زمان مطالعه: 1 دقیقه
پت استور ، نزدیکترین پت شاپ به منزل شما

پت استور ، نزدیکترین پت شاپ به منزل شما

حیوانات از قدیم همراه همیشگی انسانها بودند، جاندارانی که همیشه از نظر اقتصادی و کمک رسانی به خانواده ها...

پت استور ، نزدیکترین پت شاپ به منزل شما
پت استور ، نزدیکترین پت شاپ به منزل شما

حیوانات از قدیم همراه همیشگی انسانها بودند، جاندارانی که همیشه از نظر اقتصادی و کمک رسانی به خانواده ها مورد استفاده قرار می گرفتند.

این رابطه تنگاتنگ بین حیوانات و انسانها حس عاطفی نیز به خود گرفته است، همانطور که دیدیم در حادثه ای مانند پلاسکو تهران، سگ های زنده یاب مورد استفاده امداد و آتشنشانان قرار می گرفتند.
امروزه حیوانات به داخل منازل نیز آمده اند، حیواناتی مثل سگ، گربه و پرندگان از جمله حیوانات خانگی مورد علاقه مردم جهان و البته ایرانیان است.
دلیل اینکه انسانها سگ ها و گربه ها را دوست دارند بازیگوشی، کنجکاوی، دوست داشتنی بودن و وفاداری آنهاست.

نگهداری از گربه و سگ در منزل نیازمند مراقبت هایی از جمله غذا، لوازم و بهداشت می باشد که افرادیکه این حیوانات جالب را دارند همیشه به آن توجه می کنند.
یکی از سوالاتی که همیشه پرسیده می شود این است که غذای گربه مناسب یا غذای سگ مناسب را از کجا تهیه کنیم یا لوازم سگ و گربه را از کجا خریداری نماییم.

petstore
petstore

جالب است برایتان بگوییم این روزها فروشگاه هایی با نام پت شاپ راه اندازی شده اند.
فروشگاه پت شاپ مکانی است برای خرید غذاهای سگ و گربه مثل ( غذای خشک، کنسرو، پوچ یا سوپ، شیر خشک و ... ) و خرید لوازم گربه و سگ مثل ( آرایشی بهداشتی، اسباب بازی، باکس حمل، جای نگهداری و استراحت، درب رفت و آمد، لباس، ظرف غذا، قلاده، پوزه بند، ضد پارس، ظرف خاک، اسکرچر و... )

با این مواردیکه که گفته شد دیگر برای صاحبان گربه و سگ هیچ نگرانی جهت نگهداری از این حیوانات خانگی وجود ندارد.
اما اگر شما هم فرصت پیدا کردن فروشگاه های پت شاپ در خیابان های شلوغ شهر خود را ندارید، به راحتی می توانید موارد درخواستی خود را از پت شاپ آنلاین پت استور خریداری نمایید.
پت شاپ تهران "پت استور" قابلیت سفارشگیری آنلاین و ارسال سریع کلیه محصولات گربه و سگ به تمام نقاط تهران و شهرهای ایران را دارا می باشد.

برای ورود به سایت اینترنتی پت استور از لینک زیر استفاده نمایید:

www.petstore.ir

شماره های تماس:

02133058650 - 09355662044

نظر خود را درباره «پت استور ، نزدیکترین پت شاپ به منزل شما» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پت استور ، نزدیکترین پت شاپ به منزل شما فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.