زمان مطالعه: 1 دقیقه
مراقبت های دوران بارداری در فصل تابستان

مراقبت های دوران بارداری در فصل تابستان

تحمل گرما و فصل تابستان برای برخی از خانمهای بارداری بسیار سخت و طاقت فرسا می رسد. مخصوصا اکر در ماههای آخر...

prenatal-care-in-summer
prenatal-care-in-summer

تحمل گرما و فصل تابستان برای برخی از خانمهای بارداری بسیار سخت و طاقت فرسا می رسد. مخصوصا اکر در ماههای آخر این دوران باشند.اما با توجه به برخی از راهنمایی های آسمونی ، این روزها را با کمترین دغذغه سپری خواهند کرد.

تابستان یکی از فصل هایی است که دوره ی بارداری را برای فرد سخت می کند ، چرا که گرما باعث ایجاد مشکلاتی در فرد می شود.همان طور که شکم شما بزرگ و بزرگ تر می شود.

ممکن است سپری کردن روزهای گرم تابستان برای شما که باردار هستید دشوار به نظر برسد ،درواقع تغییر های هورمونی باعث می شوند عوارض ناشی از گرما در دوران بارداری دوچندان شود اما نگران نباشید.

درست است که بارداری در تابستان و روزهای گرم آن کار آسانی به نظر نمی رسد اما با راهنماییها و پیشنهاداتی که اینجا ارائه شده است، می توانید روزهای داغ تابستانی را با دغدغه کمتری پشت سر بگذارید.

کم شدن آب بدن

به اندازه کافی مایعات بنوشید بویژه در ماههای داغ تابستان. به طور معمول، شما باید هر روز 2 لیتر مایعات مصرف کنید اما در روزهای گرم، علاوه بر این در هر ساعت باید 225 میلی لیتر یا یک لیوان آب بنوشید.

جرعه جرعه نوشیدن دائمی مایعات ممکن است برای شما خسته کننده و کسالت آور شود. بنابراین نوشیدنی های متنوع و لذت بخشی برای خود تهیه کنید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم از نوشیدنیهای ترکیبی استفاده کنید.

prenatal-care-in-summer(2)
prenatal-care-in-summer(2)

مثلا آب معدنی خنک به همراه آب انبه و تکه های انبه و میوه و سبزی ها باید خوب شسته و ضدعفونی شوند. اگر به رستوران می روید، سالاد و سبزی های خام مصرف نکنید. از مصرف شیر، ماست و پنیر محلی پرهیز و انواع پاستوریزه لبنیات را مصرف کنید.

مراقب حشره کش ها باشید

تابستان باعث افزایش تعداد حشره ها می شود بنابراین معمولا حشره کش ها به کار می روند اما حشره کش ها حاوی موادی سمی هستند که می توانند بر سلامت شما و جنینتان اثر منفی بگذارند.

اگر پشه ها و سایر حشرات آزارتان می دهند، از پزشک یا داروساز بخواهید انواع مناسب حشره کش را به شما معرفی کنند. ترجیحا لباس های بلند بپوشید و از پشه بند استفاده کنید تا نیازی به حشره کش نباشد.

 

برای آشنایی با مسمومیت حاملگی ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

مسمومیت حاملگی چیست ؟

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مراقبت های دوران بارداری در فصل تابستان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مراقبت های دوران بارداری در فصل تابستان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.