زمان مطالعه: 4 دقیقه
پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟

پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟

همه‌کسانی که حیوان خانگی دارند برای خرید لوازم موردنیاز حیوانشان زیاد به پت شاپ یا فروشگاه لوازم حیوانات...
همه‌کسانی که حیوان خانگی دارند برای خرید لوازم موردنیاز حیوانشان زیاد به پت شاپ یا فروشگاه لوازم حیوانات خانگی سر می‌زنند. حالا بعضی‌ها طبق عادت دوست دارند به پت شاپ حضوری بروند و بعضی دیگر خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند؛ اما این روزها که به خاطر فراگیری ویروس کرونا همگی در خانه هستیم و به خاطر حفظ سلامتی خود و عزیزانمان بیرون نمی‌رویم خرید از پت شاپ‌های آنلاین بهترین و بی‌خطرترین گزینه به نظر می‌رسد. در ادامه در مورد پت‌شاپ‌های آنلاین و راهنمای انتخاب و خرید لوازم حیوانات خانگی صحبت می‌کنیم.

پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟
پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟

چه محصولاتی در پت شاپ آنلاین وجود دارد؟

این روزها  همه چیز آنلاین و اینترنتی شده و پت شاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه پت‌شاپ‌های آنلاین زیادی در ایران فعالیت دارند که محصولات مختلف مرتبط با پت و حیوانات خانگی را ارائه می‌کنند. کم شدن میزان تردد مردم در سطح شهر باعث‌ شده خیلی از فروشگاه‌های حضوری هم با پت‌شاپ‌های آنلاین همکاری بیشتری بکنند و محصولاتشان را از این طریق در معرض فروش قرار بدهند.

به‌این‌ترتیب در حال حاضر پت‌شاپ‌های آنلاین تنوع بالایی از لوازم سگ، گربه، پرنده و ... را فراهم کرده‌اند تا دیگر نگران خرید مایحتاج حیوان عزیزتان نباشید و با چند کلیکِ ساده، محصولات مورد نیازتان را درب منزل تحویل بگیرید. یکی از معتبرترین این وبسایت‌ها، دیجی کالا است که بخشی را به فروش آنلاین لوازم حیوانات خانگی اختصاص داده و کلیه محصولات مرتبط را ارائه می‌کند. با هم بخش پت‌شاپ این سایت را بررسی می‌کنیم.

بخش فروشگاه لوازم حیوانات خانگی دسته‌بندی‌های مختلفی دارد تا سریع‌تر بتوانید محصول موردنظرتان را پیدا کنید. این دسته‌بندی‌ها عبارت‌اند از:
  • غذا و مکمل حیوانات: انواع غذای گربه، انواع بهترین غذاهای سگ ، غذای جوندگان مثل خرگوش، همستر و خوکچه‌هندی و غذای مخصوص پرندگان خانگی مثل عروس هلندی و مرغ مینا، مکمل‌های غذایی مثل خوراکی تشویقی، مولتی‌ویتامین و ...
  • قفس و باکس نگهداری حیوانات: انواع باکس سگ و گربه، قفس پرندگان و ...
  • بهداشت، مراقبت و نگهداری از حیوانات: برس، ناخن‌گیر، مسواک و خمیردندان، توالت گربه، پد ادرار سگ و ...
  • آموزش، سرگرمی و اکسسوری حیوانات: شامل انواع اسباب‌بازی فکری و جویدنی سگ خانگی ‌، اسکرچر گربه، قلاده سگ و گربه، جلیقه پرواز پرنده و ...
 

