زمان مطالعه: 4 دقیقه
جاذبه های گردشگری فیلیپین

جاذبه های گردشگری فیلیپین

فیلیپین واقع در لبه شرقی آسیا ، دارای بیش از هفت هزار جزیزه می باشد که توسط مردم محلی  و بسیاری از قبایل بومی...

فیلیپین واقع در لبه شرقی آسیا ، دارای بیش از هفت هزار جزیزه می باشد که توسط مردم محلی  و بسیاری از قبایل بومی اشغال شده اند. از سواحل بکر و شگفتی های طبیعی شگفت انگیز گرفته تا مکان های جالب تاریخی که حداقل یک بار در طول عمر باید تجربه شوند. فیلیپین مکانی هیجان انگیز برای بازدید است. آسمونی در این بخش جاذبه های گردشگری فیلیپین را معرفی می کند.

جاذبه های گردشگری فیلیپین
جاذبه های گردشگری فیلیپین



جاذبه های گردشگری فیلیپین

آبسنگ مرجانی توباتا یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

آبسنگ مرجانی توباتا در دریای سولو ، یک پناهگاه حفاظت شده دریایی بعنوان پارک ملی دریایی آبسنگ مرجانی توباتا است. این آبسنگ از دو بخش تشکیل شده است: جزیره مرجانی شمالی و جزیره مرجانی جنوبی ، که توسط یک کانال عمیق 8 کیلومتری از هم جدا شده اند. این مکان به دلیل دیوارهای مرجانی آن که در آن صخره های مرجانی کم عمقی وجود دارد به یک سایت غواصی محبوب در فیلیپین تبدیل شده است. در این پارک دریایی، بین ماه های آوریل و ژوئن که امواج آرام تر هستند، تور گشت و گذار غواصی برگزار می شود.

کلیسای سن آگوستین ، مانیل یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

بازدید از کلیسای سن آگوستین را از دست ندهید. این کلیسا زیبا که در سال 1589 ساخته شده است، از هفت زلزله و دو آتش سوزی در طول قرن ها سالم مانده است و در حال حاضر قدیمی ترین کلیسای سنگی در فیلیپین محسوب می شود. در ورودی اصلی، کنده کاری های نفیسی بر روی درب های چوبی دیده می شود. سالن داخلی، تحت تاثیر معماری مکزیکی، به شکل یک صلیب لاتین طراحی شده است. سقف زیبای این کلیسا در دهه 1800  توسط هنرمندان ایتالیایی، جیووانی دیبلا و چزاره البیرونی نقاشی شده است.

آتشفشان مایون یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

آتشفشان مایون با ارتفاعی بیش از 2400 متر بالاتر از سطح دریا، برای شکل مخروطی کاملا متقارن آن قابل توجه است. بازدید کنندگان در اینجا می توانند از تعدادی فعالیت ها مانند کمپینگ، کوه نوردی، پیاده روی، تماشای پرنده و عکاسی لذت ببرند. آتشفشان مایون فعال ترین آتشفشان در فیلیپین است که بیش از 49  بار در 400  سال گذشته فوران داشته است. مخرب ترین فوران آتشفشان مایون به سال 1817 باز می گردد که شهرهای نزدیک را با سنگ های آتشفشانی مورد هدف قرار داد. برج ناقوس کلیسا و آنچه که از کلیسای باروک از فوران 1814  باقی مانده است را هنوز هم می توان مشاهده کرد.

جزیره مالاپاسکوا یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

جزیره مالاپاسکوا یک جزیره کوچک ساخته شده از روستاهای ماهیگیری می باشد که برای غواصی نقطه ای بسیار محبوب می باشد و همچنین می توان گونه های آبزی نادر از جمله کوسه خرمن کوب را در اطراف آن مشاهده نمود. سواحل شنی سفید، آب روشن کریستالی، درختان نارگیل و باغ های مرجانی رنگارنگ از دیگر زیبایی های این جزیره محسوب می شوند.

