زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی مجدد پیمان قاسم خانی

بیوگرافی مجدد پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. او همسر سابق بهاره رهنما است.

پیمان قاسم‌خانی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر است. پریا قاسم‌خانی دختر او است و همسر سابق او هم بهاره رهنما است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی پیمان قاسمخانی را ببینید.

پیمان قاسم خانی-peyman ghasemkhani
پیمان قاسم خانی

 

ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی + بیوگرافی و عکس
ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی

 

ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی

اوایل ماه اسفند 99، تصاویری از ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی منتشر شد. همسر وی میترا ابراهیمی این تصاویر را منتشر کرده است.

میترا ابراهیمی دارای لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی است. او به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و ساخت یک فیلم مستند را نیز تجربه کرده است.

بیوگرافی پیمان قاسم خانی
بیوگرافی پیمان قاسم خانی

درباره پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم‌خانی 30 دی 1344 در تهران به دنیا آمد. وی فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر است.

او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

peyman-ghasemkhani
peyman ghasemkhani

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند وی همچنین مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.

از جمله فیلمنامه‌های او: من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی (بازنویسی)، نان و عشق و موتور هزار (بر اساس کتاب شوهر مدرسه ای اثر جووانی گوارسکی بدون ذکر در فیلم) است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است.

ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی + بیوگرافی و عکس
پیمان قاسم خانی

قاسم خانی برای نوشتن فیلمنامه دختری با کفش‌های کتانی جایزه بهترین فیلمنامه‌نویسی را از خانه سینما دریافت کرد و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال پاورچین را بعهده گرفت. فیلم کوتاهی نیز به نام «هزارپا» با بازی بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت و پگاه آهنگرانی ساخت.

همچنین سریال‌های خانه ما (مسعود کرامتی) و گالری 9 (غلامرضا رمضانی) را نوشته ‌است. وی برای فیلمنامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال 97 پس از 11 سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

همسر سابق پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما است. آنها به دلیل مشکلات شخصی در سال 1394 از یکدیگر جدا شدند. این زوج هنرمند دختری به نام پریا دارند. بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی کارآفرین و صاحب برند لوازم آرایشی و بهداشتی ازدواج کرده است.

پیمان قاسم خانی و برادرش مهراب
پیمان قاسم خانی و برادرش مهراب

مهراب قاسم خانی هم که فیلمنامه نویس است برادر پیمان است. همسر وی شقایق دهقان بازیگر است که گفته شده آنها هم از یکدیگر جدا شده اند. آنها پسری به نام نویان دارند.

peyman-ghasemkhani
peyman ghasemkhani
ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی + بیوگرافی و عکس
پیمان قاسم خانی
peyman-ghasemkhani
peyman-ghasemkhani
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی مجدد پیمان قاسم خانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی مجدد پیمان قاسم خانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.