چطور می‌توانیم خرید بهتری از پت شاپ آنلاین داشته باشیم؟

پس از بررسی بخش‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که تنوع محصولات در این پت‌شاپ بسیار خوب و راضی‌کننده است و به همین دلیل من و دیگر همکاران دامپزشکم خرید آنلاین از این سایت را به صاحبان حیوانات خانگی پیشنهاد می‌کنیم. اما متأسفانه مواردی وجود دارد که کار انتخاب و خرید را برای صاحبان پت اندکی دشوار می‌کند؛ این موارد در مورد تمام پت‌شاپ‌های آنلاین صادق هستند؛ به طور مثال:
  • برای تمام محصولات توضیحات کامل و جامعی وجود ندارد و برخی محصولات هم اصلاً توضیحی ندارند.
  • از طرفی اگر به طور مثال در مورد بهترین خاک گربه با بهترین غذای کنسروی سگ اطلاعات زیادی نداشته باشید با طیف متنوعی از برندها روبرو می‌شوید و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین محصول کمی سخت و گیج‌کننده می‌شود.
  • همچنین اگر مثلاً تازه صاحب یک گربه ملوس و ناز شده‌اید و اطلاعاتی در مورد لوازم موردنیاز گربه نداشته باشید نمی‌دانید از این همه محصول کدام ضروری‌تر هستند و در حال حاضر خرید چه محصولاتی اهمیت و اولویت بیشتری دارد. در نتیجه ممکن است هزینه بالایی را صرف خرید محصولی کنید که حیوانتان نیاز چندانی به آن ندارد و برعکس، از خرید لوازم ضروری غافل بشوید!
  • در مورد انتخاب محصولاتی مثل غذای حیوانات که مستقیما با سلامتی آن‌ها مرتبط هستند راهنمای مطمئنی وجود ندارد و شاید اکثر صاحبان پت براساس ظاهر و زیبایی و قیمت خرید می‌کنند. غافل از اینکه ممکن است غذایی که خریده‌ایم نه تنها برای حیوان‌مان مفید نباشد که برای سلامتی‌اش مضر هم باشد. اینجاست که ضرورتِ نظر تخصصی و تایید دامپزشک احساس می‌شود.

petpors
petpors

پت پرس، مشاور شما در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین محصول

مجله اینترنتی پت پرس به آدرس petpors.com یک دانشنامه تخصصی حیوانات خانگی است که از دامپزشکان، صاحبان و حامیان حیوانات تشکیل‌شده و هدفش ارائه اطلاعات جامع و صحیح در مورد نگهداری از حیوانات خانگی است.

ما در تیم پت پرس با توجه به کمبود و کاستیِ اطلاعاتی در انتخاب و خرید لوازم حیوانات خانگی وظیفه خود دانستیم که این خلأ را پر کنیم و در انتخاب بهترین محصول برای حیوان عزیزتان همراه و راهنمای شما باشیم.

مقاله‌های وب‌سایت پت پرس، همگی در مورد نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی است و بخشی مهم را منحصراً به راهنمای خرید لوازم موردنیاز انواع پت و حیوان خانگی اختصاص داده‌ایم و به‌نوعی اطلاعات تکمیلی و توضیحات کامل‌ترِ محصولات موجود در پت‌شاپ آنلاین را به شما ارائه می‌دهیم.

در این مقاله‌ها در مورد هریک از لوازم پت مثل غذای خشک و کنسروی سگ و گربه، خاک و توالت گربه، قلاده سگ و گربه، قفس پرنده، انواع اسباب‌بازی مخصوص ِحیوان خانگی و ... توضیح دادیم و در مورد نکات مهمی که موقع خرید باید به آن‌ها توجه کنید صحبت کردیم. سپس تمامیِ محصولات موجود در بازار ایران را از نظر کیفی با همدیگر مقایسه کردیم و بهترینِ آن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

معیار ارزیابی ما نظر تخصصی دامپزشکان، کیفیت محصول و همین‌طور استفاده از نظر و تجربه خریداران و رضایت صاحبان پت بوده است. به‌این‌ترتیب مرجعی معتبر برای انتخاب بهترین لوازم حیوانات خانگی در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بعد از مطالعه این مقالات با خیال راحت بتوانید به پت شاپ آنلاین مراجعه و خریدتان را انجام بدهید.

هدف پت پرس این است که با ارائه اطلاعات معتبر و موثق به زبان فارسی به صاحبان حیوانات خانگی کمک کنیم تجربه لذت‌بخش‌تری از نگهداری از حیوان خانگی داشته باشند و ارتباطی بهتر و بی‌دردسرتر با پتِ خود برقرار کنند.

پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟
پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟

به ما در بهتر شدن کمک کنید

شما چه تجربه‌ای در مورد خرید از پت شاپ آنلاین دارید؟ آیا تابه‌حال از مقالات و مطالب وب‌سایت پت پرس برای خرید استفاده کرده‌اید؟ به نظرتان ارائه اطلاعات کامل در مورد هر محصول و همین‌طور مقایسه محصولات با هم چقدر می‌تواند به صاحبان حیوانات خانگی کمک کند؟ در این زمینه چه کمبودهای دیگری وجود دارد و وب‌سایت پت پرس چطور می‌تواند مفیدتر و سودمندتر باشد؟ لطفاً برای ما کامنت بگذارید و نظر، انتقاد، پیشنهاد یا تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

 
نظر خود را درباره «پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پت شاپ آنلاین در زندگی مدرن چه نقشی دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.