زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین چاپخانه ها

بهترین چاپخانه ها

پیدا کردن یک چاپخانه خوب دغدغه ای ست که برای اصنافی که وابسته به صنعت چاپ هستند به معضلی تبدیل شده است ، در این مطلب از آسمونی به ویژگی ها و فاکتورهای بهترین چ

 تجهیزات پیشرفته و متریال های با کیفیت یکی از مهم ترین ویژگی های یک چاپخانه خوب است. در این مقاله از آسمونی سعی کره ایم که به شما نشان دهیم بهترین چاپخانه های تهران و دیگر شهر ها چه ویژگی هایی باید داشته باشند. از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

ویژگی های بهترین چاپخانه های خوب

ویژگی چاپخانه خوب
ویژگی چاپخانه خوب
  1. دستگاه و تجهیزات به‌روز
  2. پرسنل مجرب و متخصص
  3. استفاده از کاغذ و رنگ‌های با کیفیت
  4. قدمت و سابقه آن
  5. زمان تحویل
  6. مشتری مداری
  7. هزینه مناسب
  8. سرعت چاپ

 

 خدمات و امکانات بهترین چاپخانه ها:

  1. چاپ انواع کارت ویزیت (کتان امباس،کتان کهلر،سوسماری،سلفون مات،لمینیت مات و...)
  2. چاپ سربرگ
  3. چاپ پاکت
  4. چاپ بروشور
  5. چاپ تراکت
  6. چاپ کتاب
  7. چاپ کاتالوگ
  8. چاپ فاکتور
  9. چاپ لیبل
  10. چاپ جعبه
  11. چاپ هولوگرام

قیمت خدمات بهترین چاپخانه ها

چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت

قیمت و نرخ خدمات هر چاپخانه با توجه به امکانات و کیفیت کارشان متفاوت است کارت های ویزیت معمولا در تیراژ های 1000 عددی چاپ می شوند و با توجه به کیفیت و جنس ، قیمتشان از 50 هزار تومان شروع می شود. تراکت های گلاسه و تحریری و پاکت نامه نیز هر بسته 5000 عددی در حدود 300 هزار تومان قیمت دارند. قیمت فولدر ها و جعبه سی دی گران تر است و در حدود 2 میلیون تومان برای هر 1000 عدد است . شاید گران ترین تولید چاپخانه های ساک های خرید باشد که به طور میانگین 5 میلیون تومان برا هر 1000 عدد قیمت دارد. البته قیمت های مطرح شده در بالا به صورت تقریبی و غیر دقیق است ، شما میتوانید با مراجعه به سایت چاپخانه های مختلف از قیمت دقیق آگاه شوید.

 

چاپخانه
چاپخانه

اعتبار سنجی بهترین چاپخانه ها:

اعتبار هر چاپخانه ای به تعهداتی ست که به مشتریان خود داده است. این که بتواند به تعهدات خود در زمینه هزینه ، نحوه انجام کار و کیفیت و سرعت پایبند باشد و همینطور بسته به قدمت آن و کیفیت کاری ست که در طول مدت تاسیسش برای مشتریانش انجام داده و هر شرکت ، ارگان و یا شخصی برای انجام خدمات چاپی اش اول از همه باید به جستجو و مقایسه  بین چاپخانه های دیگر در فضای اینترنت بپردازد

میتواند با مراجعه به اتحادیه صنف چاپخانه داران به آدرس : خیابان استاد نجات الهی جنوبی ( ویلا) خ شهید محمد اسماعیل محمدی پ 46 ط پنجم تلفن : 88803411-021

در آخر و با توجه به تمام موارد عنوان شده در بالا می‌توان این‌گونه بیان کرد که بسیار واضح است با ورود فناوری‌های نوین در صنعت چاپ، رقابت در این عرصه بسیار زیاد شده است، اما چیزی که می‌تواند باعث موفقیت در این عرصه و جلب مشتریان بیشتر شود، توجه به کلیۀ معیارهایی است که یک مرکز چاپ حرفه‌ای امروزه باید دارا باشد. داشتن این معیارها هم می‌تواند به مشتریان بابت انتخاب یک مرکز اطمینان دهد و هم اینکه خود آن مرکز را به اهداف تجاری مورد نظرش برساند.

تجهیزات لابراتوار چاپ یا چاپخانه می تواند یکی از معیار های مناسب برای مقایسه باشد.. یکی از مکان هایی که بازار چاپخانه به شمار می آید بهارستان است که چاپخانه های مختلفی در آن جا قرار دارد با مراجعه به بهارستان می توانید هر مدل چاپی را که می خواهید پیدا کنید .

نظر خود را درباره «بهترین چاپخانه ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین چاپخانه ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.