زمان مطالعه: 1 دقیقه
پویا جهش ، بانک اطلاعات اصناف و مشاغل

پویا جهش ، بانک اطلاعات اصناف و مشاغل

سایت پویا جهش با جمع آوری بانک اطلاعات اصناف و مشاغل ایران توانسته تمامی شماره تلفن های اصناف و مشاغل را...
پویا جهش ، بانک اطلاعات اصناف و مشاغل
پویا جهش ، بانک اطلاعات اصناف و مشاغل


سایت پویا جهش با جمع آوری بانک اطلاعات اصناف و مشاغل ایران توانسته تمامی شماره تلفن های اصناف و مشاغل را با اسم و ادرس ،به صورت دسته بندی بانک موبایل،بانک موبایل و تلفن ثابت با مشخصات ،به صورت حرفه ای جمع آوری ودسته بندی نماید. این لیست کامل به صورت کلی به چند بخش تقسیم میشود:

اول- بانک اطلاعات اصناف و مشاغل کشور:

خرده فروشان و عمده فروشان بنکداران و اصناف سطح شهر،تمامی مشاغلی که تحت نظر اداره اصناف کشور فعالند که بالغ بر 1000 نوع شغل را شامل میشود.

دانلود بانک اطلاعات اصناف کشور

کل اصناف به صورت بانک شماره موبایل با مشخصات کامل و تلفن همراه و ثابت موجود است.

دوم-بانک موبایل نظام مهندسی کشور:

این بانک اطلاعات شامل تمامی اعظای نظام مهندسی،انبوه سازان،پیمانکاران می باشد.

مخصوص اصناف ساختمانی میباشد مانند تزیینات داخلی ساختمان - مصالح فروشان - معماران و درو پنجره سازان

سوم- بانک اطلاعات اصناف خراسان رضوی:

از انجایی که بعضی از کاربران نیاز به اطلاعات اصناف یک یا چند شهر را دارند ما استان خراسان رضوی را بصورت تفکیک شده در اختیار کاربران برای خرید قرار دادیم که برای خرید به ستون سمت چپ سایت مراجعه کنند و صنف مورد نظر را انتخاب کنند و جزییات فایل را مشاهده کنند. مخصوص کسانی است که در مشهد فعالیت دارند . این اطلاعات هم شامل شماره موبایل - اسم و ادرس دقیق و تلفن ثابت صنف مبیاشد.

چهارم-بانک موبایل کارخانجات و شرکت های کشور: پویا جهش توانسته اطلاعات تمامی کارخانجات و شرکت ها را بصورت دوره ای جمع آوری کند و با تفکیک استان به استان داخل سایت برای خرید و دانلود کاربران قرار دهد.این اطلاعات با زحمت بسیار جمع آوری شده و شامل شماره موبایل - اسم کارخانه - نوع محصولات و فعالیت - تعداد پرسنل - ظرفیت کارخانه و نام شهر و استان میباشد.اطلاعات اصناف ومشاغل کشور در سایت پویا جهش موجود می باشد.
نظر خود را درباره «پویا جهش ، بانک اطلاعات اصناف و مشاغل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پویا جهش ، بانک اطلاعات اصناف و مشاغل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.