زمان مطالعه: 1 دقیقه
مشاهده رتبه سایت

مشاهده رتبه سایت

اگر صاحب وب سایت هستید حتما به دنیال بهترین سایت برای دیدن آمار سایت تان بوده...

مشاهده آمار سایت

حتماً برایتان اتفاق افتاده که به سایتی برخورد کرده باشید و به عنوان یک فرد کنجکاو که باید تا جای ممکن از همه چیز سر در بیاورد، خواسته باشید آماری از بازدیدهای آن سایت داشته باشید. معمولاً صاحبان سایت‌ها خود از آمارگیرهای حرفه‌ای برای این کار استفاده می‌کنند.در واقع، سایت‌هایی هستند که کارشان جمع آوری اطلاعات سایت‌های مختلف و دسته بندی آنها طبق یک قاعده‌ی خاص است. شاید از معروفترین آنها الکسا را بشناسید. ولی باید اشاره کرد که سایت‌های دیگری برای این منظور وجود دارند.

مشاهده آمار سایت با alexa

عملکرد معروفترین سایت رتبه‌بندی سایت‌های اینترنتی با نرم افزاری است که روی مرورگر کاربران نصب می‌شود. به همین دلیل شاید آمار آن چندان صحت نداشته باشد. ولی یک معیار یکسانی از سایت‌های جهانی به ما می‌دهد. این سرویس محصول Amazon است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، اطلاعات زیادی از سایت‌هایی که نشانی آن را وارد کردید را به شما می‌دهد. حتی اطلاعاتی راجع به سایت خودتان را می‌توانید از آن دریافت کنید. امروزه این سایت مرجع خوبی برای دریافتن از میزان محبوبیت سایت‌هاست.

این سرویس به هر سایت یک رتبه‌ی عددی هم می‌دهد که هر چقدر کمتر باشد، نشان از میزان بازدید بالای آن است. به مرور که به میزان مطالب سایت خود اضافه می‌کنید، خواهید دید که این عدد کمتر خواهد شد.

مشاهده آمار سایت با Compete

وب سایت های معروف برای مشاهده آمار سایتها
وب سایت های معروف برای مشاهده آمار سایتها

Compete یک سرویس مفید دیگر برای دریافت اطلاعات از میزان بازدید یک سایت است. درست است که محدودیت‌های زیادی برای کاربرانی که ثبت نام نکردند وجود دارد، ولی در کل می‌توانید عکس‌ها را به صورت مستقیم روی رایانه‌ی خود ذخیره کنید.

مشاهده آمار سایت با Quantcast

در Quantcast شما گزینه‌هایی برای کم و زیاد کردنشان در اختیار دارید. اول از همه می‌توانید بازه‌ی زمانی را مشخص کنید که میزان بازدید را برای آن نمایش دهد. علاوه بر تمام اینها، اطلاعاتی نه چندان ناقص از نوع بازدید کنندگان مانند سن، جنس، میزان تحصیلات و … را هم نشان می‌دهد. بهتر است که خودتان به این سایت رفته و نشانی یک سایت یا سایت خودتان را وارد کنید تا اطلاعات مرتبط با آن را دریافت کنید.

مشاهده آمار سایت با urltrends

این سایت هم رابط کاربری خوب و جذابی دارد و پس از دادن نشانی یک سایت، موارد را درون بخش‌هایی دسته بندی می‌کند که با کلیک روی هر عنوان از فهرست سمت چپ، اطلاعات آن بخش برای شما نمایش داده می‌شود. استفاده از این سرویس رایگان است، اما باید دقت کنید که به مانند دیگر سامانه‌ها معمولاً یک حساب حرفه‌ای هم دارد که برای استفاده از آن باید پول پرداخت نمایید.

نظر خود را درباره «مشاهده رتبه سایت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مشاهده رتبه سایت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.