زمان مطالعه: 3 دقیقه
قیمت تشریفات مجالس تهران

قیمت تشریفات مجالس تهران

افرادی که برای مراسم عروسی و نامزدی و یا حتی جشن تولد خود به تشریفات مجالس مراجعه می کنند با این سوال مواجه...
افرادی که برای مراسم عروسی و نامزدی و یا حتی جشن تولد خود به تشریفات مجالس مراجعه می کنند با این سوال مواجه اند که قیمت تشریفات مجالس در تهران به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می توانید اجاره سالن اجتماعات و یا اجاره باغ و کترینگ عروسی را با قیمت مقرون بصرفه برگزار کرد.

اگر به صورت کلی اشاره کنیم قیمت تشریفات مجالس در تهران با توجه به تعداد نفرات مهمانی شما، نوع مهمانی، نوع غذا و محل برگزاری مراسم متفاوت خواهد بود که در ادامه به آن می پردازیم.

موارد موثر بر قیمت تشریفات مجالس در تهران

  • نوع دیزاین و گل آرائی ، شمغ آرائی و تزیین با بادکنک
  • تعداد مهمان ها
  • نوع غذا
  • خدمات جانبی
  • اجاره باغ یا سالن اجتماعات
تشریفات پل در تلاش است با توجه به بودجه شما تشریفات مجالس مناسبی را در مراسم شما ارائه دهد تا شبی به یاد ماندنی داشته باشید.

بهترین راهکار برای براورد هزینه و قیمت تشریفات مجالس بهتر است بودجه بندی مناسبی را برای خود در نظر بگیرید و با توجه به بودجه بندی خدمات را اولیویت بندی کنید.

به طور مثال شاید برای شما فینگر فود در مراسم اهمیت نداشته باشد در صورتی که برای فرد دیگر خیلی مهم باشد. در نتیجه می توانید با توجه به اولویت بندی خود از قیمت تشریفات مجالس اطلاعات کامل بدست آورید. طراحی باغ و یا تالار و نوع دیزاین برای خیلی از افراد اهمیت بالاتری نسبت به سایر خدمات و تشریفات مجالس دارد.

در نتیجه شما می توانید با توجه به بودجه بندی خود قیمت تشریفات مجالس را تخمیم بزنید و هزینه های اضافی را با توجه به اولویت خود انتخاب کنید.

 

قیمت تشریفات مجالس تهران
قیمت تشریفات مجالس تهران


 

قیمت تشریفات مجالس با اجاره باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی با توجه به منطقه باغ، دیزاین باغ و میزان معروفیت باغ متفاوت است. بسیاری از تشریفات مجالس هزینه باغ را رایگان در نظر می گیرند و فقط هزینه تشریفات مجالس را به ازای هر نفر دریافت می کنند. در صورتی که بعضی از باغ ها هزینه های جداگانه ای دارند که در آن صورت قیمت تشریفات مجالس با اجاره باغ عروسی بیشتر می شود.

باغ های مجلل معمولا از دیزاین های بسیار شیکی برخوردار هستند که موجب می شود تصاویر و فیلم های عروسی بسیار لوکس دیده شود. این باغ ها و عمارت ها معمولا هزینه های بالاتری نسبت به سایر باغ های عروسی دارند.

در ادامه با برخی از باغ های معروف تهران آشنا می شویم.
  • باغ عروسی امارت سام
  • باغ عروسی والا
  • باغ عروسی  تاج
  • باغ عروسی  موگه
  • باغ عروسی  یسنان
  • باغ عروسی تالار عمارت دانیال

قیمت تشریفات مجالس با اجاره سالن اجتماعات

بسیاری از زوج های جوان به دلیل بودجه کمتر و یا تعداد مهمان های کمتر مراسم خود را در سالن اجتماعات برگزار می کنند. برگزاری مراسم در سالن اجتماعات بسیار مقرون بصرفه هست. در ادامه با لیست سالن اجتماعات تشریفات پل آشنا می شوید و برای اجاره می توانید با ما تماس بگیرید. قیمت تشریفات مجالس در تهران با اجاره سالن اجتماعات به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
  • اجاره سالن اجتماعات شرق تهران ظرفیت 100
  • اجاره سالن اجتماعات شرق تهران سعادت آباد ظرفیت 120 نفر
  • اجاره سالن اجتماعات شمال تهران دربند ظرفیت 150 نفر
  • اجاره سالن اجتماعات تهرانپارس 100 نفر
  • اجاره سالن اجتماعات شمال تهران نیاوران 120 نفر
 

polwedding
polwedding


 

قیمت تشریفات مجالس با خدمات جانبی

منظور از خدمات جانبی عروسی در تالار ها استفاده تاز آتش بازی , بادکنک آرایی , گل آرایی و شمع آرایی های مورد نیاز برای عروسی است که لازمه ی هر عروسی نیستند اما وجودشان مراسم ها را باشکوه تر و زیباتر جلوه خواهد داد.

استفاده از دیئجی  فیلم برداری و سایر خدمات جانبی مانند تعداد دفعات پذیری نوع گل آرائی می تواند هزینه خدمات جانبی را افزایش دهد.

همان طور که در بالا گفته شد انتخاب خدمات جانبی ارتباط مستقیمی با سلیقه افراد دارد و اگر بودجه کمی برای مراسم خود در نظر گرفته اید می توانید هزینه های جانبی را کاهش دهید و در نتیجه قیمت تشریفات مجالس در تهران به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

قیمت تشریفات مجالس با کترینگ مجالس

معمولا تشریفات مجالس منو های مختلفی را برای عروس  و داماد در نظر می گیرند تا با توجه به نوع بودجه بندی کترینگ عروسی خود را انتخاب کنند.

هرچه کترینگ عروسی لوکس تر باشد قیمت تشریفات مجالس افزایش می یابد چرا که قیمت کترینگ عروسی با توجه به تعداد مهمان ها مشخص می شود.

در بسیاری از مراسم های لوکس معمولا کترینگ عروسی شامل بره ، کباب و ماهی و در بعضی از مواقع نیز خاویار سرو می شود که هزینه های سرسام آوری دارد. اگر زوج های جوان چند نوع غذای ساده را برای مراسم خود انتخاب کنند بدون شک هزینه های مراسم و تشریفات مجالس به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.
نظر خود را درباره «قیمت تشریفات مجالس تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قیمت تشریفات مجالس تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.