زمان مطالعه: 2 دقیقه
دعا برای باردار شدن

دعا برای باردار شدن

باروري در اكثر فرهنگ ها از ارزش بالايي برخوردار است و آرزوي بچه دار شدن يكي از اساسي ترين محرك هاي انساني...

باروری در اکثر فرهنگ ها از ارزش بالایی برخوردار است و آرزوی بچه دار شدن یکی از اساسی ترین محرک های انسانی است. بارداری و مادر شدن، برای زنان از پایه های تکاملی هستند و در فرهنگ ما شدیداً مورد تاکید قرار گرفته اند. اگر تلاش در جهت بچه دار شدن با شکست مواجه شود می تواند به تجربه احساسی مخربی تبدیل گردد. به همین دلیل آسمونی در این بخش تعدای از دعاها و اذکار مهم برای باردار شدن را عنوان می کند.

baby
baby

( باسم الله وبالله الذی بإذنه قامت السموات والارض ، فإن مریم بنت عمران لم یضرها وجع الارحام ، کذلک یشفی الله فلانة بنت فلانة من وجع الارحام ومن وجع عرق الارحام ، اسلم اسلم باسم الله الحی القیوم باسم الله المستغاث بالله علی ما هو کائن وعلی ما قد کان أشهد أن الله علی کل شیء قدیر وأن الله قد أحاط بکل شیء علما ).

( بسم الله الرحمن الرحیم ، ( محمد رسول الله والذین آمنوا معه أشداء علی الکفار رحماء بینهم تراهم رکعا سجدا ) إلی آخر السورة( فتح آیه 29) ، أجیبوا داعی الله عزمت علی سامعة الکلام الا أجابت هذا الخاتم بعزائم الله الشداد التی تزهق الارواح والاجساد ولا یبقی روح ولا فؤاد ، أجب باسم الله الذی قال للسموات والارض : ( ائتیا طوعا أو کرها قالتا أتینا طائعین ) وصلی الله علی محمد النبی وآله الطاهرین ) واقرأها أنت بینک وبین نفسک.

ترجمه تعویذ فوق به شرح ذیل است:

 (به نام خدا، و به یاری خدایی که به اذن او زمین و آسمان ها به پاست مریم بنت عمران درد رحم ناراحتش نکرد، این چنین خداوند فلان کس را از درد رحم و درد عصب رحم شفا دهد، سالم شو به نام الله که حی و قیومی ، به اسم الله ، به خدا استغاثه می کنم درباره آنچه که اکنون می باشد، درباره آنچه بوده شهادت می دهم که خدا بر همه چیز تواناست و علم او بر همه چیز احاطه دارد).

بسم الله الرحمن الرحیم (محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) رسول خداست و کسانی که به او ایمان دارند نسبت به کفار خشن و باهم مهربانند…. تا آخر سوره )  داعی خدا را اجابت کنید بر شنونده کلام عزیمت دارم که اگر این ظالم اجابت نکند به دعاهای الهی که ارواح و اجساد را می برد، و روحی و دلی باقی نمی ماند اجابت کن به اسم خدایی که به آسمانها و زمین گوید: خواه و ناخواه بیایید – گفتند آمدیم در حالی که مطیعیم ) و صلی الله علی محمد و آله ، و این را با خود بخوان .)مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسی.

دعایی جهت بچه دار شدن از امام محمد باقر مرحوم مجلسی از امام باقر (ع) که فرمود: سه روز بعد از نماز صبح و بعد از نماز عشا هفتاد مرتبه « سبحان الله» و هفتاد مرتبه « استغفرالله» و یک مرتبه این دعا را بخواند.

« استَغِرُوا رَبِّکُم اِنَّهُ کانَ غفّارا یُرسَلُ السّماءُ عَلَیکُم مِدرارا وَ یُمِدُّکُم باَموالٍ وَ بَنینَ وَ یَجعَلُ لَکُم جَنّاتٍ وَ یَجعَلُ لَکُم اَنهارا»

به جهت حمل زنان آیه " و لو ان قرانا جمیعا " (سوره رعد آیه 30) را به حروف مقطعه بنویسید (و ل و ان ق ر ا ن ا ...) وبر پهلوی زن ببندد حامله شود (برای 900 زن نسخه شده همگی حامله شدن)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دعا برای باردار شدن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دعا برای باردار شدن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.