زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین آسمونی : فیلیپین با داشتن سواحل گرم و زیبا، شهرهای تاریخی، آب و هوایی...

دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

آسمونی : فیلیپین با داشتن سواحل گرم و زیبا، شهرهای تاریخی، آب و هوایی غالبا آفتابی و مناظر متنوع، به عنوان مقصدی بسیار جذاب با کشورهایی همچون اندونزی و تایلند رقابتی تنگاتنگ دارد. این کشور زیبا به تنهایی حدود 7000 جزیره مختلف را ارائه می‌دهد که گرچه همگی آن‌ها گردشی و توسعه یافته نیستند اما خبر از تنوع و گستردگی جاذبه‌های دیدنی این کشور را می‌دهد. برای کشف زیبایی‌های مختلف این کشور در سفر با تور فیلیپین زیباترین شهرهای آن را کاوش کنید.

دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین
دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

داراگا یکی از دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

داراگا شهری بازاری و عجیب و غریب واقع در جنوب شرقی لوزون است. این شهر روستایی که در سایه کوه مایون قرار گرفته دارای جاذبه‌های دیدنی طبیعی و فرهنگی متعددی است. کلیسای چشمگیر داراگا که بر روی تپه‌‌ای مشرف به آتشفشان قرار گرفته از دیدنی‌های برجسته و زیبای شهر محسوب می‌شود. این کلیسا در سال 1773 با استفاده از سنگ‌های آتشفشانی ساخته شده و از لحاظ قدمت و ساخت و ساز همواره مورد توجه بوده است. در شمال غربی شهر کلیسای Cagsawa، یکی دیگر از نقاط دیدنی برجسته است که باید از آن دیدن کنید. به علاوه این کلیسا در اوایل قرن 19ام زمانی که آتشفشان مایون فوران کرد میزبان مردمی بود که در آن پناه گرفته بودند. مزارع سرسبز و تپه‌های اطراف از دیگر مناطقی هستند که می‌توانید در آن‌ها پیاده‌روی کرده و از مناظر زیبایشان لذت ببرید.

آدرس: Daraga, Albay, Philippines

philippines-cities
philippines-cities

تاگایتای یکی از دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

تاگایتای یکی از شهرهای اطراف مانیل با یک ساعت فاصله، از مقاصد محبوب این شهر برای سفرهای روزانه است. یکی از نقاط دیدنی شهر که باید برای آن حتما از تاگایتای دیدن کنید، کوچک‌ترین آتشفشان ثبت شده دنیا یعنی تال است. مناظر اطراف این آتشفشان بسیار زیبا دیدنی بوده و همیشه گردشگران کنجکاو را به سمت خود می‌کشاند. گرچه این آتشفشان عملا داخل تاگایتای نیست اما قله آن از این شهر نما دارد. اما اگر دوست داشته باشید از این آتشفشان دیدن کنید می‌توانید طول دریاچه را رد کنید و از کوه بالا بروید. بی‌شک مناطر دیدنی این کوه نظر مساعد شما را برای همیشه جلب خواهد کرد. این شهر آب و هوایی خنک و تمیز با مردمی به شدت مهربان و دوست داشتنی دارد که لذت بازدید از شهر را دو چندان می‌کند. اسب سواری، دوچرخه سواری و پیکنیک از جمله محبوب‌ترین فعالیت‌های این شهر کوچک هستند.

آدرس: Tagaytay, Cavite, Philippines

دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین
دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

Baclayon یکی از دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

باکلایون اولین شهر دارای شهرداری این کشور است که در اواخر قرن 16ام توسط اسپانیا تاسیس شد. از جاذبه‌های اصلی این شهر می‌توان به کلیسای بایلاکون که گنجینه فرهنگی ملی و همچنین نشانه ملی تاریخی این منطقه محسوب می‌شود اشاره کرد. اگر چه این کلیسای تاریخی در سال 2013 و در طول زلزله شدیدا آسیب دیده، اما موزه مجاور آن برای کاوش همچنان باز است. جدا از کلیسای معروف و مشهور آن، این شهر پر از خانه‌های استعماری زیبا و دیدنی است که می‌توانید بین آن‌ها گشت زنی کرده و از ظاهر زیبایشان عکاسی کنید. همچنین این شهر یکی از بهترین مقاصد برای تماشای نهنگ‌ها و شنای دلفین‌ها در جزیره پامیلاکان نیز هست.

آدرس: Baclayon, Bohol, Philippines

philippines-cities
philippines-cities

ویگان یکی از دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

ویگان یک منطقه میراث جهانی یونسکو و البته یکی از قدیمی‌ترین شهرهای فیلیپین است. Calle Crisologo، به عنوان مرکز تاریخی شهر، همیشه ترافیک بالای وسایل نقلیه را به خود می‌بیند. این خیابان برجسته با زیبایی‌های حفظ شده، خانه‌های تجاری دوران استعماری و کلیساهای باروک از دیدنی‌ترین نقاط شهر شمرده می‌شود. بسیاری از این ساختمان‌های زیبا خانه‌های شخصی‌ای بودند که به محل اقامت و موزه تبدیل شده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید به عنوان گردشگر کاوشی کامل و از نزدیک در این ساختمان‌ها داشته باشید. معماری منحصر به فرد این شهر قرن 16امی، عناصر معماری محلی، چینی و اروپایی را به ارمغان می‌آورد. این شهر به عنوان بهترین نمونه شهر دوره استعماری اسپانیایی در آسیا شناخته می‌شود.

آدرس: Vigan City, Ilocos Sur, Philippines

دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین
دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

Baguio یکی از دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین

باگویو به عنوان "پایتخت تابستانی فیلیپین" در ابتدا به عنوان مقصدی گردشی و استراحتگاهی برای آمریکایی‌ها در اوایل قرن 20ام طرح ریزی شد. این شهر که در ارتفاع 1.5 کیلومتری از سطح دریا قرار گرفته آب و هوایی کاملا خنک و دلخواه با مناظر دیدنی شگفت انگیز است. هم مردم بومی کشور و هم گردشگران از کاوش در این منطقه لذت می‌برند و دوست دارند در طبیعت بکر آن گردش کنند. این شهر با پارک‌های زیبا، درختان کاج و ساختمان‌های تاریخی، محل فوق‌العاده‌ای برای گردش، جستجو، پیاده‌ روی و اسب سواری است. شما می‌توانید در هوای سالم و تمیز آن بهترین اکسیژن زمین را به ریه بکشید و از دیدن مناظر آن لذت ببرید. مرکز خرید اصلی این شهر هم برای خرید سوغاتی‌های دست‌ساز محلی به گردشگران توصیه می‌شود.

آدرس: Baguio, Benguet, Philippines

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دیدنی ترین و مهمترین شهرهای فیلیپین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.