زمان مطالعه: 2 دقیقه
چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی

چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی

این روزها با پیشرفت گسترده صنعت چاپ، با ایده های جالبی مانند چاپ روی گل مواجه ایم و بسیاری از افراد از آن...

این روزها با پیشرفت گسترده صنعت چاپ، با ایده های جالبی مانند چاپ روی گل مواجه ایم و بسیاری از افراد از آن برای کسب و کار خود و همچنین ارتباطات فردی شان استفاده می کنند. آسمونی در این بخش در مورد چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی صحبت می کند.

چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی
چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی



چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی

به گزارش آسمونی چاپ دیجیتال یکی از روش‌های تبدیل تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی است. این روش معمولاً شامل چاپ حرفه‌ای در تیراژهای کم‌تعداد توسط نشر رومیزی و دیگر منابع دیجیتال است که به وسیلهٔ چاپگرهای لارج فرمت و/یا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه‌ای انجام می‌شود. چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روش‌های سنتی مثل چاپ افست است ولی این قیمت بالاتر معمولاً با صرفه جویی در هزینه‌های دیگری که در تهیه پلیت‌های چاپ انجام می‌شوند برای تیراژهای کم‌تعداد جبران می‌شود. این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ محدود را فراهم می‌آورد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه (اطلاعات متغیر) در هر برگ چاپی را در اختیار می‌گذارد. صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشین‌های چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت، پایین آمدن هزینه تمام شده هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن است.

در حال حاضر منظور از چاپ دیجیتال در بازار چاپ، عمدتاً چاپ تونری با استفاده از انواع چاپگرهای لیزری حرفه‌ای بر روی انواع کاغذ است.

printing-on-flowers
printing-on-flowers

کاربردهای چاپ دیجیتال

چاپ در تیراژ محدود

در چاپ دیجیتال به دلیل حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ و امکان کالیبراسیون دستگاه امکان چاپ در تیراژ محدود حتی یک نسخه با هزینه پایین وجود دارد به همین دلیل این روش چاپ دیجیتال برای مصارفی مثل تهیه نمونه یا چاپ محصولات کم‌تعداد و سریع کاربرد زیادی دارد. یک چاپگر دیجیتال برای چاپ میلیون‌ها برگ ساخته نشده‌است، بلکه باید بتواند در طول مدت زمان عمر خود نهایتاً هزاران برگ چاپ کند- که البته این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد - بنابراین با توجه به هزینهٔ تمام‌شده و سرعت کار، چاپ دیجیتال برای چاپ در تیراژ محدود عملیاتی و مقرون به‌صرفه است. البته از سال 2010 فناوری‌های نوین در چاپ دیجیتال به کار گرفته شد که با استفاده از تکنولوژی نانو در جوهر و همچنین تغییر سیستم پاشش جوهر، چاپگرهای دیجیتال جوهرافشان توانستند بسیاری از محدودیت‌ها را در زمینهٔ سرعت و هزینه تولید کنار بزنند.

چاپ شخصی شده

در چاپ دیجیتال با توجه به وجود امکان چاپ در تیراژ محدود شما می‌توانید هر نسخه از محصول چاپی خود را متفاوت با نسخه قبلی چاپ کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید کارت تبریک‌های شخصی شده با تصاویر مختلف یا کارت پرسنلی با طرح‌های مختلف را در هر دور چاپ کنید. همچنین این قابلیت به شما امکان چاپ اطلاعات متغیر را می‌دهد. یعنی می‌توانید در هر نسخه چاپی خود اطلاعات متغیری را چاپ کنید این اطلاعات می‌تواند شماره سریال یا نام گیرنده یا تصویر هر فرد باشد.

چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی
چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی

نظر خود را درباره «چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چاپ روی گل ، ایده جذاب تبلیغاتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.