زمان مطالعه: 1 دقیقه
مفهوم آرشیو خصوصی  در تلگرام

مفهوم آرشیو خصوصی در تلگرام

در این بخش با آرشیو خصوصی در تلگرام بیشتر آشنا خواهیم شد.

آرشیو خصوصی در تلگرام

یکی از دلایلی که امروزه تلگرام بسیار فراگیر شده، امکانات زیاد و کاربردی تلگرام برای کاربارن است. یکی از امکانات تلگرام، ساخت آرشیو خصوصی یا همان بایگانی خصوصی در تلگرام است که به واسطه آن می توان پیام ها و عکسها و ... را بایگانی کرد.با آسمونی همراه باشید.با فراگیر شدن تلگرام و نداشتن محدودیت در ارسال کاراکتر و حجم فایل روز به روز بر حجم پیام های داخل گوشی شما افزوده میشود. خیلی از کاربران دوست دارند برخی از پیام های مورد علاقه و یا فایل های آپلود شده لینک استیکرهای مورد علاقه و …. را به صورت بایگانی و در دسترس ذخیره کنند و در صورت نیاز آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارید.

کاربران تلگرام، روش‌های مختلفی را برای ذخیره‌سازی پیام‌ها، فایل‌ها و عکس یا ویدئوهای خصوصی برای خودشان انتخاب می‌کنند که یکی از این روش‌ها افزودن خودشان به فهرست مخاطبان یا ایجاد یک گروه خصوصی یکنفره و ارسال محتوای موردنیاز به این گروه یا به خودشان است.همان‌طور که می‌دانید این ترفندها به شما این امکان را می‌دهد محتوای موردنظرتان را برای خود ارسال کرده و هر زمان از هر دستگاه مجهز به تلگرام به آنها دسترسی داشته باشید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مفهوم آرشیو خصوصی در تلگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مفهوم آرشیو خصوصی در تلگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.