زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه سمبوسه پیتزایی

طرز تهیه سمبوسه پیتزایی

سمبوسه پیتزایی طعمی دلپذیر دارد که می‌توان به راحتی آن‌را در خانه برای اعضای خانواده تهیه کرد.

سمبوسه یک پیش‌غذا یا غذای اصلی برای ناهار یا شام است که خیلی ساده و سریع آماده می‌شود. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه سمبوسه پیتزایی را به شما آموزش دهیم.

سمبوسه پیتزایی

مواد لازم برای تهیه سمبوسه پیتزایی

سویا یا سوسیس 1 پیمانه
قارچ 1 پیمانه
پیاز 1 عدد
رب گوجه 2 ق غ
فلفل دلمه 1 عدد
پنیر پیتزا 200 گرم
پودر آویشن 1 ق چ
نمک، فلفل و زردچوبه به میزان لازم

 

طرز تهیه سمبوسه پیتزایی

ابتدا؛ پیاز را ریز خرد کنید و در تابه با مقداری نمک، زردچوبه و فلفل تفت دهید. سپس سویای آماده شده یا سوسیس (گوشت چرخ‌کرده هم می‌شود) را به پیاز اضافه کنید و با پیاز تفت دهید.

حالا قارچ و فلفل دلمه‌ای را نگینی خرد کنید و به مواد تابه اضافه کنید و تفت دهید. سپس رب گوجه فرنگی را اضافه کنید. چند دقیقه دیگر باز هم مواد را تفت دهید و در آخر کمی دیگر نمک و پودر آویشن را اضافه کنید.

وقتی مایه سمبوسه آماده شد، سراغ پیچیدن سمبوسه‌ها بروید. نان لواش را به صورت مستطیلی برش بزنید و مواد سمبوسه را در انتهای نان بریزید. روی مواد مقداری پنیر پیتزا بریزید و از یک گوشه شروع به پیچیدن نان به شکل مثلثی کنید. همه سمبوسه‌ها که پیچیده شد، آن‌ها را در سرخ‌کن یا تابه با روغن فراوان سرخ کنید و با سس گوجه یا سس سفید میل کنید.

نکته: در سمبوسه پیتزایی می‌توانید از ذرت و سبزیجات معطر هم استفاده کنید.

نظر خود را درباره «طرز تهیه سمبوسه پیتزایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه سمبوسه پیتزایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.