استفاده از ابزار Photoshop Elements

ابزار جایگزینی آسمان که برای اولین بار در «Photoshop Elements» ادوبی ارائه شد، به کاربران اجازه می‌دهد که با کمتری تلاش آسمان را در تصویر خود انتخاب کرده و جایگزین کنند. این ابزار هوش مصنوعی فتوشاپ به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند آسمان را با توجه به اجسام موجود در تصویر، تنظیم کند.همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، فتوشاپ تغییراتی در ساختمان اعمال کرده تا با آسمان نارنجی رنگ مطابقت داشته باشد.

برای استفاده از ابزار Photoshop Elements می‌توانید برنامه فتوشاپ را اجرا و به مسیر Edit > Sky Replacement بروید.

در این بروزرسانی قابلیت‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌توان به «فیلترهای عصبی» اشاره کرد. این ابزارهای پوست، حذف مصنوعات از تصاویر و همچنین رنگ‌آمیزی اشاره کرد.
ادوبی ابزار دیگری به نام «Style Transfer» را برای کاربران درنظر گرفته که تصاویر را به آثار هنری تبدیل می‌کند. یکی دیگر از ابزارهای جدید «Makeup Tranfer» نام دارد که سبک آرایش را از یک تصویر کپی کرده و روی دیگری اعمال می‌کند. ابزار «پرتره هوشمند» روی مواردی مانند سن و حالت صورت تاثیر می‌گذارد.
ادوبی پنل Discovery را نیز در این بروزرسانی بهبود داده و می‌توان توسط آن و بدون نیاز به یوتیوب، کار با فتوشاپ را ساده‌تر یاد گرفت. اسناد کلود به صورت آفلاین کار می‌کنند و از یک پنل تاریخچه نسخه نیز بهره می‌برد.
پنل Discover در آیپد نیز بهبود پیدا کرده و گزینه‌ای برای تغییر ابعاد تصویر نیز به آن اضافه شده. از دیگر تغییرات فتوشاپ برای آیپد می‌توان به امکان استریم زنده اشاره کرد که کاربران برای این کار تنها باید چندین گزینه را لمس کرده و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هوش مصنوعی فتوشاپ ، تغییر آسمان در تصاویر را ممکن کرد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هوش مصنوعی فتوشاپ ، تغییر آسمان در تصاویر را ممکن کرد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.