زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه ژله انار ویترینی

طرز تهیه ژله انار ویترینی

یکی از دسرهای خوش طعم و لذیذ شب یلدا ژله ویترینی است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

یکی از مراسم های سالیانه ما ایرانی ها شب یلدا است. در این شب زیبا، خانواده ها سعی می کنند هر آنچه را که در اختیار دارند برای اعضا خانواده خود تدارک ببینند.

ما هم در این قسمت از بخش آشپزی آسمونی، طرز تهیه یک نوع ژله انار را برای شما انتخاب کرده ایم که طرز تهیه را در ادامه می بینید.

مواد لازم

  • 1- انار دو عدد
  • 2- ژله آلوورا چهار بسته
  • 3- آبجوش چهار پیمانه
  • 4- آب سرد یک پیمانه
  • 5- شیر سه پیمانه

طرز تهیه

سه بسته از ژله آلوورا را با سه پیمانه آب جوش مخلوط کرده و خوب هم بزنید و کنار گذاشته تا کمی خنک شود.

سپس سه پیمانه شیر را هم به آن افزوده قالب ژله را کمی چرب کرده مخلوط را در قالب بریزید و سه تا چهار ساعت در یخچال قرار دهید. پس از گذشت زمان مورد نظر و سفت شدن ژله آن را بیرون آورید. سپس آن را به سه قسمت تقسیم کرده در ظرف مناسبی قرار داده و جاهای خالی را با دانه های انار پر کنید.

یک بسته ژله آلوورا را با یک پیمانه آبجوش و یک پیمانه آب سرد مخلوط کرده و به ژله و انار اضافه کرده و دوباره به یخچال برگردانید و اجازه دهید تا ژله خودش را بگیرد و سفت شود.

نظر خود را درباره «طرز تهیه ژله انار ویترینی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه ژله انار ویترینی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.