زمان مطالعه: 13 دقیقه
پت شاپ

پت شاپ

بهترین پت شاپ ها و فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی در تهرانعنوان کسب و کار توضیحات کسب و...
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران

بهترین پت شاپ ها و فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی در تهران

عنوان کسب و کار 
pets-shops-in-tehran
pets-shops-in-tehran
توضیحات کسب و کار
تلفن  
لینک  

پت شاپ به مرکزی گفته میشود که در آن به نگهداری حیوانات خانگی و رسیدگی به امور آنها میپردازند به طور خلاصه یک کلینیک که نه فقط به امور ببیماری آنها بلکه بهداشتی و زیبایی آنها نیز رسیدگی میکند. آسمونی در این بخش به معرفی بهترین پت شاپ های تهران می پردازد.

آسمونی در این بخش برای شما عزیزان به ویژه برای آن دسته از کسانی که حیوان خانگی دارند، مطالب مفید و همچنین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی در تهران را معرفی نموده است

دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در خیابان آزادی، خیابان قریب قرار دارد، اما پشت آن، در خیابان اسکندری شمالی، منبع و راسته فروشگاه‌های لوازم حیوانات خانگی است که به دارندگان حیوانات این امکان را می‌دهد بدون چک و چانه، چیزی را که می‌خواهند بخرند، ارزان‌تر و مطمئن‌تر تهیه کنند.

بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران

از آزادی که به سمت شمال، در خیابان اسکندری شمالی بپیچید، در همان ابتدای خیابان و بیشتر در سمت راست خیابان (شرق) این مغازه‌ها قرار دارند که کامل‌تر از هر پت‌شاپ یا دکتر دامپزشکی در بالای شهر، و ارزان‌تر از بیشتر سایت‌های اینترنتی، غذای حیوانات و پرندگان و سگ و گربه را به همراه اسباب‌بازی‌ها، قفس، باکس‌های نگهداری و شوینده و کنسروهای مخصوص آن‌ها می‌فروشند.

قیمت این فروشگاه‌های عمده‌فروش، که تک‌فروشی هم دارند، بنا به محاسباتی که صورت گرفت، در اقلام مصرفی، چیزی حدود 30 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های بالاتر از خیابان‌ شهید بهشتی، ولنجک، یوسف آباد یا نیاوران و حتی نقاط مختلف خیابان شریعتی بود.

نکته دیگر این که حمل خود حیوانات، در مغازه‌ها به تازگی ممنوع شده است و در نوشته‌ای که روی شیشه این مغازه‌ها نصب شده، این موضوع یادآوری شده‌ است. پس اگر در خودروی خود حیوانی حمل کرده‌اید، آن را نباید بیرون بیاورید چراکه حتی اگر مثل این سگ نگهبانِ غیر سوسول، در پشت خودرو و در گرما مانده باشد، حق آمدن به مغازه‌ها را ندارند.

لوازم حیوانات فروشی راسته خیابان اسکندری، می‌تواند باعث کاهش هزینه نگهداری حیوانات خانگی (پت) در شهر تهران شود. اما اغلب، دامپزشکان با ایجاد یک فروشگاه در کنار یا درون مطب خود، تلاش دارند همین اقلام را با قیمتی حتی تا 2 برابر بر اساس پیشنهادهای پزشکی‌شان بفروشند و سهم بزرگی از خرید صاحبان حیوانات به خرید از این مراکز گران‌تر اختصاص دارد.

