زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین رکوردرهای پرتابل کدامند؟؟

بهترین رکوردرهای پرتابل کدامند؟؟

همانطور که می دانید رکوردر صدا انواع مختلفی دارد.بنابراین هر کاربر بنا به نوع فعالیت خود آن را انتخاب می کند....

همانطور که می دانید رکوردر صدا انواع مختلفی دارد.بنابراین هر کاربر بنا به نوع فعالیت خود آن را انتخاب می کند. آسمونی در این بخش به معرفی بهترین رکوردرهای پرتابل می پردازد.



بهترین رکوردرهای پرتابل کدامند؟؟

ویس رکوردرها دستگاههای کوچک و سبکی هستند که در تمام شرایط کارایی دارند . این رکوردرها به راحتی حمل می شوند و کمک خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان هستند ،زیرا با انجام عملیات ضبط در کلاس درسی کمک زیادی به آنها خواهد کرد.برای خرید یک ویس رکوردر حتما با خود می اندیشید که بهترین رکوردر صدا کدام است ؟ ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که با یکی از بهترین رکوردر صدا آشنا شوید.شرکت لندر تولید کننده بهترین و حرفه ای ترین ویس رکوردر های خبرنگاری می باشد.این شرکت دستگاههای رکوردر صدا خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به بازار عرضه می کند .در ادامه یکی از بهترین رکوردر صدا که ساخت شرکت لندر است به نام PV4 را به شما معرفی می کنیم.پس با ما همراه شوید.

بررسی دستگاه ضبط صدا PV4 :

رکوردر صدا لندر مدل  PV4 یکی از بهترین و حرفه ای ترین رکوردر صدا در بازار است .جنس این رکوردر از پلاستیک و اطراف فریم آن از فلز ساخته شده.کار با PV4 آسان و حتی افراد مبتدی هم به راحتی می توانند با این دستگاه کار کنند.ویس رکوردر PV4 مجهز به تایمر ضبط،سیستم  VOR،پورت USB،رکوردر زوم ،ضبط صدا از LINE IN  و ضبط مکالمات تلفن و خیلی از قابلیتهای دیگر که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت .

طراحی و ساختار رکوردرهای پرتابل :

ابعاد ویس رکوردر PV4  کوچک و یک رکوردر خوش دست محسوب می شود.دارای یک صفحه نمایش ال سی دی رنگی 128*128پیکسلی می باشد .همانطور که در تصویر بالا مشاهد می کنیدPV4  شامل دکمه های ضبط،توقف،پاک کردن،دکمه سمعک ،دکمه های جلو و عقب بردن جهت جابجایی  بین فایل ها و همچنین دکمه تنظیم میزان صدا است.

تایمر ضبط رکوردرهای پرتابل :

همانطور که قبلا گفتیم دستگاه ضبط صدا لندر PV4  مجهز به قابلیت ضبط کردن با تایمر است . شما می توانید با استفاده از این قابلیت برای  رکوردر یک تایم و تاریخ شروع و یک تایم پایان تعیین کنید. PV4  به طور اتوماتیک در این ساعت شروع به عملیات ضبط خواهد کرد و در تایم پایان، عملیات خود را متوقف می کند.شما با این قابلیت می توانید بدون حضور در محل مدنظر، یک ضبط با کیفیت عالی داشته باشید.

بهترین رکوردرهای پرتابل کدامند؟؟
بهترین رکوردرهای پرتابل کدامند؟؟

سیستم VOR رکوردرهای پرتابل:

تمام رکوردرهای لندر دارای ویژگی VOR  یا تشخیص صدا می باشند. رکوردر صدا PV4  هم از این قاعده مستثنی نیست.این سیستم در ویس رکوردرها این امکان را می دهد تا در صورت وجود سیگنال صوتی ضبط صدا صورت گیرد.PV4 با وجود این قابلیت به محض شنیدن صدا در محیط، عملیات ضبط را شروع می کند و در صورت نبود هیچ صدایی ضبط  متوقف می شود.شاید با خود بگویید این ویژگی چه فایده ای می تواند داشته باشد؟ با استفاده از این قابلیت حجم کمتری از فضای حافظه استفاده می شود و شما می توانید با این ویژگی در حافظه دستگاه خود صرفه جویی کنید .

بررسی سخت افزاری رکوردرهای پرتابل PV4 :

رکوردر صدا لندر PV4  از حافظه داخلی تا 8 گیگا بایت را پشتیبانی می کند .فرمت های پخش صدا MP3 , ADPCM , PCM و دارای اکولایزرهای نرمال،راک،پاپ،کلاسیک ،نرم،جاز و باس است .این رکوردر علاوه بر میکروفون داخلی ،مجهز به میکروفون استریو جانبی با حساسیت بالاست و در محیط هایی که شلوغ و پر سروصداست با استفاده از میکروفون جانبی صدایی واضح و باکیفیت عالی دریافت و ضبط کنید. رکوردر PV4  این امکان را فراهم می آورد تا فایل و یا فرمتی را حذف ،سرعت پخش صدا را مشخص کنید.این ویس رکوردر دارای 2 باتری نیم قلمی  AAA می باشند و چیزی در حدود هشت تا ده ساعت با هر کدام از باتری می توان عملیات ضبط را انجام داد.جهت انتقال فایل به رایانه می توانید از کابل USB کمک بگیرید.

رکوردر زوم :

این قابلیت در PV4  باعث می شود تا صدا از فواصل دور را زوم و با کیفیت مناسب دریافت کند .

در این مقاله شما را با یکی از بهترین رکوردر صدا آشنا کردیم که نسبت به قیمت پایین دارای امکانات زیادی است .شما با انتخاب و خرید این رکوردر ،صاحب یک ویس رکوردر حرفه ای خواهید شد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین رکوردرهای پرتابل کدامند؟؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین رکوردرهای پرتابل کدامند؟؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.