پورتو گلارا یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

درست در جنوب مانیل ، شهر ساحلی جذاب پورتو گلارا برای سواحل زرق و برق دار، نقاط غواصی عالی و تنوع گسترده ای از گونه های دریایی شهرت دارد. محبوب ترین سواحل این بندر، ساحل سفید و ساحل سابانگ می باشد، که همچنین دارای مراکز خرید، رستوران و اقامتگاه و هتل ها می باشد. یکی دیگر از جاذبه های محبوب این منطقه، بندر طبیعی مول بای با ردیفی از مغازه ها، رستوران ها و کافه ها می باشد. این بندر مملو از صخره های مرجانی و صدها گونه ماهی می باشد.

philippines-tourist-attractions
philippines-tourist-attractions

پورتو پرنسیا، رودخانه زیرزمینی یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

پورتو پرنسیا که در سواحل شمالی جزیره پالوا واقع شده است، یک بهشت به تمام معنا است. مناظر دست نخورده غنی و حیات وحش منحصر بفرد این منطقه سبب شده است که این شهر دوست داشتنی به یکی از پدیده های طبیعی منحصر به فرد در جهان تبدیل شود. رودخانه زیرزمینی پورتو پرنسیا نیز در این مکان واقع شده است که در یک پارک ملی حفاظت شده است. این رودخانه طبیعی، طولانی ترین رودخانه زیرزمینی کشتیرانی در جهان است.

دونسل یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

دونسل ، واقع در استان سوروسوگون ، شامل سواحل بکر، آبشار های خیره کننده و غارهای ناشناخته، دهکده ماهیگیری می باشد که یک مکان محبوب نیز برای دیدن کوسه نهنگ محسوب می شود. این غول های آرام اقیانوس را می توان بین ماه های نوامبر و ژوئن یا بین ماه های فوریه و می مشاهده نمود. گردشگران همچنین می توانند از قایق در امتداد رودخانه دونسل در میان جنگل های حرا و درختان خرما عبور کنند و نور میلیون ها کرم شب تاب را در تاریکی شب مشاهده کنند.

تپه های شکلاتی یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

تپه‌های شکلاتی عنوانی است برای مجموعه تپه های متحدالشکلی که در جزیره بُهُل . ویژگی این تپه‌ها، داشتن اشکال غیر معمول بصورت مخروطهای همسان و مرتفع است. تعداد این تپه‌ها بالغ بر 1660 عدد است که در مرکز جزیره بهل قرار گرفته‌اند. تپه‌های شکلاتی پوشیده از درختان و گیاهانی هستند که در فصل‌های کم باران سال رنگ آنها به قهوه‌ای است.

بوراکای یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

بوراکای ممکن است یک جزیره کوچک باشد، اما دارای ویژگی های بزرگی مانند سواحل شگفت انگیز و استراحتگاه های زیبا می باشد که می توان به فعالیت هایی مانند غواصی، چتربازی، دوچرخه سواری، اسب سواری، کایت سواری و غیره پرداخت. همچنین، با تورهای قایقی می توانید به تماشای غروب خیره کننده، اکتشاف غارها آتشفشانی و تالاب های فیروزه ای بپردازید. کافه ها و رستوران ها تا صبح به سرو غذا و نوشیدنی مشغول هستند.

شالیزارهای پلکانی بانائو یکی از جاذبه های گردشگری فیلیپین

اگر به فیلیپین سفر می کنید، دیدن شالیزارهای پلکانی بانائو را از دست ندهید. این شالیزارهای پلکانی  در کوه‌های ایفاگائو  واقع شده است که در حدود 2000 سال قدمت دارد و بدون ابزارآلات مدرن توسط قبایل ایفوگائو در دل کوه پدید آمده اند. مردم محلی هنوز هم در این مزارع مبادرت به کاشت برنج و سبزیجات می کنند. از شالیزارهای پلکانی بانائو به عنوان یکی از شگفت ‌انگیزترین پروژه‌های کشاورزی جهان یاد می‌شود.

نظر خود را درباره «جاذبه های گردشگری فیلیپین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جاذبه های گردشگری فیلیپین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.