pets-shops-in-tehran
pets-shops-in-tehran
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که حیوان خانگی مانند سگ و گربه دارید و می خواهید غذایی مناسب برای آن ها تهیه کنید این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه نمایید چرا که راهنمای تغذیه صحیح سگ و گربه به همراه فروشگاه های غذای سگ و گربه در تهران را برای شما عزیزان منتشر می کنیم. غذاهای آماده مخصوص سگ: مزیت غذاهای آماده این است که  دربرگیرنده تمام مواد غذایی ضروری برای حیوان هستند، اما این غذاها تنوع ندارند. در یک تغذیه مناسب سگ شما باید موادغذایی را از طریق مصرف انواع مختلف غذا‌ها دریافت کند، نه اینکه صرفا نیاز او از طریق مصرف غذاهای آماده برطرف گردد. اولین نشانه‌ای که باید به آن توجه کنیم رنگ و قوام مدفوع حیوان است، که در صورتی که نامناسب باشد نشان دهنده تغذیه نامناسب است. اگر قصد دارید سگ خود را با غذاهای خام تغذیه کنید توجه داشته باشید که گوشت به تنهایی نمی‌تواند نیاز تغذیه‌ای حیوان را برطرف کند و در کنار آن مصرف سبزیجات نیز ضروری است و باید توجه داشته باشید که هنگام مصرف گوشت یا جگر خام احتمال انتقال بیماری‌های انگلی به سگ وجود دارد. همبرگر رانباید به صورت خام به حیوان بدهید. اگر قسمت عمده رژیم غذایی سگ شما گوشت و استخوان باشد، معمولا حیوان دچار یبوست خواهد شد. برای جلوگیری از این حالت باید مواد حاوی فیبر مانند سبزیجات مختلف، سیب زمینی، هویج، سبوس جودوسر، وپودر پسیلیوم (پودر ملین گیاهی) را  در رژیم غذایی حیوان  در نظر بگیرید. هرگز به غذای سگ نمک اضافه نکنید زیرا سگ‌ها فاقد جوانه‌های چشایی رشد یافته برای درک حس شوری و نمک هستند وحضور نمک در غذا  تاثیری در ذایقه آنها  نخواهد داشت. پودر پیاز و سیر در غذای سگ‌ها استفاده نکنید. زیرا بوی آن تمایل حیوان به خوردن غذا را کم می‌کند. اگر شک دارید که رژیم غذایی سگ شما کاملا متعادل بوده و همه مواد مغذی مورد نیاز را پوشش می‌دهد، می‌توانید برای اطمینان بیشتر به حیوان مولتی‌ویتامین  نیز بدهید. اکثر سگ‌ها غذاهای چرب را به خوبی تحمل می‌کنند اما بعضی از سگ‌ها با رژیم غذایی پر چرب دچار مشکلاتی در لوزوالمعده می‌شوند و بهتر است در میزان چربی غذاها زیاده روی نکنید.

pets-shops-in-tehran
pets-shops-in-tehran

خصوصیات یک رژیم غذایی متعادل برای سگ‌ها: بعضی افراد  به نادرست تصور می‌کنند که سگ‌ها مانند گرگ‌ها حیواناتی کاملا گوشتخوار هستند. این طرز تفکر بسیار غیر منطقی است، پانزده هزار سال پیش نژاد سگ‌ها و گرگ‌ها از هم تفکیک شده‌ است. سگ‌ها بیشتر به سمت تغذیه از بقایای غذای انسان‌ها تمایل پیدا کردند ولی گرگ‌ها شکارچیان قابلی باقی ماندند. اما این اصلا به این مفهوم نیست که سگ‌ها باید از باقیمانده غذای انسان‌ها تغذیه کنند. اگر سگ شما به طور مرتب دچار اسهال، استفراغ،کاهش وزن  و نفخ می‌باشد، بدانید که روش درستی را برای تغذیه حیوان در نظر نگرفته‌اید. بهترین نوع تغذیه برای سگ‌ها ترکیبی از انواع غذاها است. به عنوان مثال به اودر وعده‌های مختلف غذاهای پخته، خام، گوشت، استخوان، سبزیجات و غذاهای آماده بدهید. به ذایقه سگ خود توجه کنید و دریابید چه غذایی بیشتر مطابق سلیقه او بوده و با دستگاه گوارش او هماهنگ است. زیرا طبع و ذایقه حیوانات با هم متفاوت است و شما باید با تکرار و تجربه رژیم غذایی مناسب سگ خود را بیابید. در اکثر سگ‌ها مخلوطی از غذا‌های مختلف می‌تواند یک رژیم غذایی مناسب برای حیوان باشد. فقط  دقت کنید که با تنوع غذایی تمامی مواد مغذی را در اختیار حیوان قرار دهید. اگرحیوان از نظر ظاهری در سلامت کامل است، دندان‌های سالم دارد و پوشش بدنش براق و زیباست مطمین باشید که او را به خوبی تغذیه نموده‌اید.

بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران

تغذیه صحیح برای سلامت دندان‌ها: یکی از مشکلات استفاده از غذاهای آماده و کنسرو شده مخصوص سگ‌ها این است که این غذاها کاملا نرم بوده و نیاز به جویدن ندارند ودندان و لثه‌های حیوان به خوبی تمیز نمی‌شوند و متعاقب آن مشکلات و عفونت‌های دندانی ایجاد می‌شود. اگر به سگ خود گوشت  گاو حاوی استخوان می‌دهید دقت کنید که استخوان قلم گاومی‌تواند  باعث شکستن دندان‌های حیوان ‌شود . پس ابتدا استخوان‌ها ی قلم را از گوشت جدا کنید.اما به این نکات توجه داشته باشید که هیچوقت استخوان را به صورت پخته به حیوان ندهید و از دادن استخوان‌های ریز مانند استخوان مرغ و ماهی به حیوان خودداری کنید. سایر استخوانها را حتما در برنامه روزانه غذایی حیوان قرار دهید، مصرف روزانه استخوان برای سلامت دندان و لثه‌ حیوان ضروری است. میزان غذای مورد نیازروزانه برای یک سگ بالغ حدود بیستم وزن  بدن حیوان است. ظرف غذا و آب باید از جنس استیل باشند و هر روز شسته شوند. سگ‌ها برخلاف انسان‌ها به نوع و شکل ظاهری غذای مصرفی خود حساس نیستند. تعداد جوانه‌های چشایی انسان شش برابرسگ است . ما اغلب به غذاهای خود ادویه و نمک اضافه می‌کنیم و از طعم آن لذت می‌بریم اما سگ‌هابه علت جوانه‌های چشایی کم طعم آن را حس نمی‌کنند ومصرف غذاهای پر ادویه می‌تواند باعث دل‌درد و مشکلات گوارشی در سگ‌ها شود. بنابراین اگر قصد دارید از باقیمانده غذای خود به سگ بدهید به این نکته توجه داشته باشید.

pets-shops-in-tehran
pets-shops-in-tehran

تغذیه در گربه ها گربه‌ها در مقاسیه با سگها ، به غذا ، پروتئین و انرژی بیشتری (نسبت به وزنشان) نیاز دارند ولی از جهت دیگر از آنجایی که آنها ساعات زیادی از روز را به استراحت و خواب می‌پردازند و از این رو استعداد بیشتری برای بزرگ شدن و چاق شدن دارند ، عدم توجه و دقت کافی به تعادل جیره غذایی آنها ، باعث خواهد شد که زود چاق و تنبل شده و این امر باعث کاهش محبوبیت آنها بعنوان یک حیوان خانگی دوست‌داشتنی خواهد شد . همانطور که می‌دانید گربه‌ها حیوانات گوشتخوای هستند . آنها در طبیعت به شکار پرنده‌ها و جوندگان پرداخته و غذای مورد نیاز خود را از این طریق بدست می‌آورند و البته علاوه بر گوشت ، استخوان و گاهی برخی سبزیجات نیز بخشی از جیره غذایی آنها را تشکیل می‌دهد . ولی باید بدانید که یک گربه وحشی که در طبیعت زندگی می‌کند و غذای خود را با شکار کردن و با تحرک و زحمت زیاد به دست می‌آورد و گربه خانگی و اهلی که از کمترین تحرک برخوردار بوه و غذای خود را همیشه بصورت آماده از صاحب خود دریافت می‌کند احتیاجات یکسانی ندارند ، بنابراین هیچ موقع کیفیت و کمیت جیره غذای آنها مشابه هم نخواهد بود . با این حال همانگونه که مطلعید ، یک جیره غذایی ، موقعی مناسبت و متعادل است که تمامی احتیاجات غذایی شامل: پروتئین ، چربی ، کربوهیدارت ، ویتامین‌ها ، مواد معدنی و انرژی را برای بدن موجود زنده ، تأمین کند . برای مثال گذاشتن مقادیر زیادی گوشت به تنهایی ، شاید مورد پسند گربه شما واقع شود ولی هیچگاه نمی‌تواند احتیاجات غذایی ذکر شده را تأمین کند . پس علاوه بر گوشت ، باید از منابع کربوهیدرات ، ویتامین ، مواد معدنی و ... نیز در تغذیه گربه خود استفاده کنید . برای تأمین پروتئین لازم ، منابع مختلفی شامل انواع گوشت سفید و قرمز وجود دارد ، البته این منابع لزوما ً گوشت نیست بلکه شما می‌توانید در کنار گوشت از مواد غذایی دیگری مانند پنیر ، شیر و تخم‌مرغ نیز استفاده کنید . به هرحال منبع پروتئین باید حداقل یک دهم جیره غذایی گربه‌های جوان و در حال رشد و حداقل یک بیستم جیره غذایی گربه‌های بالغ را تشکیل دهد و البته برای بچه گربه‌هایی که از شیر گرفته شده‌اند ، این میزان به یک سوم افزایش پیدا می‌کند .

بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران

نکاتی که در دادن گوشت باید رعایت کنید این است که : اولا ً از سالم و تازه بودن گوشتی که می‌خواهید به گربه‌تان بدهید اطمینان حاصل کنید و به همین منظور آن را کاملا پخته و سپس به مصرف حیوان برسانید . در ضمن استخوانهای داخل گوشت را که احتمال می‌دهید باعث اذیت حیوان شده یا در گلوی وی گیر کند ، از آن جدا کنید . بهتر است که گوشت را بصورت تکه‌های ریز و خرد شده در آورید ؛ بخصوص در مورد گوشت مرغ و ماهی این مسئله بسیار اهمیت دارد . در مورد جگر ، مقادیر زیاد آن توصیه نمی‌شود زیرا باعث بروز اسهال در حیوان خواهد شد و در ارتباط با سایر منابع پروتئین باید توجه داشته باشید شیر را به هر نسبت که خود گربه تمایل دارد به وی بدهید . در مورد تخم‌مرغ ، بایستی آن را بپرید . زیرا تخم‌مرغ خام باعث اختلال در جذب یکی از ویتامین های گروه ب به نام بیوتین شده و علائم کمبود آن در حیوان ظاهر خواهد گشت . پنیر هم منبع غنی از  پروتئین بوده و شما می‌توانید آنرا بصورت خام یا همراه با سایر غذاها پخته و به مصرف گربه برسانید . برای تأمین نیاز حیوان به کربوهیدرات ، توصیه می‌شود از سیب‌زمینی (بصورت پخته) ، نان و غلات در جیره غذایی استفاده کنید . مزیت مهم استفاده از این ترکیبات در جیره ، بهبود فعالیت روده‌های حیوان است . شما می‌توانید سیب زمینی را با آب گوشت مخلوط کرده یا غلات را همراه با شیر به گربه‌تان بدهید . برای تأمین چربی مورد نیاز حیوان می‌توانید از روغنهای گیاهی و حیوانی استفاده کنید . نیاز گربه‌ها به چربی از سگها بیشتر است . وجود چربی در جیره غذایی گربه‌ها ، بویژه گربه‌های مسن و لاغر که قادر به جذب مواد غذایی نستند بسیار حائز اهمیت است . در مورد سبزیجات نیز توصیه می‌شود انواع تازه آن را خرد کرده و بصورت مخلوط با گوشت ، جلوی گربه خانگی‌تان بگذارید .

