی ; وعده دیدار مجدد در روسیه!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دیدارهای خاطره انگیز جام های جهانی ; وعده دیدار مجدد در روسیه! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.