pets-shops-in-tehran
pets-shops-in-tehran

در رابطه با احتیاجات ویتامینی باید توجه داشته باشید ، وقتی جیره ترکیب متنوع و متعادلی از گوشت ، چربی ، غلات و سبزیجات تازه باشد ، انواع ویتامینهای مورد نیاز نیز تأمین خواهد شد و نیازی به مکملهای ویتامینی در جیره نیست . علاوه بر این برخی ویتامینها مانند B2  ، ویتامین C و ویتامین K ، خود در بدن گربه ساخته می‌شود . با این حال اگر برایتان مقدر باشد ، مقداری روغن ماهی به جیره غذایی اضافه کنید چون این ماده علاوه بر اینکه منبع غنی از ویتامین A است ، به دفع توپی‌های مویی احتمالی در معده و روده گربه کمک کرده و در پیشگیری از یبوست نیز بسیار مفید خواهد بود . مواد معدنی را نیز تنها به جیره غذایی گربه‌های آبستن ، آنهم در مقادیر کم ، می‌توانید اضافه کنید . در رابطه با دفعات خوردن غذا و به عبارت دیگر تعداد وعده‌های غذایی ، توجه داشته باشید که با افزایش سن از تعداد این وعده‌ها کاسته شده و در عوض مقدار آن اضافه می‌شود . مثلا برای یک بچه گربه 3 ماهه تعداد 6 وعده غذا که هر وعده حاوی 180 گرم غذا باشد ، کفایت می‌کند و برای یک گربه 8 ماهه 3 وعده غذا (هر وعده 350 گرم) کافی است . برای گربه‌های بالغ 2 وعده (هر وعده 400 گرم) در نظر گرفته می‌شود ولی آنهایی که آبستن هستند ، باید از 4 تا 5 وعده غذا (هر وعده 450 گرم) برخوردار شوند . البته این اعداد و ارقام کاملا دقیق و علمی نیستند . چون گربه‌ها با توجه به جنس ، نژاد ، سن ، شرایط زیست و میزان تحرک روزانه و ... نیازهای متفاوتی به غذا دارند . به همین خاطر به نظر ما بهترین معیار برای تعیین مقدار جیره و دفعات وعده غذایی ، نظر دامپزشک شما است . در واقع مقدار جیره نباید به اندازه‌ای باشد که حیوان را دچار چاقی و تنبلی کند و در عین حال تا حدی کم نباشد که گربه لاغر و ضعیف شود . نکته دیگری که باید در مورد تغذیه گربه‌ها آن را رعایت کنید این است که هیچ موقع جیره غذایی را یکدفعه و بطور ناگهانی تغییر ندهید ؛ زیرا اینکار باعث بروز اختلالات گوارشی خواهد شد و در ضمن به هیچ عنوان ترکیبات مختلف جیره غذایی را جدا از هم در وعده‌های غذایی مختلف تقسیم نکنید . زیرا در اینصورت گربه فقط غذای مورد دلخواه خود را خواهد خورد . برای مثال اگر شما گوشت پخته شده را در 1 وعده به گربه بدهید و برای وعده بعدی وی پنیر و تخم‌مرغ پخته بدهید ، هیچگاه آنها را نخواهد خورد و آنقدر لج خواهد کرد تا شما مجبور شوید غذای مورد دلخواه وی ، یعنی گوشت ، را به وی بدهید پس توصیه می‌کنیم حتمآ مخلوطی از گوشت ، سبزیجات پخته ، سیب‌زمینی و روغن و ... را بعنوان جیره غذایی تهیه کنید . برای تأمین آب مورد نیاز ، از آب پاکیزه یا شیر می‌توانید استفاده کنید . به یاد داشته باشید که گربه‌ها نسبت به تغییرات مزه و طعم آب بسیار حساس هستند . برخی از آنها نیز ممکن است با خوردن شیر دچار ناراحتی گوارشی شوند که برای این گربه‌ها ، بهتر است که شیر را جایگزین آب نکنید .

بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران

فروشگاه های غذای سگ و گربه در تهران - فروش غذای سگ و گربه در تهران آدرس: تهران جنت آباد خیابان شهید کبیری طامه خیابان کاظم بشارتی کوچه ارکیده پلاک 22 Info@FoodForpet.ir 21-44411249 0919-9303008 0919-3404794

  • پت شاپ اینترنتی پتی فود

آدرس: تهران سعادت آباد خیابان 25 09101673794

  • پت شاپ آنلاین پتی باکس

تلفن: 88376474 پست الکترونیکinfo@petibox.com

  • پتیران

ایمیل: info@petiran.com تلفکس: 4 - 22748790 (021) آدرس: تهران - میدان تجریش - خیابان فناخسرو - پلاک 24 - طبقه دوم - واحد 4

  • پت شاپ

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به اتوبان یادگار امام، پلاک 131 اطلاعات تماس ایمیل: info@paytakhtpethospital.com 88368585

  • پرشین پت

همه روزه بجز جمعه ها از 12 تا 19 شماره های 88030555 -88056621-88056592داخلی 2

pets-shops-in-tehran
pets-shops-in-tehran

    معرفی پت شاپ های تهران

فروشگاه لوازم حیوانات خانگی در تهران

آدرس: تهران جنت آباد خیابان شهید کبیری طامه خیابان کاظم بشارتی کوچه ارکیده پلاک 22

Info@FoodForpet.ir

21-44411249

0919-9303008

0919-3404794

  • پت شاپ اینترنتی پتی فود

آدرس: تهران سعادت آباد خیابان 25

09101673794

  • پت شاپ آنلاین پتی باکس

تلفن: 88376474

پست الکترونیک: info@petibox.com

  • پتیران

ایمیل: info@petiran.com

تلفکس: 4 - 22748790 (021)

آدرس: تهران - میدان تجریش - خیابان فناخسرو - پلاک 24 - طبقه دوم - واحد 4

  • پت شاپ

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به اتوبان یادگار امام، پلاک 131

اطلاعات تماس

info@paytakhtpethospital.com

88368585

  • پرشین پت

همه روزه بجز جمعه ها از 12 تا 19

شماره های 88030555 -88056621-88056592داخلی 2

پت شاپ لولاک یکی از پت شاپ های تهران

  • آدرس: تهران،خیابان عباسپور شمالی (توانیر شمالی)، پلاک 27، واحد 5
  • تلفن :88205244-021
  • ایمیل: info@loolak.com
  • پت شاپ نیاوران یکی از پت شاپ های تهران
  • تلفن جهت پاسخگویی به سئوالات:
  • 021-22292000 (ساعات 9 صبح الی 5 بعد از ظهر)
  • 0938-1119545 (ساعات 9 صبح الی 5 بعد از ظهر)
  • ساعت کاری فروشگاه آنلاین: 9:30 صبح الی 10شب

پت شاپ هوگو یکی از پت شاپ های تهران

  • تلفن : 88946077 (021)
  • فکس: 89785126 (021)
  • آدرس:  تهران – ستارخان – جنب برق آلستوم – خیابان جهانی نسب – پلاک 2٫1

پت شاپ دکتر والی یکی از پت شاپ های تهران

  • تلفن: 02122067582
  • نشانی: سعادت آباد، بالاتر از سرو بلوار پیام، جنب فروشگاه شهروند پاساژ بهرود، طبقه اول پلاک 232

پت شاپ پرشین پت شاپ یکی از پت شاپ های تهران تهران - شهرک مسعودیه - خیابان شهید محمدرضا صوفی - پلاک 177 - واحد 1 تلفن تماس: 33873985-021 پت شاپ پت لند یکی از پت شاپ های تهران

  • صادقیه- بلوار گلاب- خ حسینی- خ صفاریه-مجتمع شقایق- بلوک 8- واحد 5
  • تلفن: 021-44243125
  • شنبه تا 4 شنبه 10 صبح الی 7 بعد از ظهر
  • پنج شنبه ها 10 صبح الی 3 بعد از ظهر

پت شاپ پتیفای یکی از پت شاپ های تهران

  • info@petify.ir
  • 0902-9999-404
  • ارسال روزانه محصولات. پشتیبانی 24 ساعت 7 روز هفته.

پت شاپ باران پت یکی از پت شاپ های تهران

  • 0903173935
  • info@baranpet.com

پت شاپ پتی فود یکی از پت شاپ های تهران

  • 09101673794
  • 02166911649
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
بهترین فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در تهران
pets-shops-in-tehran
pets-shops-in-tehran
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پت شاپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پت شاپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.